• Een groep jonge archeologen gaan opzoek naar verborgen schatten in het regenwoud van Peru. Volgens vele verhalen en legendes, zou er diep in het regenwoud van Peru een groot geheim verborgen zijn voor de mensheid. Niemand weet precies waar de schat precies ligt, maar de jonge archeologen zijn vastberaden om er achter te komen.
    Wanneer ze per toeval onder een grote waterval doorzwemmen, ontdekken ze een grot met vreemde spullen die niet uit deze tijd komen. Ze besluiten de grot te doorzoeken en komen er al snel achter dat de grot naar een heel andere wereld leidt. Telemnar.
    Telemnar lijkt wel een paradijs in vergelijking met het regenwoud. Bloemen in allerlei kleuren, dieren die ze nog nooit eerder hebben gezien en die al lang uitgestorven waren. Goud in de rivieren en edelstenen in de rotsen.
    Maar al snel ontdekken ze dat ze niet alleen zijn. Telemnar wordt namelijk bewoond door een inheemse, Indiaanse stam die zichzelf de Tachi noemen. Zij zijn de bewaarders van het grote geheim uit het regenwoud van Peru en elk van hun staat symbool voor een ander dier en zijn kracht. De Tachi zorgen er voor dat niemand het geheim naar buiten kan brengen, met of zonder geweld.
    Wat de jonge archeologen echter niet weten, is dat het geheim best gruwelijk is. Aan de voet van de vulkaan zitten namelijk 8 moordlustige demonen opgesloten die ook de gedaante van een mens kunnen hebben. Maar wanneer er 4 weten te ontsnappen, staat hun veiligheid op het spel en moeten ze samenwerken met de Tachi om in leven te blijven en de demonen voor eens en voor altijd buiten spel te zetten.

    Regels:

    • Het liefst van al wat ervaren RPG'ers.
    • Er is een minimum van 350 woorden, ik controleer. Meer mag altijd.
    • OOC is altijd tussen haakjes, of gebruik het praattopic.
    • Schelden en 18+ is toegestaan.
    • Bespeel alleen je eigen personage en heb respect voor anderen.
    • Personages mogen vermoord worden mits toestemming van de anderen.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    • Let op spelling en interpunctie.
    • Denk er aan, niemand is perfect.
    • Reserveringen blijven 48 uur staan.
    • Denk goed na voor je meedoet, geen ééndagsvliegen.
    • Max. 2 Personages per persoon.
    • Alleen Naerys maakt de topics aan.



    Rollen:
    Archeologen: [Max 5.] [Vol]
    - Lucia Grace Solomon (Lucy) - Naerys - 1,1
    - Alaia Cipriano. - Morticia - 1,15
    - Loren Rhys Harvey - Aurae - 1,1
    - Kasper Nick Weston (Kas) - BilboBaggins - 1,1
    - Davide Fabrizio Agnelli (Daf) - Malafide - 1,12

    Tachi: [Onbeperkt]
    - Lupinia Blaid The'eba. (Lupin of Teba) - VladiFerr - 1,3
    - Samira Malaika - Ubiquitous - 1,12
    -
    -
    - Iolar Eryr Aquila - Stamhoofd - VladiFerr - 1,4
    - Yahto Skandar Siqa - BilboBaggins - 1,8
    - Howahkan (Khan) - Morticia - 1,16


    Demonen: [Max 4]
    - Lily Adams (A.k.a. Lilith) - Aurae - 1,2
    - Meysta Corres Linjuivi - Pwettyness - 1,16
    - Colin Waylin LeFeu (A.k.a. Lucifer) - Naerys - 1,2
    -


    Vragen mogen uiteraard altijd gesteld worden.


    Meedoen kan altijd indien je de regels goed hebt gelezen!
    Rollentopic
    Speeltopic 1

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 20 okt 2013 - 20:29 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Dibs.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Topics


    kindness is never a burden.

    Aandacht: Ik stel voor dat het in de RPG middag is. Het locatie is regenwoud dus ook een tropisch klimaat. Voor de archeologen is het denk ik dus het beste dat ze bezig zijn met een wandeltocht en dat iemand met een kompas werkt. Het is heet, iedereen heeft het warm dus gaan ze op de één of andere manier naar die waterval waar iemand uiteindelijk onder zwemt. De Tachi zijn bezig met hun dagdagelijkse dingen. Denk aan jagen, vruchten verzamelen, op uitkijk staan bij de demonen,... De demonen moeten ontsnappen en moeten de nodige chaos creëren zonder betrapt te worden. De Tachi's mogen hen ook opjagen. Have fun iedereen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mijn topiccs.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Malafide schreef:

    Is dit goed of moet ik het veranderen?

    Het is goed zo, maar bedenk wel dat ze in groep zijn (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Naerys schreef:
    (...)
    Het is goed zo, maar bedenk wel dat ze in groep zijn (:

    Ja, dat had ik ook. Daarom dat ik ook niet schreef dat we over die brug aan het lopen waren. Hij zag die brug alleen al vanuit de verte opdoemen. Misschien dat het een idee is dat als ze daarover gaan ze dichtbij de waterval is? Hoeft niet hoor.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Malafide schreef:
    (...)
    Ja, dat had ik ook. Daarom dat ik ook niet schreef dat we over die brug aan het lopen waren. Hij zag die brug alleen al vanuit de verte opdoemen. Misschien dat het een idee is dat als ze daarover gaan ze dichtbij de waterval is? Hoeft niet hoor.

    Is goed :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Naerys schreef:
    (...)
    Is goed :)

    Okay! ^^ Ghihi.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    @Naerys: Moet ik daar nu op reageren of niet/had je het met iemand anders afgesproken?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Malafide schreef:
    @Naerys: Moet ik daar nu op reageren of niet/had je het met iemand anders afgesproken?

    Ik zou nog even wachten tot de anderen ook wat hebben geschreven.
    Neem je tijd. ^^


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Naerys schreef:
    (...)
    Ik zou nog even wachten tot de anderen ook wat hebben geschreven.
    Neem je tijd. ^^

    Ja, dat doe ik ook wel. Ghihi :]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ontdek dit nu pas ^^
    Maar ik had nog een vraag, eigenlijk twee.
    Vraag 1: Hoe ziet het dorp van de Tachi's eruit?
    Vraag 2: Is de post van Lupinia goed?


    "Rebellion's are build on hope"

    VladiFerr schreef:
    Ik ontdek dit nu pas ^^
    Maar ik had nog een vraag, eigenlijk twee.
    Vraag 1: Hoe ziet het dorp van de Tachi's eruit?
    Vraag 2: Is de post van Lupinia goed?


    Ik zie het voor me met van die rieten/houten/takkehutjes met klei waardoor ze best groot zijn en dat die mensen ook van die gezellige gekleurde kleding aan hebben. Op de een of andere manier hebben van die Afrikaanse of indianenstammen altijd van die kleurrijke kleding :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    VladiFerr schreef:
    Ik ontdek dit nu pas ^^
    Maar ik had nog een vraag, eigenlijk twee.
    Vraag 1: Hoe ziet het dorp van de Tachi's eruit?
    Vraag 2: Is de post van Lupinia goed?

    Denk aan de echte Native American mensen.
    Haal daar je inspiratie uit.





    Het is dus best primitief en simpel.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.