• 2 groepen uit twee verschillende scholen gaan samen op vakantie naar New York.
    Al jaren lang praten ze bijna niet tegen elkaar, roddelen ze over elkaar, en sommige haten elkaar zelf.
    Nu is het hun laatste jaar dat ze samen zullen dingen doen of samen zijn van allebei de klassen.
    Maar wat als ze plots wel bevriend worden met elkaar of zelf meer? Wat als ze hun eigen vrienden daardoor kwijtgeraken?
    Of misschien zullen ze elkaar wel nog meer haten.

    Meisjes, school Haverton:
    1. - Casiramos
    2. Lois Daphne Deffontaine - Kendizzzzle
    3.
    4.
    5.
    ...

    jongens, school Haverton:
    1. Austin Thompson - quin98
    2.
    3.
    4.
    5.
    ....

    Meisjes school Delimant.
    1. Kyra Alexandria Montgomery. - Casiramos
    2. Paige Bradley - 1951
    3.
    4.
    5.
    ...
    jongen, school Delimant.
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    .....

    Leerkrachten:
    1.Vanessa Elisabeth McDoncker - MaitePayne (Delimant)
    2.
    ..

    invullijstje leerlingen:
    naam:
    leeftijd (17-18):
    school:
    innerlijk:
    uiterlijk:
    extra:


    invullijstje leerkrachten (zijn wel bevriend met elkaar):
    naam:
    leeftijd (25- 40):
    school:
    innerlijk:
    uiterlijk:
    extra:


    regels:
    - Minimaal 3 regels per stuk.
    - Het verhaal mag langzaam worden afgespeeld, bijv. meer dan stukjes tien per dag.
    - Je moet schrijven uit de Ik-persoon, je mag wel over andere schrijven wat ze doen.
    - maximaal 2 personages per persoon.
    - Alleen ik maak de topic's aan.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 nov 2013 - 18:02 ]


    Do what you love, love what you do

    Ehm, je hebt een foto van Londen, maar het speelt zich af in New York? Logisch.

    OT: Ik doe niet mee, sorry.


    Do what people say you can't.

    Cozart schreef:
    Ehm, je hebt een foto van Londen, maar het speelt zich af in New York? Logisch.

    OT: Ik doe niet mee, sorry.


    ohn sorry, eerst was het Londen heb het dan snel verandert dus en niet meer aan gedacht, zal het veranderen


    Do what you love, love what you do

    nobody?


    Do what you love, love what you do

    Mag ik een meisje reserveren?


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    Mag ik twee meisjes reserveren? Een op elke school.


    El Diablo.

    Mag ik een meisje reserveren bij Haverton?


    How far is far

    Tuurlijk, dankj :)


    Do what you love, love what you do

    @1951: In welke school?


    Do what you love, love what you do

    @MaitePayne Delimant.


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    1951 schreef:
    @MaitePayne Delimant.


    ok :)


    Do what you love, love what you do

    naam: Lois Daphne Deffontaine.
    leeftijd (17-18): 18 jaar. Jarig op 2 November.
    school: Haverton.
    innerlijk: Lois is een lief, zachtaardig meisje. Ze is in het begin vrij verlegen, maar als je haar echt leert kennen is ze heel vrolijk, en is ze gewoon zichzelf. Maar als ze boos is, is ze ook echt boos. Ze lacht haar verdriet meestal weg, en heeft veel humor. Ze houd ontzettend veel van haar familie en vrienden.
    uiterlijk: Lois heeft Blond haar, en hazelnoot bruine ogen. Ze is rond de 1.74 lang. Ook heeft ze een paar tattoos. Meestal draagt ze gewoon een spijkerbroek met een t-shirt, en sneakers eronder.


    extra: Lois houd erg van muziek, en speelt zelf ook gitaar, ook kan ze zeer goed zingen.

    Ik hoop dat ze zo goed is.


    How far is far

    Rol: Leerling van Delimant.
    Naam: Paige Bradley.
    Leeftijd: 17 jaar. Ze verjaard op 7 Januari.
    School: Delimant.
    Innerlijk: Paige is iemand die niet snel op haar mond is gevallen en altijd haar woordje klaar heeft liggen. Ze heeft een goed gevoel voor humor maar is snel op haar teentjes getrapt als het over dierbaren gaat. Ze geeft niets om de mening van anderen en doet waar ze zin in heeft. Paige is een echte huppelkut, die haar gevoelens niet snel zou laten merken. Paige hecht veel waarde aan vriendschappen en ze zet anderen altijd op de eerste plek, waardoor ze zichzelf vaak wegcijfert. Ze is keihard en vertrouwt mensen niet snel. Als het er op aan komt is ze manipulerend en is ze goed in liegen.
    Uiterlijk: Paige heeft lang, donkerbruin haar en donkerbruine ogen, die omringd zijn door lange, volle wimpers. Ze heeft een lengte van 1.67m, waarmee ze dus vaak de kleinste van de groep is. Paige heeft enkele tatoeages en piercings. Paige is een beetje een buitenbeentje kwa kleding, ze draagt wat ze mooi vindt en het maakt haar niet uit wat anderen daar van vinden.


    Extra: Paige houdt van skateboarden en hoort dan ook bij de skaters van school. Ze wil niet net als al die andere meisjes zijn en trekt veel liever met jongens op.

    Ik pas hem later nog aan.


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    naam:
    leeftijd (17-18): Net 17.
    school: Haverton.
    innerlijk: Komt.
    uiterlijk:


    extra: Komt.

    naam: Kyra Alexandria Montgomery.
    leeftijd (17-18): 18.
    school: Delimant.
    innerlijk: Komt.
    uiterlijk:


    extra: Komt.


    El Diablo.

    Kendizzzzle schreef:
    naam: Lois Daphne Deffontaine.
    leeftijd (17-18): 18 jaar. Jarig op 2 November.
    school: Haverton.
    innerlijk: Lois is een lief, zachtaardig meisje. Ze is in het begin vrij verlegen, maar als je haar echt leert kennen is ze heel vrolijk, en is ze gewoon zichzelf. Maar als ze boos is, is ze ook echt boos. Ze lacht haar verdriet meestal weg, en heeft veel humor. Ze houd ontzettend veel van haar familie en vrienden.
    uiterlijk: Lois heeft Blond haar, en hazelnoot bruine ogen. Ze is rond de 1.74 lang. Ook heeft ze een paar tattoos. Meestal draagt ze gewoon een spijkerbroek met een t-shirt, en sneakers eronder.


    extra: Lois houd erg van muziek, en speelt zelf ook gitaar, ook kan ze zeer goed zingen.

    Ik hoop dat ze zo goed is.


    Ja hoor ik zet haar erbij


    Do what you love, love what you do

    @Casiramos, @1951: dankj, zet hen erbij


    Do what you love, love what you do