• Kreta ofwel Chersonissos, voor vele mensen hét party-eiland van de wereld. Jaarlijks gaan er duizenden jongeren naartoe om daar helemaal los te gaan en de beest uit te hangen. Een geweldig uitgaansleven, een mooi strand en heerlijk weer. Wat wil je nog meer?
    Door een prijsvraag van MTV heb je nu de kans om hier naartoe te gaan. Vier jongens en vier meisjes worden uitgeloot en mogen werkelijk naar Kreta voor twee weken. Twee weken lang zon, zee en strand.
    De jongeren worden samen in een villa geplaatst. Een luxe villa met zwembad en alles erop en eraan. Onstaat er vriendschap, liefde of misschien wel haat?

    Rollen:
    Jongens: [VOL]
    - Brandon Henderson || Irvine
    - Alexander "Alex" Ethan Jaspers || xAlways
    - Ethan Brooks || Patholoog
    - Mordecai Callaghan || Metalizer

    Meisjes: [VOL]
    - Lauren Sophia Harrison || Depay
    - Alexis Roselle Johnson || Velton
    - Calisto Eve Andeen || Arratay
    - Florence Eleanora Donato || Presence

    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Afkomst:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:

    Regels:
    - Het liefst mensen met ervaring in RPG's.
    - Geen one-liners.
    - Algemeen beschaafd Nederlands praten.
    - Niet teveel off-topic, is dit wel nodig, dan tussen haakjes.
    - 16+ mag maar hou dit wel netjes.
    - Hou het realistisch (relaties ontstaan niet in één dag..)
    - Melden als je lang niet kan reageren.
    - Alleen Depay of Irvine maken nieuwe topics.
    - Doe het rustig aan en zorg dat iedereen het kan volgen.
    - Maximaal twee rollen per persoon (j&m) en reserveringen blijven 24 uur staan.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 12 okt 2013 - 17:19 ]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Rol: Jongen.
    Naam: Ethan Brooks
    Leeftijd: Drieëntwintig, geboren te 14 juli.
    Afkomst: Zijn moeder komt uit Clevedon, zijn vader uit Aberdeen. Ethan zelf is geboren in Dundee. Hij studeert nu culturele antropologie in Londen.
    Uiterlijk: Ethan ziet er goed verzorgd uit en kleed zich ook op deze manier. Hij heeft bruine ogen en zwarte haren die hij meestal in dezelfde stijl doet. Zijn kledingstijl is meestal netjes en verzorgd, tenzij het thuis in het weekend is. Maar buiten deur heeft hij altijd nette kleding aan.


    Hij is van een gemiddelde lengte en ziet er niet ongezond uit. Soms draagt hij een bril, maar dat is als hij niet de mogelijkheid had om zijn lenzen in te doen.
    Innerlijk: Zoals Ethan er uit ziet, zo is hij ook. Hij is netjes, geordend en op tijd. Alles gaat via de regels en hij is wat dat betreft een heilig boontje. In dat opzicht is hij een nerd en zo komt hij vaak ook over bij mensen. Hij hangt vaak onbedoeld de nerd uit en hij denkt ook als een wetenschapper. Hij is iemand die denkt voordat hij doet.
    Sinds de dood van zijn vriendin -binnenkort een jaar geleden- is Ethan stil en nauwelijks sociaal. Alleen zijn beste vrienden bleven nog bij hem en contact met zijn ouders en zus werden ook al minder. Ethan heeft sindsdien moeite met het binden/vrienden maken met mensen, bang om ze te verliezen. Hij probeert met dit uitstapje de periode van een jaar rouw af te sluiten en verder te gaan met zijn leven.
    Extra: -

    -klaar I guess.

    [ bericht aangepast op 10 okt 2013 - 17:49 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Doordat iemand zijn reservatie niet op tijd heeft ingevuld is deze rol vervallen.
    Er is weer een meisje vrij!


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Ik heb nu al meerdere keren dit topic bekeken en al honderden keren getwijfeld of ik mee zou doen of niet. :')
    Weet je wat? Ik doe het gewoon. Ik claim een meisje en vul de rol vandaag nog in.

    [ bericht aangepast op 9 okt 2013 - 21:24 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Presence schreef:
    Ik heb nu al meerdere keren dit topic bekeken en al honderden keren getwijfeld of ik mee zou doen of niet. :')
    Weet je wat? Ik doe het gewoon. Ik claim een meisje en vul hem vandaag nog in.


    Leuk, je staat erbij!


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Aw, jammer dat er geen jongen meer vrij is.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Metalizer schreef:
    Aw, jammer dat er geen jongen meer vrij is.


    Die is wel vrij, de 24 uur van SecretlyMe zijn namelijk ook voorbij, dus als je wilt?


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Depay schreef:
    (...)

    Die is wel vrij, de 24 uur van SecretlyMe zijn namelijk ook voorbij, dus als je wilt?

