• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:33 ]

    Geld en een mooie kaart.

    Of ik maak zelf iets

    [ bericht aangepast op 6 okt 2013 - 16:25 ]


    26 - 02 - '16

    Een speciaal, klein armbandje met een betekenis, snoep dat ze lekker vinden, cadeaubonnen voor de bioscoop.


    Eternamente, everlastingly, for all time

    - Een zelfgeschreven bon die waard is om samen te lunchen bij dat leuke (en niet al te prijzige) caféetje in de stad, alle twee een bord eten met één of twee glazen. Dat is rond de €20-€30, dus vrij prijzig, maar ik weet niet je budget niet.
    - Een dagkaart van de NS waarmee je onbeperkt heel Nederland kan doorcrossen. Ik geloof dat er regelmatig aanbiedingen zijn, maar hoe duur weet ik niet precies.
    - Maak een surprise met een kleinigheidje als een boekenbon, een wijnboekje e.d. (van die onzinnige prullaria); is niet duur en de lol van het openmaken is erg veel waard.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Zo'n Vivabox-ding? :Y) Of vraag of ze fan zijn van Harry Potter|Twilight|Lord of the Rings|One Direction|Justin Bieber. Dan is de keuze snel gemaakt :').


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Incantatem schreef:
    - Een zelfgeschreven bon die waard is om samen te lunchen bij dat leuke (en niet al te prijzige) caféetje in de stad, alle twee een bord eten met één of twee glazen. Dat is rond de €20-€30, dus vrij prijzig, maar ik weet niet je budget niet.
    - Een dagkaart van de NS waarmee je onbeperkt heel Nederland kan doorcrossen. Ik geloof dat er regelmatig aanbiedingen zijn, maar hoe duur weet ik niet precies.
    - Maak een surprise met een kleinigheidje als een boekenbon, een wijnboekje e.d. (van die onzinnige prullaria); is niet duur en de lol van het openmaken is erg veel waard.


    Ik heb niet veel geld dus ik zou dat onmogelijk kunnen betalen :l

    Fennekin schreef:
    (...)

    Ik heb niet veel geld dus ik zou dat onmogelijk kunnen betalen :l


    Bij De Slegte (Of hoe heet dat nu tegenwoordig?), Xenos e.d. kun je voor weinig geld prullaria kopen. Suprise kun je maken van oude kranten en tijdschriften, verf en wat attributen die je wel in huis hebt; er is ook plakband dat stevig en makkelijk op te schrijven is. Gebruik desnoods oude shirts.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Als ik de persoon een beetje beter ken vraag ik hem of haar altijd mee naar de stad om een gezellige dag ervan te maken. Normaal gesproken neem ik dan geld mee zodat diegene iets kan uitzoeken voor een tientje en hierna pikken we nog een terrasje, dat ik als vanzelfsprekend betaal.

    En anders koop ik een kaart en stop ik er een briefje van tien bij.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Incantatem schreef:
    (...)

    Bij De Slegte (Of hoe heet dat nu tegenwoordig?), Xenos e.d. kun je voor weinig geld prullaria kopen. Suprise kun je maken van oude kranten en tijdschriften, verf en wat attributen die je wel in huis hebt; er is ook plakband dat stevig en makkelijk op te schrijven is. Gebruik desnoods oude shirts.


    Ik heb ook geen spullen om dat te maken :') En ik ben niet zo creatief.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2013 - 16:32 ]

    Fennekin schreef:
    (...)

    Ik heb ook geen spullen om dat te maken :') En ik ben niet zo creatief.


    Een cadeaubon van €5 of een leuk tijdschrift?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Koop een briefje van vijf of tien euro/cadeaubon/cheque-ding, steek het in een heel klein, minidoosje, doe er cadeaupapier rond net zolang totdat het er uitziet als een groot pak, doe daar een lintje rond en geef het aan haar. En kijk hoe ongeduldig ze wordt wanneer ze al dat cadeaupapier moet afscheuren :').


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Als ik niets weet, zoek ik altijd edelstenen uit die ik bij de persoon vind passen, of die hen te hulp kunnen schieten. Dat is altijd een succes. Gewone armandjes met edelstenen eraan kun je bij de Bijoux Brigitte kopen. Kleine, spirituele winkeltjes hebben vaak edelstenen zonder iets erop of eraan. (:


    Searching heavens for another earth

    Ik heb gister een muts gegeven. :Y)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik geef altijd geld.


    There is nothing more badass than being yourself

    Pestcadeaus (: Koop een piemelbakvorm, koop een fotolijstje en zet er de tekst "In case of emergency break the glass" op en plak er een condoom in, koop een rode oortjes etc. etc. ;p

    En anders kan je denken aan cadeaubonnen (boekenbon, kledingzaak, sieradenwinkel, drogisterij, parfumerie etc.) of een bioscoopbon, een grote zak snoep als je iets kleins hebt en het wilt aanvullen, een leuke mok/beker, een sexy schort, een mooie mannenkalender. Haha. Iig, die persoon heeft toch wel een of andere hobby?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Een cadeaukaart. Altijd goed.