• Heey allemaal!

    Vrijdag kreeg ik wat leuks te horen: mijn nicht is voor de tweede keer zwanger!
    Ze heeft al een jongetje van anderhalf jaar oud :3
    Het leuke nieuws werd nog leuker toen ze de echo liet zien: het is namelijk een tweeling!!!
    En dat is echt ontzettend toevallig want zij is dus zelf ook een tweeling!!!
    Normaal slaat het tweeling principe een generatie over maar dat is bij haar dus niet het geval haha.
    We weten nog niet of ze een eiig of twee eiig zijn, daarvoor is ze nog te kort zwanger, maar waarschijnlijk is het twee eiig want dat is zij zelf ook.

    Dus, happy family here :3 yaaaaay.
    Bij jullie nog twee- of meerlingen in de familie?
    Mijn oom uit Australië heeft een stiefdochter die net een eeneiige drieling heeft gekregen (drie jongens), dat is ook wel noemenswaardig hihi.


    Life is hard and then we die

    Oh wat leuk! Gefeliciteerd!
    Ik heb zelf een tweelingbroer, maar we lijken voor geen meter op elkaar. Op één ding na en dat is dat we beiden een kuiltje in onze rechter wang hebben wanneer we lachen. :'D

    Aaaaahw zo leuk! Nee, ik heb wel gewoon een neefje haha. Maar echt leuk!


    To infinity and beyond •

    Awwh! Wat geweldig! (:


    26 - 02 - '16

    Super leuk! (: Geen een tweeling in mijn familie haha.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Wat leuk, gefeliciteerd! ^^

    Ik heb een neef en nicht die tweeling zijn, twee-eiïg dus. (: Die neef heeft inmiddels ook al drie kinderen, maar daar zitten geen tweelingen tussen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Leuk, gefeliciteerd!
    Nope geen twee- of meerlingen in mijn familie


    16 - 09 - '17

    Awh, wat lief! Ik heb een tweelingzus, maar dat merk je niet echt. alleen aan uiterlijk.


    •*• Lululu •*•

    Echt superleuk! Met neef is ook vader geworden.:)


    Queer zijn is gewoon alles

    Super leuk! :3

    Ik heb een neef en nicht die tweeling zijn (van mijn moeders kant) en twee nichtjes (van mijn vaders kant) die ook tweeling zijn. En mijn zus had geloof ik eigenlijk een tweeling moeten zijn, maar meer niet :'D


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Wat leuk!


    Every artist was first an amateur.

    Wat leuk zeg. Gefeliciteerd Annickje! In mijn familie komen er, zover ik weet, geen tweelingen (of meer) voor :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    awesome
    Nope in mijn familie niet.
    Ik zou voor mijn neefje en nichtje eigenlijk een jongentjes tweeling alleen die zijn tot grote verdriet veelste vroeg gestorven=(


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cute! Gefeliciteerd, zover ik weet niet, al zijn meerlingen wel awesome ja.
    @Gecondoleerd above ;x


    Some people are art and do art at the same time

    Wat leuk! En ik ben zelf lid van een een-eiige tweeling, hoewel we niet de enige tweeling in de familie zijn


    Ex astris, sciencia

    Scorpia schreef:
    Cute! Gefeliciteerd, zover ik weet niet, al zijn meerlingen wel awesome ja.
    @Gecondoleerd above ;x
    Danke het is inmiddels al 5 jaar geleden en mijn neefje en nichtje zijn twee schatten maar he tis toch zonde dat kindjes al zo jong sterven..


    Change is for weirdos ~ Niall Horan