    Oh my god yes, ik eet mijn aardbeien op en ik maak een rol~


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Rol: Een van de meisjes.
    Naam: Florence Eleanora Donato.
    Leeftijd: Twintig jaar.
    Afkomst: Florence is half Italiaans, half Australisch. Het Italiaanse bloed heeft ze van haar vader.
    Uiterlijk:



    Innerlijk: Florence is een meisje dat eigenlijk verschillende kanten heeft, maar ze allemaal combineert tot een geheel. Ze is spontaan, vriendelijk en erg speels. Haar vrienden kennen haar als het meisje dat je altijd in een kietelgevecht trekt, zonder pardon op je schoot gaat zitten of je in je zij gaat prikken totdat je haar smeekt om te stoppen. Hoewel ze verschrikkelijk aardig kan zijn, heeft ze ook nog een kant die nogal onvoorspelbaar is. Als Florence je namelijk niet zo leuk en aardig vindt kan ze erg bot uit de hoek komen en vrij vals zijn, waardoor ze soms meer ruzies maakt dan vrienden. Ze heeft een kort lontje en reageert eerder aanvallend dan verdedigend, hoewel je erg veel moeite moet doen, wil je haar echt kunnen kwetsen. Verder is ze niet het type dat met hangende pootjes aan komt zetten om op die manier om vergiffenis te vragen; daar is ze veel te koppig voor. Florence weet wanneer ze fout zit, maar ze zal haar excuses alleen maar aanbieden als ze weet dat die persoon respect voor haar toont. Respect is een belangrijk begrip voor haar. Als je dat niet hebt, dan zal dat hoogstwaarschijnlijk wederzijds zijn.
    Extra: Florence is tegen het gebruik van drugs, alcohol en tabak. Het kan saai overkomen, maar ze houdt haar lichaam liever zo schoon als mogelijk.

    [ bericht aangepast op 10 okt 2013 - 17:58 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."


    Rol: One of the guys.
    Naam: Mordecai Callaghan


    Leeftijd: 21.
    Afkomst: Ierland.
    Uiterlijk: Haar als als een vuurtoren, prachtige kaaklijn, killer arbeiders-lijf, dat is een simpele beschrijving van Mordecai's' uiterlijk. Zijn grijze ogen hypnotiseren je en zijn tattoos lijden je toch een beetje af. Mordecai's' stem is zacht en fijn, tenzij hij boos is; dan is zijn stem luid en agressief.
    Voor de rest steekt Mordecai er een beetje uit met zijn 1,96m en 75kg. Hij loopt graag shirtloos rond om men te laten zien wat Moedertje Natuur hem heeft geschonken.
    Innerlijk: Mordecai maakt snel vrienden door zijn vlotte praatjes en geweldige charisma. Hij maakt graag grapjes met een flirterige aard, ongeacht man of vrouw, aangezien Mordecai biseksueel is. Hij is een echt feestbeest en laat zich niet stoppen. Behalve door meditatie. Naast een feestbeest is Mordecai, -heel tegenstrijdig-, een zeer spiritueel persoon. Hij mediteert graag. Namasté, sunflowers.
    Extra: Zoals eerder genoemd; Mordecai is biseksueel.




    Even een gerecyclede rol want die jongen is zo mooi ogosh.

    [ bericht aangepast op 9 okt 2013 - 22:40 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Als Patholoog, Irvine en Velton hun rollen af willen maken dan kunnen we vanavond beginnen.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Metalizer schreef:


    Rol: One of the guys.
    Naam: Mordecai Callaghan


    Leeftijd: 21.
    Afkomst: Ierland.
    Uiterlijk: Haar als als een vuurtoren, prachtige kaaklijn, killer arbeiders-lijf, dat is een simpele beschrijving van Mordecai's' uiterlijk. Zijn grijze ogen hypnotiseren je en zijn tattoos lijden je toch een beetje af. Mordecai's' stem is zacht en fijn, tenzij hij boos is; dan is zijn stem luid en agressief.
    Voor de rest steekt Mordecai er een beetje uit met zijn 1,96m en 75kg. Hij loopt graag shirtloos rond om men te laten zien wat Moedertje Natuur hem heeft geschonken.
    Innerlijk: Mordecai maakt snel vrienden door zijn vlotte praatjes en geweldige charisma. Hij maakt graag grapjes met een flirterige aard, ongeacht man of vrouw, aangezien Mordecai biseksueel is. Hij is een echt feestbeest en laat zich niet stoppen. Behalve door meditatie. Naast een feestbeest is Mordecai, -heel tegenstrijdig-, een zeer spiritueel persoon. Hij mediteert graag. Namasté, sunflowers.
    Extra: Zoals eerder genoemd; Mordecai is biseksueel.






    Hell yes. Die tattoos staan hem goed, echt heel gaaf.

    [ bericht aangepast op 10 okt 2013 - 16:52 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Arratay schreef:
    (...)


    Hell yes. Die tattoos staan hem goed, echt heel gaaf.[/quote

    Danku, danku!


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Topic 1!


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Eindelijk, ik had zin om te schrijven. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik heb mijn rol afgemaakt. Surreh dat het lang duurde, maar er waren wat dingen gebeurd.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.