• Madness from Heart.


    Alyssa is 19 jaar oud als ze eindelijk stappen onderneemt om te bewijzen dat er ook echt een andere wereld bestaat dan alleen een mensenwereld. Ze krijgt namelijk steeds meer dromen over een konijnenjongen, een gekke jongen met een curieuze hoed op, een kattenjongen en allerlei andere fantasiewezens.
    Ze loopt weg en begint bij een groot meer waar een groot eikenboom aanstaat – waar ze in de magie begon te geloven. Ze herinnerd zich alleen niet meer dat ze daar al eerder is geweest, toen de magie was begonnen.
    Als ze dan dezelfde konijnenjongen, die ze in haar dromen tegenkomt, besluit ze erachteraan te gaan en komt ze na een lange val in een vreemde wereld. Ze komt allerlei merkwaardige figuren tegen, zowel als de figuren in haar droom en anderen.
    Wilt ze terug naar de mensenwereld of wilt ze in haar eigen droomwereld blijven?


    Ik wil hier eigenlijk al een hele tijd op mijn manier een verhaal over maken, maar ik heb er nooit de tijd voor gehad of iets. Dus mijn vraag aan jullie is of jullie dit korte vragenlijstje even in willen vullen, zodat ik van hoe en wat weet.

    1. Engels of Nederlands geschreven?
    2. Ik of Hij/zij-vorm?
    3. Zou je dit verhaal lezen?
    4. Nog enkele ideeën of tips wat er in (voor) moet komen?
    5. Welke cover is passend bij het verhaal? Cover 1 of Cover 2.
    Het moet een mysterieuze, maar romantische sfeer uitstralen, want dat omschrijft het verhaal het beste. Maar omdat ik verschrikkelijk ben in het uitkiezen ervan wil ik weten welke jullie zouden kiezen? Het is dezelfde cover, maar de een is wat lichter en de andere donkerder.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    1. Nederlands
    2. ik-vorm
    3. Mm, misschien
    4. Laat het niet teveel op Alice in wonderland lijken :Y)
    5. Nummer 2 ^^
    veel succes!


    'The best way to predict the future is to create it'.

    1. Nederlands
    2. hij/zij-vorm
    3. Dat kan ik pas beslissen als je een hoofdstuk online heb staan. Kan je me dan waarschuwen?
    4. Wat Peculiaris zegt.
    5. Nummer 2


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Geen zorgen! Ik geef er helemaal mijn eigen draai aan! Daarom ook dat ik de hoofdpersonage geen Alice heb genoemd :].


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    1 Engels is mooier, maar als je voor een groot verhaal gaat zou ik voor Nederlands kiezen puur uit luiheid ;x

    2 ik denk afwisselend ? af n toe spreker mysterieus ofzo idk... ik ben daar slecht in ;$

    3 hell to the yess ! c:

    4 wat al door anderen gezegd is 'niet te veel laten lijken op' ,maar ik heb volste vertrouwen in jouw fantasie dus ik wil eigk daar niet aanzitten ^-^ make it
    yours, thats the best thing you can do ^^ ?

    5 cover 2 200% zeker ;D



    Ik ben benieuwd wat je dr van gaat maken ^-^ echt n leuk idee !

    [ bericht aangepast op 1 okt 2013 - 1:26 ]


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    1. Nederlands
    2. Ik-vorm!
    3. als je het leuk uitwerkt, ja
    4. Wat er al gezegd is
    5. Cover 2.


    -

    1. Nederlands
    2.Ik vorm
    3. Als je het goed uitwerkt wel.
    4. Zorg ervoor dat het origineel is!
    5. 2, dat is de mooiste. ^-^


    Queer zijn is gewoon alles