• Topic 4 is inmiddels ook al weer vol.
    Heb jij een goede stelling bedacht voor 'De stelling van de week'?

    Post hem dan hier en wie weet zie jij jouw stelling binnenkort wel verschijnen!

    Nagekeken tot en met. Larkin (Pagina 20)


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 9 april 2015 - 13:31 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 26 juni 2015 - 16:19 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Skynight schreef:
    Ik vind het persoon enorm frustrerend dat er zoveel fanfics bestaan. Zelfs schrijf ik nu ook één van Harry Potter, maar gaat de obsessie van 1D er niet wat over? Ik heb nog géén enkele keer kunnen kijken naar de startpagina zonder een top-story van 1D te zien. Er is ook altijd wel een quiz over 1D. Niet dat ik iets tegen de groep zelf heb, het overheerst Quizlet gewoon. De onbekende-personen-stories krijgen amper nog een kans!
    Vandaar mijn stelling: "Er moet een limiet komen op het aantal fanfics dat geplaatst mag worden op Quizlet."


    Lol, sorry, maar dat slaat echt nergens op.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered


    even klikken

    kan het of kan het niet


    Sticking needles in people is fun. Matt <3

    Discriminatie in het openbaar zou strafbaar moeten worden.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mensen met een extreme levensstijl zoals extreem orthodox zouden dit niet mogen opleggen aan hun kinderen.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Skynight schreef:
    Ik vind het persoon enorm frustrerend dat er zoveel fanfics bestaan. Zelfs schrijf ik nu ook één van Harry Potter, maar gaat de obsessie van 1D er niet wat over? Ik heb nog géén enkele keer kunnen kijken naar de startpagina zonder een top-story van 1D te zien. Er is ook altijd wel een quiz over 1D. Niet dat ik iets tegen de groep zelf heb, het overheerst Quizlet gewoon. De onbekende-personen-stories krijgen amper nog een kans!
    Vandaar mijn stelling: "Er moet een limiet komen op het aantal fanfics dat geplaatst mag worden op Quizlet."


    How about this one: "Er moet een aparte afdeling op Quizlet komen voor fanfics"

    En nog iets nieuws: "Christendom, Islam en Jodendom kunnen beter gemengd worden tot 1." (zelf niet mee eens btw)

    Ongewoonlijk schreef:
    (...)

    How about this one: "Er moet een aparte afdeling op Quizlet komen voor fanfics"

    En nog iets nieuws: "Christendom, Islam en Jodendom kunnen beter gemengd worden tot 1." (zelf niet mee eens btw)

    Oja die eerste is wel beter


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Als de gesprekstof met je vrienden op is en je amper nog leuke gesprekken kunt voeren zoals eerst elke dag kon en dat het zo vervelend wordt dat je gaat twijfelen aan jezelf, dan is het beter om de vriendschap los te laten.


    Hamartia

    Men moet stoppen met het schrijven van oversekste fanfics over 1D.

    Ik kan tegenwoordig geen enkel verhaal zonder 1D en die vieze fantasiën lezen.
    Niet echt sorry voor mijn mening, maar mijn mening blijft mijn mening. Er zullen er echt wel een hoop mensen anders over denken, maar ik ben quizlet zo ongeveer beu door 1D. Ik kan ongeveer geen enkel ander verhaal vinden en als ik het al heb gevonden is het verhaal meestal al afgelopen.


    I love walking in the rain, because nobody can see that i am crying

    SquirrelLove schreef:
    Men moet stoppen met het schrijven van oversekste fanfics over 1D.

    Ik kan tegenwoordig geen enkel verhaal zonder 1D en die vieze fantasiën lezen.
    Niet echt sorry voor mijn mening, maar mijn mening blijft mijn mening. Er zullen er echt wel een hoop mensen anders over denken, maar ik ben quizlet zo ongeveer beu door 1D. Ik kan ongeveer geen enkel ander verhaal vinden en als ik het al heb gevonden is het verhaal meestal al afgelopen.

    Er mogen veel mensen anders over denken, maar ik ben het in ieder geval met je eens!


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Mensen die nog geen zestien jaar en/of ouder zijn, zouden geen 16+ stories mogen schrijven.

    Niet per se mijn mening.


    26 - 02 - '16

    - Mensen zouden geen erotische of sterk erotisch getinte verhalen en fanfictions mogen schrijven, laat staan bromances, als ze nog nooit zelf seks hebben gehad.
    - Beschermde dieren zouden niet meer beschermt moeten worden: de evolutie zal leren of een soort overleeft of niet, ook al komt dit door onnatuurlijke krachten als kernenergie, kappen van bossen en de jacht.
    - Leerlingen van het voortgezet onderwijs zouden zelf mogen beslissen of ze in de eerste klas beginnen met Frans of Duits.
    - Het is niet feministisch dat veel bruiden zich nog door hun vader naar het altaar laten begeleiden.
    - De traditie van witte bruidsjurken zou doorbroken moeten worden, want het is ouderwets en de meeste bruiden hebben al lang geslachtsgemeenschap gehad met hun toekomstige man of vrouw.
    - Het standpunt van de SGP dat het homohuwelijk weer afgeschaft moet worden is discriminerend.

    Deze stellingen zijn niet per definitie mijn mening.
    Met nadruk op de laatste stelling, want dat standpunt vind ik persoonlijk belachelijk.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Een best wel actuele, al zeg ik het zelf:

    - Mensen denken veel te snel dat ze een depressie hebben.


    26 - 02 - '16

    RapunzeI schreef:
    Een best wel actuele, al zeg ik het zelf:

    - Mensen denken veel te snel dat ze een depressie hebben.


    Dit vind ik een goede, aangezien je daar veel verschillende meningen over kan hebben.


    Tijd voor koffie.

    Buitenlanders zijn de grootste racisten.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Mensen moeten hun geloof niet opdringen.

    Want eerlijk gezegd erger ik me daaraan als de pest.-.-'


    Queer zijn is gewoon alles