• Verkocht! :Y)

    Ik ben echt zoooo blij, want ik ben al de hele dag aan het bieden op een item op Ebay dat ik supergraag wil hebben en daarnet liep de bieding af en ik heb 'm gewoon! :'D
    Het gaat om deze Cosplay, ik heb 'm nu voor zo'n dertig euro goedkoper als normaal, dus dat voelt echt als een overwinning, hehe.



    Jaaaa, Shingeki no Kyojin fans, dat is inderdaad Mikasa's outfit. C: ENEN de cape zit er ook bij!


    Nu vroeg ik me af, doen jullie dat weleens, ergens op bieden op bijv. Ebay of Vakantieveilingen? En hebben jullie weleens een bieding 'gewonnen'?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik doe het wel eens op Marktplaats.


    Physics is awesome

    Ziet er awesome uit,
    ik ken de anime (nog) niet, maar ik wil hem wel ooit eens gaan kijken.
    Alleen tja, ik heb zoveel op mijn plan-to-watch-list staan xd
    Maar geweldig kostuum :) Ziet er echt geweldig ui!


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    ASDFGHJKL; IK DACHT EEN CHILD MIKASA COSPLAY THIS IS AWESOME
    Hoe duur was 'ie? Alle cosplay die ik op Ebay heb gezien, vooral complete, zijn echt niet normaal duur.

    Dat ziet er super vet uit en dat is heel veel geld minder. Gefeliciteerd!
    Nee, ik bied nooit online. Maar ik kan me voorstellen dat de overwinning groot is als op eBay zoiets moois op de veiling wint!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Gaaf! ^^
    Zelf doe ik het niet, maar mijn vader koopt vaak gitaren via Marktplaats. Hij verkoopt er ook zo nu en dan eentje, gelukkig, want hij heeft er al een stuk of zeven en zo groot is ons huis nou ook weer niet. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb vandaag nog een aanbieding gehad. Een telefoonhoesje voor 10 eurootjes, inclusief verzendkosten.


    26 - 02 - '16

    Incantatem schreef:
    Dat ziet er super vet uit en dat is heel veel geld minder. Gefeliciteerd!
    Nee, ik bied nooit online. Maar ik kan me voorstellen dat de overwinning groot is als op eBay zoiets moois op de veiling wint!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jaeger schreef:
    ASDFGHJKL; IK DACHT EEN CHILD MIKASA COSPLAY THIS IS AWESOME
    Hoe duur was 'ie? Alle cosplay die ik op Ebay heb gezien, vooral complete, zijn echt niet normaal duur.


    Huh? Hoezo dacht je dat? (': BUT YEAH IT'S AWESOME I KNOW I'M SO HAPPY *O*
    Hij is omgerekend vanaf de dollars zo rond de 70 euro. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Zeker vet! Well done. Ik bied meestal niet, ben ik te lui voor, hahaha.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nee, ik doe dat meestal niet, omdat ik nooit helemaal vertrouw. En ook gewoon omdat ik geen extra spullen nodig heb. :')


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Wauw, wat vet! Gefeliciteerd met je nieuwe aankoop!


    From these ashes, I will rise

    Ja ik heb iets een keer op eBay gewonnen. Dacht dat er wel meer mensen waren die het wilden hebben omdat er meerdere bieders waren en dat ik geen kans zou maken, maar omdat ik het móést hebben, heb ik het ook gewoon gekocht zonder te bieden. Had ik dus wel gewonnen. Nu heb ik twee dezelfde ._.

    ^ Wow, dat is stom. (':
    Had je er niet één kunnen annuleren?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Oh, dat ziet er gaaf uit!
    Nee, alleen m'n vader doet dat. Hij wint de dingen best vaak. :3

    [ bericht aangepast op 2 okt 2013 - 22:16 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you