• Hoi allemaal,

    De afgelopen drie jaar heb ik een Secret Santa met echte cadeaus georganiseerd, dus dat wil ik eigenlijk dit jaar weer doen, mits er genoeg mensen zijn die mee willen doen. (:

    Mensen die mee willen doen moeten echter wel aan twee eisen voldoen:
    1) Je moet al drie maanden op Quizlet zitten.
    2) Je moet je met je facebookaccount aanmelden bij het evenement. Als je mij toevoegt op Facebook, (klik) zal ik je een uitnodiging voor het evenement toesturen. Daarna mag je me natuurlijk altijd weer verwijderen als je dat fijn vindt. (:

    Hiermee hoop ik de kans op trollers zo veel mogelijk te verkleinen. Heb je geen Facebook dan is je aanmelden via dit topic ook prima. (:

    Heel leuk allemaal, maar wat is nou de bedoeling?

    Kerst komt er weer aan! Het lijkt me leuk om lootjes met echte cadeautjes te doen. Het idee is dat er via www.lootjestrekken.nl lootjes worden getrokken.
    Vijftien euro exclusief verzendkosten lijkt me een mooi bedrag, zodat je ook echt iets leuks kunt krijgen. Verzenden is het goedkoopst via DHL (€5,75). Je kunt er ook voor kiezen om het bij een DHL-parcel te laten bezorgen, dan hoef je je adres niet op te geven als je dat niet prettig vindt.

    Je kunt je opgeven tot 15 november door je voor het evenement aan te melden. Ook moet je mij dan even je mailadres laten weten, anders kun je geen lootje krijgen. Als je aan een van de vorige editie hebt meegedaan dan hoef je die niet door te geven. (:

    Na die datum zal ik jullie namen invoeren. Jullie krijgen dan een e-mail met een uitnodiging voor het trekken van de lootjes. Vanaf het moment dat je die uitnodiging accepteert kun je er dus niet meer onderuit! Vanaf dat moment kun je ook een verlanglijstje maken op dezelfde site.

    Benieuwd hoe het vorig jaar ging? Hier vind je het topic van vorig jaar. (:

    Deelnemers
    Croweater || Natas || Nederland
    Prim || Sterre || Nederland
    Tuena || Iris || Nederland
    Eldir || Nanóuk || Nederland
    ProngsPotter || Froukje || Nederland
    Cayline || Cayline || Nederland
    Aspromavro || Anne || Nederland
    Ristridin || Mare || Nederland
    tubbietoost || Irma || Nederland


    [ bericht aangepast op 15 nov 2019 - 17:46 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    De beginpost vul ik aan met mensen die niet meer zo actief zijn op Q en zich met FB hebben opgegeven (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Wat een supertof idee! Lijkt me leuk!


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Yaaaaaaaaaas ik vind dit altijd zo leuk


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Cayline schreef:
    Wat een supertof idee! Lijkt me leuk!

    Houdt dat in dat je meedoet? c;


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dit blijft een leuk idee. (: Ik wil ook wel weer meedoen!


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Croweater schreef:
    (...)
    Houdt dat in dat je meedoet? c;


    Zekers :)


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Het lijkt mij hartstikke leuk maar njeh ik weet niet of ik mee ga doen. Ik zie mezelf al helemaal haasten en stressen omdat ik het dan weer vergeet ofzo, plus ik weet niet hoe de wintermaanden er dit jaar uit gaan zien 😅 als het zoals vorig jaar wordt dan gaat het niet eens lukken om mee te doen. Maar aan de andere kant lijkt het me ook weer super leuk... :(


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Oh dit klinkt leuk! Ik zal er even over nadenken. (:


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Apaixonar schreef:
    Oh dit klinkt leuk! Ik zal er even over nadenken. (:


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ghehehe ik heb er alvast zin in :Y)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik wil graag meedoen! Ik heb je een verzoek gestuurd op fb. (:


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ik heb de beginpost bijgewerkt (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dit lijkt me ontzettend gaaf om te doen, maar helaas is verzenden van België naar Nederland duur (6)
    Ben wel benieuwd naar jullie geschenkjes alvast (K)


    'Yeah, that’s right! You better run! She’s our friend and she’s crazy!' - Stranger Things

    Kiliphilia schreef:
    Dit lijkt me ontzettend gaaf om te doen, maar helaas is verzenden van België naar Nederland duur (6)
    Ben wel benieuwd naar jullie geschenkjes alvast (K)

    Je kunt normaal ook naar België doen als er een andere Belg meedoet :p Dat deed ik vorig jaar
    Ik vond het vorig jaar heel leuk en wil wel meedoen, maar ik ben een beetje krab bij kas, dus ik ga moeten passen :/ Normaal zou ik niet geven om 15 euro, maar het is 10 euro daar, 20 euro daar, 400 euro daar :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Kiliphilia schreef:
    Dit lijkt me ontzettend gaaf om te doen, maar helaas is verzenden van België naar Nederland duur (6)
    Ben wel benieuwd naar jullie geschenkjes alvast (K)


    Helaas zijn er verder nog geen Belgen. D:


    Every villain is a hero in his own mind.