• Dan heb je nu het perfecte verhaal gevonden; http://www.quizlet.nl/stories/125672/black-cavendish/

    [ bericht aangepast op 4 okt 2013 - 23:01 ]


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Ik neem nooit een ABO als er nog geen hoofdstukken zijn, sorry. Dan weet ik nog te weinig over de schrijfstijl, en zo. Maar het klinkt wel boeiend.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Het idee klinkt leuk, maar:
    "Ik begin bij 5 abbo's."

    Nope, sorry.
    Schrijf voor jezelf, niet voor anderen.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Hohenheim schreef:
    Ik neem nooit een ABO als er nog geen hoofdstukken zijn, sorry. Dan weet ik nog te weinig over de schrijfstijl, en zo. Maar het klinkt wel boeiend.


    Dit precies. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Flannery schreef:
    Het idee klinkt leuk, maar:
    "Ik begin bij 5 abbo's."

    Nope, sorry.
    Schrijf voor jezelf, niet voor anderen.

    This. En dat mag volgens mij ook niet meer. Net zoals het niet meer mogen vragen voor kudo's.


    † Love? I want to sleep.

    O, ik dacht "Die gaat ons nu een boek aanprijzen", is het een story.
    In dat geval: No thanks.


    "- Het is niet toegestaan om te vragen naar kudo’s in ruil voor een nieuw hoofdstuk of om de story pas te beginnen bij een x-aantal kudo’s of abonnementen. "
    Bron
    OT: Sorry, klinkt voor mij niet heel interessant

    [ bericht aangepast op 5 okt 2013 - 11:44 ]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Flannery schreef:
    Het idee klinkt leuk, maar:
    "Ik begin bij 5 abbo's."

    Nope, sorry.
    Schrijf voor jezelf, niet voor anderen.


    Queer zijn is gewoon alles

    Oh, jeetje. Dit wist ik niet, maar meestal als ik verhalen post las niemand het, wat mij het gevoel gaf dat het niet interessant was, of goed. Snap je?


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Mijn titel, wiehiee! :'D

    [ bericht aangepast op 5 okt 2013 - 21:12 ]


    Some people are art and do art at the same time

    xClaudiaaa schreef:
    Oh, jeetje. Dit wist ik niet, maar meestal als ik verhalen post las niemand het, wat mij het gevoel gaf dat het niet interessant was, of goed. Snap je?


    Ja, maar als er geen hoofdstukken zijn, komt er natuurlijk niemand. Als er op een feestje geen muziek is, komen niet ook eerst alle mensen binnen voor je de DJ zijn gang laat gaan. Er moet wel wat sfeer zijn en zo is het ook met een story. Als jij goed schrijft, je best doet en het gewoon leuk hebt, lezen mensen het vanzelf en het gaat er toch om dat je plezier hebt in wat je schrijft? Anders moet je maar iets in de journalistiek gaan doen. Dan is het wel van belang dat men je dingen leest.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Megaera schreef:
    O, ik dacht "Die gaat ons nu een boek aanprijzen", is het een story.
    In dat geval: No thanks.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Hohenheim schreef:
    (...)

    Ja, maar als er geen hoofdstukken zijn, komt er natuurlijk niemand. Als er op een feestje geen muziek is, komen niet ook eerst alle mensen binnen voor je de DJ zijn gang laat gaan. Er moet wel wat sfeer zijn en zo is het ook met een story. Als jij goed schrijft, je best doet en het gewoon leuk hebt, lezen mensen het vanzelf en het gaat er toch om dat je plezier hebt in wat je schrijft? Anders moet je maar iets in de journalistiek gaan doen. Dan is het wel van belang dat men je dingen leest.


    Ik schrijf inderdaad voor mezelf en de ontspanning die het me brengt na de drama die ik meemaak op mijn werk.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    xClaudiaaa schreef:
    Oh, jeetje. Dit wist ik niet, maar meestal als ik verhalen post las niemand het, wat mij het gevoel gaf dat het niet interessant was, of goed. Snap je?


    Je schrijft toch voor jezelf, niet voor anderen?

    Ik vind het op zich een vrij onorigineel verhaal, sorry. Het concept van een meisje dat wordt uitgehuwelijkt en dat niet wil, is al heel vaak gebruikt.


    From these ashes, I will rise

    Leonhardt schreef:
    Ik vind het op zich een vrij onorigineel verhaal, sorry. Het concept van een meisje dat wordt uitgehuwelijkt en dat niet wil, is al heel vaak gebruikt.


    Dat is het ook, maar ik vind het wel interessant en leuk..


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe