• Ik heb gekozen!

    Er zitten zeker wat creatievelingen op Quizlet, dus ik kom even aan jullie vragen om een cover. Als je zin hebt om hem te maken, graag, heb je er geen zin in, ook prima. Het is je eigen beslissing.
    Ik zal je alle eer geven voor de cover (:

    Ik heb de volgende eisen:
    Titel: Run Away
    Afbeeldingen:
    #1
    #2
    #3
    Sfeer: Een donker randje (en dus niet helemaal)
    Lettertype: Strakke lijnen, duidelijk leesbaar
    Kleur letters: Zwart of wit
    Verdere eisen: Ik wil er graag één met de titel en één zonder de titel. Je mag altijd de foto's aanpassen zolang de sfeer maar hetzelfde blijft en het dezelfde persoon blijft of locatie.
    Informatie over de story: Het verhaal is in het Engels geschreven en vertelt over het zesde jaar op Hogwarts van Draco Malfoy (mogelijk ook zevende jaar). Echter, de verhaallijn is ietwat anders. Zo heeft Draco veela bloed door zijn aderen stromen en vindt hij zijn (soul)mate in Ron Weasley, iemand die hij hardgrondig haat. Draco heeft nog wel de opdracht van Lord Voldemort waarbij hij Professor Dumbledore moet vermoorden. Draco moet nu kiezen tussen twee uitersten: de kant van het licht opgaan en mogelijk samen kunnen zijn met zijn mate of de kant van het duister kiezen en de opdracht voltooien waarmee hij de familienaam herstelt.

    Ik zal waarschijnlijk zondag of maandag gaan kiezen.
    Alvast bedankt!

    [ bericht aangepast op 19 okt 2013 - 12:25 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    ik ga wat proberen! Waarschijnlijk morgen af.
    Kun je ook eventuele info over je story aan ons geven?

    [ bericht aangepast op 27 sep 2013 - 22:12 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    ik ga wat proberen! Waarschijnlijk morgen af.

    Dank je wel (:
    Is prima hoor, het is al laat op de avond tenslotte (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Update:
    Informatie over de story: Het verhaal is in het Engels geschreven en vertelt over het zesde jaar op Hogwarts van Draco Malfoy (mogelijk ook zevende jaar). Echter, de verhaallijn is ietwat anders. Zo heeft Draco veela bloed door zijn aderen stromen en vindt hij zijn (soul)mate in Ron Weasley, iemand die hij hardgrondig haat. Draco heeft nog wel de opdracht van Lord Voldemort waarbij hij Professor Dumbledore moet vermoorden. Draco moet nu kiezen tussen twee uitersten: de kant van het licht opgaan en mogelijk samen kunnen zijn met zijn mate of de kant van het duister kiezen en de opdracht voltooien waarmee hij de familienaam herstelt.
    Ik hoop dat dit een uitleg is die duidelijk genoeg is?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    'Pas 'm morgen wel aan, ben nu moe.


    http://tinypic.com/view.php?pic=1t7gr8&s=5#.UkXtlNLwnUY


    http://tinypic.com/view.php?pic=oribtc&s=5#.UkXtudLwnUZ

    [ bericht aangepast op 27 sep 2013 - 22:42 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Dank je wel alvast (: En weltrusten


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    I made this


    26 - 02 - '16

    @Cult zou je er ook nog 1 kunnen doen zonder titel?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Newt schreef:
    @Cult zou je er ook nog 1 kunnen doen zonder titel?


    Of course


    26 - 02 - '16


    26 - 02 - '16

    @Cult dank je wel voor het maken van één zonder titel (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Scorpia schreef:
    'Pas 'm morgen wel aan, ben nu moe.


    http://tinypic.com/view.php?pic=1t7gr8&s=5#.UkXtlNLwnUY


    http://tinypic.com/view.php?pic=oribtc&s=5#.UkXtudLwnUZ

    Ik heb één vraagje: waarom staat er een vleermuis in? :'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik weet niet of je nog op zoek bent, maar ik heb ook een cover gemaakt


    Wat vind je ervan?


    Life is about the journey not the destination

    @xPacific
    Ik vind hem zeker mooi. Kun je er ook 1 maken zonder de titel?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis


    Life is about the journey not the destination

    Dank je wel (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis