• Bron: 9GAG


    So. Damn. True.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Haha echt hea.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Hahaha genius.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben geboren na 1993 dus helaas kan ik dit niet zeggen.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Incedunt schreef:
    Ik ben geboren na 1993 dus helaas kan ik dit niet zeggen.


    26 - 02 - '16

    Ik ben bang dat ik dit kan onderuit halen, tenminste, voor velen hier op Quizlet. De 'geboorte' van internet gaat namelijk helemaal terug naar 1969. Het World Wide Web-project is begonnen in 1991, in 1993 opengesteld voor bedrijven en particulieren, en dat was in 1996 algemeen bekend. Dus toen ik geboren werd, was internet al een veelgebruikt product. Dus ik ben bang dat mijn zussen en broer dit alleen kunnen zeggen, als het niet alleen mijn ouders zijn.

    Bron: Wikipedia *O*

    [ bericht aangepast op 3 jan 2014 - 21:27 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Amon schreef:
    Ik ben bang dat ik dit kan onderuit halen. De 'geboorte' van internet gaat namelijk helemaal terug naar 1969. Het World Wide Web-project is begonnen in 1991, in 1993 opengesteld voor bedrijven en particulieren, en dat was in 1996 algemeen bekend. Dus toen ik geboren werd, was internet al een veelgebruikt product. Dus ik ben bang dat mijn zussen en broer dit alleen kunnen zeggen, als het niet alleen mijn ouders zijn.

    Bron: Wikipedia *O*


    Fuck, ik ben een kind van '97. Fuck my life. o.o


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Niet echt.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Maar dat ben ik officieel niet. D:
    Specificaties van het internet zijn er al sinds 1974, maar het is officieel in 1983 begonnen. WWW is sinds 1991.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Maar dat ben ik officieel niet. D:
    Specificaties van het internet zijn er al sinds 1974, maar het is officieel in 1983 begonnen. WWW is sinds 1991.

    Uit welk jaar kom je dan? Want als je voor 1993 geboren bent, dan kun je het wel zeggen, omdat het eerst alleen maar door de overheid werd gebruikt.


    Deep inside, I've never felt alive

    Vroeger inbellen en dan 'n uurtje op de FoxKids website.

    *.*


    "I shut my eyes in order to see.'

    Amon schreef:
    (...)
    Uit welk jaar kom je dan? Want als je voor 1993 geboren bent, dan kun je het wel zeggen, omdat het eerst alleen maar door de overheid werd gebruikt.


    1992, maar het internet was er al in 1983. Het was alleen nog niet WWW.


    Your make-up is terrible

    Orchard schreef:
    Vroeger inbellen en dan 'n uurtje op de FoxKids website.

    *.*


    Haha, daar zat ik ook op ja. Alleen dan via ADSL.


    Your make-up is terrible

    Dat gaat hem helaas niet worden, maar ik ga mijn (klein)kinderen zeker wel vertellen dat ik de Apocalyps/Armageddon van 2012 heb overleefd. (cat)


    everything, in time

    Orchard schreef:
    Vroeger inbellen en dan 'n uurtje op de FoxKids website.

    *.*



    Inbelverbinding indeed. Dat kan ik me ook nog wel herinneren. We mochten nooit lang op 't internet, want anders lag de telefoon eruit.


    26 - 02 - '16

    Child schreef:
    (...)


    Inbelverbinding indeed. Dat kan ik me ook nog wel herinneren. We mochten nooit lang op 't internet, want anders lag de telefoon eruit.

    En het was duur x). Ik weet nog dat ik maar een halfuurtje op het internet mocht.


    I am an idiot, I move.