• Ik hoorde van een vriendin dat ze kaartjes voor een artiest had gekocht op TicketsNederland en dit had ze vorig jaar ook gedaan. Ze verkopen de kaartjes dus voor iets duurder dan de oorspronkelijke prijs. Ik heb nu dus gelezen op internet dat sommige mensen ze niet vertrouwen enz en dat ze soms geen echte kaartjes geven, terwijl die vriendin van mij vorig jaar gewoon probleemloos naar concert kon gaan.
    Dus nu twijfel ik of ik 't zal doen of niet..

    Wat denken jullie?


    Ivar Oosterloo.

    Ik zou het echt niet doen. Vaak zijn die kaartjes inderdaad nep. Ik las ergens dat slechts 10% kaartjes kreeg en ik wil die gok niet wagen.


    I am an idiot, I move.

    Als meerdere mensen zeggen dat het niet betrouwbaar is, zou ik het niet doen als ik jou was.


    26 - 02 - '16

    Ik vertrouw nooit websites die fantastische dingen beloven :'). Niet doen, raad ik je aan.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ticketsnederland staat ook in de lijst met onbetrouwbare instanties van weet-waar-je-koopt.
    http://www.weetwaarjekoopt.nl/waar-niet-te-kopen/


    I am an idiot, I move.

    Aah ja maar ik zie t sowieso al, ik ga t niet kopen. Een vriendin zei dat ze 85 waren maar ze zei er niet bij dat dat zitplaatsen waren en ik wil t liefst staanplaatsen en die waren daar gewoon 100 euro ---' en bij livenation 65

    en aangezien ik van iedereen behalve haar hoor dat ze fake zijn, ga ik t ook niet doennn


    Ivar Oosterloo.

    Nooit doen. Altijd alleen bij ticketmaster/ticketservice/livenation kopen.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Nooit doen. Altijd via de officiele sites doen. Ticketmaster, livenation, eventim etc zijn allemaal betrouwbaar. Of ga via de site waar het concert plaats vind [bijv. Arena, A'Dam] Die geven altijd wel de officiele sites aan voor het kopen.

    Hoezo zou je je kaartjes duurder kopen dan op de normale site? Ik vat 'm niet.


    She knew the rules so she knew how to break them.

    Ik snap sommige mensen niet. Koop verdomme nou gewoon alleen kaarten via Eventim, Ticketmaster of Livenation want de rest is of nep, of een belachelijke prijs met de kans dat ze alsnog nep zijn..


    To infinity and beyond •

    Scholar schreef:
    Ik zou het echt niet doen. Vaak zijn die kaartjes inderdaad nep. Ik las ergens dat slechts 10% kaartjes kreeg en ik wil die gok niet wagen.

    Een kennis van mij heeft ze volgens mij ook daar gekocht en toen kreeg ze die kaartjes geen eens binnen. Echt, koop ze gewoon op officiele sites. Dan ben je er zeker van dat je niet opgelicht wordt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Macklemore schreef:
    Hoezo zou je je kaartjes duurder kopen dan op de normale site? Ik vat 'm niet.


    We need a bigger boat.