• kan iemand me een beetje simpel uitleggen
    hoe de roulette in zijn werk gaat ? Ik snap er dus echt weeral niks van, iedereen doet een poging, maar ik denk dat ik achterlijk ben fz :D

    byebye x


    sometimes goodbye is a painfull way to say I love you !

    nou :')
    ik ben ff lui en bezig dus, maar het is géén leuk spel.

    Dus je speelt het bv. met vier spelers. Vier geweren dus. 1tje is geladen en je haalt ze allemaal door elkaar. Dan neem je elk een geweer, plaatst je hem tegen je hoofd en schiet. En dan maar hopen dat je niet ge geladen geweer hebt...


    What's wrong whit loving someone?

    omg, & wie wilt er in godsnaam nou zo'n spel spelen ? Das echt goed voor als je je leven beu bent ja ! Ö


    sometimes goodbye is a painfull way to say I love you !

    Dus je speelt het bv. met vier spelers. Vier geweren dus. 1tje is geladen en je haalt ze allemaal door elkaar. Dan neem je elk een geweer, plaatst je hem tegen je hoofd en schiet. En dan maar hopen dat je niet ge geladen geweer hebt...

    OMGOD
    Dat.. doe je toch niet?!


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Maar meestal ben je gewoonweg stomdronken en de adrelaline (of wat dat ook mag wezen) speelt er ook een grote rol in mee


    What's wrong whit loving someone?

    aahzo, toch iemand die het mij simpel uitlegt, maar is dan maar éénvna die vier geweren geladen met één kogel of alle geweren geladen met één kogel ?


    sometimes goodbye is a painfull way to say I love you !

    1 geladen met 1 kogel, de rest niet
    en btw, geen probleem xD


    What's wrong whit loving someone?

    je meot wel gek zijn om dit spel te spelen,
    ik zie het al voor mij
    zo van die ladderzatte soldaten die niets beter te doen hebben en ff mee gaan doen met dit speel en hun leven in twee minuten kwijt zijn ,
    omg.

    :D


    sometimes goodbye is a painfull way to say I love you !

    wat ze ook doen is 1 pistool met bijvoorbeeld 6 plaatsen voor een kogel. In ééntje doen ze een kogel, dan draaien ze het ding en zetten het tegen iemands hoofd.
    Iets anders, maar dood ga je toch wel x'D

    wat ze ook doen is 1 pistool met bijvoorbeeld 6 plaatsen voor een kogel. In ééntje doen ze een kogel, dan draaien ze het ding en zetten het tegen iemands hoofd.
    Iets anders, maar dood ga je toch wel x'D

    Ja,, zo ken ik het ook, Ik dagt all toen ik die ander leeste van 4 geweren,, want ik ken het zo. maar blijkbaar heb je dan ook andere versies ofzo,,Maar even iets ander,, hoezo wil je weten hoe dat gaat dan?!?


    Dunno ><

    Oh dat, dat is toch met 8 mensen meestal?


    Life is hard and then we die

    Amg, als je dat doet ben je echt gestoord. ._.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    toch denk ik als je dat speelt dat je dan toch vet levenloos bent en als je dood bent ben je nog levenlozer dan dat je eerst was

    ik vind dat allemaal vies eng hoor, brr
    zekers niks voor mij,


    sometimes goodbye is a painfull way to say I love you !

    Het lijkt mij de leukste manier om zelfmoord te plegen. xD Maar volgens mij is het inderdaad met één geweer (revolver) en soms meerdere kogels.