• Omdat ik het al een hele tijd eerder wilde doen maar er veel en véél te weinig stories voor had. But you only live once, en daarom doe ik het ook maar :].

    Naam:
    Lotta, al noemen mensen die me nog maar pas kennen mij altijd Lotte. Ik heb de neiging om iedere naam waar een "ot" in voorkomt als mijn naam te beschouwen.
    Leeftijd: Twaalf. Veel te jong volgens sommigen, maar goed. Ik verjaar ieder jaar en toevallig is dat altijd op de achttiende september.
    Woonplaats: Tongeren of Hoeselt, ik weet het niet precies. Ergens tussen de twee in.
    Kort iets over mezelf: Stomme vraag.
    Mijn naam is Lotta, ik ben twaalf jaar jong en zit al vanaf mijn negende op Quizlet. Omdat dat eigenlijk veel te jong is, heb ik een jaartje pauze genomen om daarna op dit account te herbeginnen. Ik ben dol op lezen, schrijven, tekenen, sociaal doen, Quizletten, raar zijn en nog een hoop andere dingen. Verder lijd ik aan een ernstige vorm van Chronische Uitstel-Luieritus Dramaticus (en ook aan Diabetes Mellitus type één, maar dat is niet ernstig genoeg). Met andere woorden: ik heb de neiging om al mijn taken uit te stellen en ben vreselijk lui, en er valt echt niets tegen te doen.

    Stories


    Stand Alones
    Fanfictions


    Stand Alones - By Lotta
    Een verzameling van SA's, made by me.
    Fandom: Harry Potter

    Status: Lopend
    Neville/Luna ship | Mogelijk kloppen sommige dingen niet helemaal | Nederlandstalige namen, plaatsen en karakters

    Wat als ...~ Perciver (Stand Alones)
    Status: Gepauzeerd

    SA's over mijn favoriete slash, Perciver.
    Percy/Oliver slash | Harry Potter-fanfiction | Engelstalige namen, plaatsen en karakters
    Status: Lopend - Als ik zin heb

    Onbekende Personen

    Silence or Death


    Drugs | Verliefdheid | Afpersing | Kleptomanie
    Status: Lopend - Als ik zin heb

    Quizzen


    Welke Quizletter ben jij? (wordt aan gewerkt en staat dus op inactief)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Nice! And age is just a number! Ruilen? Ik voel me oud :-p


    Tonight is the night.. (Dexter)