• Quizlet High School

    We hebben erg veel (verschillende) karakters op Quizlet.
    Uit HP, OUAT, Twilight, POTC en nog véél meer.
    Wat nou,als die karakters bij elkaar op een school zouden zitten?
    De school heet Quizlet(surprise, surprise) en het is een kostschool.
    De school is erg groot en heeft paardenstallen, een rijbak, een hockeyveld, een voetbalveld, een arena waar je kan oefenen met vechten(boogschieten, zwaardvechter, etc.) en een hele grote gymzaal.




    Wat gaan we spelen?
    We gaan zelfbedachte, of bestaande personages spelen die bij elkaar op school zitten. Het mogen personages van boeken, films of series zijn, maar ook uit zelfbedachte werelden.

    Regels:

    Schoolregels:
    X. Het uniform (voor meisjes voor jongensdient elke dag gedragen te worden, maar niet in het weekend.
    X. Je mag niet het schoolterrein af zonder toestemming.
    X. Je kunt kiezen tussen de activiteiten paardrijden, lacrosse, hockey, turnen, voetbal, boogschieten, zwaardvechten en basketbal.
    X. Je mag na school elke dag in
    X. Je respecteert je kamergenoot/kamergenote als je die hebt.
    De kamers voor de jongens en de kamers voor de meisjes.

    RPG regels:
    X. De normale Quizlet regels, uiteraard.
    X. Minstens honderd woorden per post.
    X. Bespreek relaties.


    Topics:


    Rollen:


    Leraren:
    Vrouwen:


    Mannen:
    Rumplestiltskin/ DarkOne
    Levi Ackerman/ Rashoumon

    Leerlingen

    Meisjes:
    Quinn Sparrow/ _Orphan_
    Jo Gold/ JoSnape
    Harley Quinn/ Atarau
    Ivy Smiths/ Zapata
    .../ Perfectt
    Diana/ Grimmlove
    Atalante ''Ata'' Mistico Yelrora / _InsideFire_
    Phoenix/ Ochtendzon
    .../ Oblivion
    Eadlyn Helena Margarete Schreave/ Aniketos

    Jongens:
    L Rōraito/ DarkOne
    Christopher Bond/ Ochtendzon
    .../ Rashoumon
    .../Paladins
    .../Ochtendzon



    FC:

    Margot Robbie
    Magdalena Zalejska
    Robert Carlyle
    daria sidorchuk


    Lijstje:

    Naam:
    Leeftijd:
    Wereld:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Wapens/Magie:
    Leerling/ Docent:
    Verleden:
    Relaties:
    Extra:



    Stop op vrouwelijke leerlingen!

    [ bericht aangepast op 3 maart 2017 - 10:00 ]


    Never grow up, it's a trap.


    We beginnen bij de eerst schooldag. Leerlingen van allerlei plaatsen komen met schoolbussen aan.
    De koffers zijn al naar de kamers van de leerlingen gegaan. Sommige zullen een kamergenoot hebben, sommige niet.
    Het rooster staat in het speeltopic. Waar je personage naartoe gaat, mag je zelf bepalen.


    Never grow up, it's a trap.

    [MT - mijn rol komt nog]


    This ain't no place for no better man.

    Mt

    MT


    We all just wanna be somebody

    MT

    MT


    There is something haunting in the light of the moon; it has all the dispassionateness of a disembodied soul.

    Mine ^^


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    MT.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    MT!!!!


    I have seen my own sun darkened

    Quinn Sparrow



    "Captain Quinn Sparrow, nice to meet you."







    Zuchtend trek ik het saaie uniform aan. Ik werp een laatste blik op de rommelige hotelkamer als ik vertrek.
    Ik heb met haaien gevochten, zeeën overgeroeid en een kraken gedood. Nu zou je vast denken dat middelbare school een eitje is, hé? Niet dus. Hoewel ik bijna nooit bang ben, voel ik toch een kriebel in mijn buik als ik de oranje bus in stap.
    Ik zoek een plaatsje voor mezelf uit en staar uit het raam. Een lang zal ik niet op mijn vaders geliefde schip zijn, de Black Pearl. Een jaar lang zal ik op een stomme middelbare school moeten doorbrengen. Een jaar lang.

    Als ik aankom slinger ik mijn rugtas over mijn schouder. Het is een groot gebouw, nou ja, je zou ook wel kasteel kunnen zeggen. Ik trek mijn paardenstaart wat strakker aan, neem een grote slok rum, en loop naar binnen. Daar gaat-ie dan.


    [ bericht aangepast op 13 maart 2017 - 8:49 ]


    Never grow up, it's a trap.

    MT.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."



    Rumplestitlskin

    ''All magic comes with a price.''


    Ik was al een paar uur op school, mijn kamer weer inrichten voor de nieuwe schooljaar het was een grote schok toen mijn dochter, wel dochter... dat kind dat zich mijn kind noemt mededeelde dat ze naar deze school zou komen, misschien had ik haar beter toch kunnen vertellen dat ik hier op school les gaf zodat ze hier waarschijnlijk niet heen zou gaan, wel ja dat is achteraf gezien en ik zou haar altijd hier nog kunnen weg werken. Ik keek nog even goedkeurend mijn kamer rond en liep daarna mijn kamer uit, in de gang was het nog erg rustig er was vrijwel niemand op een paar leraren na, ik liep verder door de gang.
    Ik zag een meisje die haar haren op haar paardenstaart had en een fles rum vast had nieuwsgierig keek ik er even naar was zei niet te jong om rum te drinken, waarschijnlijk was ze een piraten dochter aangezien dat ik weet piraten altijd rum drinken, als ze maar niet de dochter van Captain Hook is. Ik loop haar met grote passen voorbij.

    Phoenix
    Goth ~ Daughter Of Ares And Pallas Athena
    I'm waking up, I feel it in my bones
    Enough to make my systems blow.

    Ik haatte het rokje van mijn uniform. Voordat ik op school kwam droeg ik nog mijn krijgers kleding, maar nu zit ik vast aan dit duivelse ding. Chagrijnig stapte ik de bus uit en bekeek de grote school die voor me stond. De gedachten dat dit een jaar zou duren maakte mijn gedachten er niet beter op, ik werd alleen maar steeds misselijker. Chagrijnig opende ik de deur van de grote school en keek om me heen. Ik was niet de eerste, maar behoefte om met iemand te praten had ik niet. Ik overleef dit wel alleen, een makkelijke gedachten waar ik het dit jaar mee zou gaan doen. Ergens hoopte ik toch van niet, maar het lot werd niet door mij bepaald. Het enige wat ik kon doen is proberen aardig te blijven en me proberen in te houden. Ik zou moeten proberen geen messen tegen kelen aan te drukken of in de muur te steken. Ik liep naar mijn kluisje en opende hem. Met de punt van mijn nagel kraste ik in het lak van vierkantte ding: Op een nieuwe start, moge het een fantastisch jaar worden, maar iedereen die me zou kennen wist dat er een vleugje sarcasme in zat.



    There is something haunting in the light of the moon; it has all the dispassionateness of a disembodied soul.

    Christopher Bond
    Spy ~ Son Of James Bond And Miss. Swann
    I don't stop when I'm tired,
    I stop when i'm done.

    Ik stapte als vijfde uit de bus en liep het schoolplein over. Ik keek mijn ogen uit waardoor ik slim genoeg tegen de deur liep, au. Terwijl ik de deur opende voelde ik aan mijn pijnlijke neus of hij bloedde, maar gelukkig bleek er geen bloed op mijn vingers te zijn. Onhandig propte ik mijn tas in mijn kluisje en zag op een klein afstandje een dame met een flesje rum, niet dat het speciaal was of zo, mijn vader is eigenlijk ook drank verslaafd, niet dat het meisje drank verslaafd is, niet dat ik weet dat ze niet drank verslaafd is het is niet dat ik haar ken, maar goed. Ik besloot op haar af te lopen en me voor te stellen. Met een glimlach stapte ik op haar af en bekeek haar gezicht. ''Hallo, wat een leuk uniform.'' Ik wist eigenlijk wel dat de meesten er niet trots op zijn, maar eigenlijk voelde ik me er toch wel lekker in.


    [ bericht aangepast op 3 maart 2017 - 19:10 ]


    There is something haunting in the light of the moon; it has all the dispassionateness of a disembodied soul.

    Quinn Sparrow



    "Captain Quinn Sparrow, nice to meet you."







    Ik staar voor me uit, als ik een stem hoor. 'Hallo, wat een leuk uniform.'
    Met een ruk draai ik me naar de stem om. Ik begint te lachen. 'Grapje zeker,' zeg ik grinnikend. 'Ik haat het dat ik verplicht een rokje moet dragen.'
    Heel even laat ik mijn blik over hem glijden. Hij heeft blond, blijkbaar wit haar, en wel een gaafe uitstraling. Iets vastberadens.
    Er loopt een man langs me heen. Hij is oud, maar straalt toch iets uit waardoor hij niet zwak lijkt. En dan herken ik hem. Ik heb hem gezien op de website van onze school. Hij wordt de leraar van zwarte magie.
    Ik maak een gebaar naar de jongen. 'Ik heb geen idee waar mijn kluisje is,' beken ik. 'Ik ga het aan hem vragen.' Ik gebaar naar de leraar.
    'Wil je mee?' vraag ik. Ik mag de jongen. Als ik dan toch op deze school moet blijven, kan ik beter vrienden proberen te maken.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2017 - 19:24 ]


    Never grow up, it's a trap.