• Blegh. Liefde.
    Wie heeft dat ooit verzonnen?
    Een tijdje geleden heb ik al een topic geplaatst over een jongen die ik heb leren kennen via de chat, en over hoe bang ik was om hem te ontmoeten. Nou... Nergens voor nodig dus, want meneer heeft geen tijd. Alweer niet. Not that i blame him though, hij is 21 en heeft een full-time baan op de binnenvaart, oftwel, hij is steeds 2 of 3 weken van huis. Nouja, en dan ook het feit dat hij in Rotterdam woont en ik in een gehucht in Drenthe helpt ook niet echt.
    Maar het stomme is dat ik zooo verliefd ben! We skypen gemiddeld 3 uur per dag als het kan en stalken elkaar dag en nacht zo'n beetje. En we zijn allebei heel serieus over het wel willen beginnen van een relatie. Maar hij wil het nog niet, omdat hij me geen stabiele relatie kan bieden en daar voelt ie zich schuldig over. Terwijl ik er alles voor over zou hebben om dit te laten werken.
    Hij is lief. Hij belt me zodra hij ook maar het idee heeft dat ik me niet goed voel. Het is echt in korte tijd mijn beste maatje geworden, en dat wil ik voor geen goud kwijt. Maar hoe laat ik hem zien dat ik ondanks mijn 17 jaar donders goed in de gaten heb wat erbij komt kijken. Dat ik weet dat dingen niet makkelijk zijn. I know how this stuff works. Maar als andere mensen het vol kunnen houden, waarom zouden wij dat niet kunnen?
    Blegh.

    [ bericht aangepast door een moderator op 16 okt 2013 - 19:37 ]


    If you had the chance to change your faite, would you?

    Als hij een ontmoeting uit blíjft stellen, moet je misschien gaan twijfelen aan hoe betrouwbaar hij nou eigenlijk is?


    The universal language of art.

    Zo'n situatie heb ik ook gehad :0 wij hadden 150 km afstand dus nog ietsje minder dan jij denk ik en ik was ook vier jaar jonger.
    Ik zou gwn proberen te doen waar jij je goed bij voelt. Laat hm zien dat je het serieus neemt. Tegelijkertijd vraag je jezelf af of je het echt aankunt want haha bij elkaar zijn kan verslavend werken XD
    En als je mss nieuwsgierig bent, uiteindelijk ben ik een jaar vrienden met hm geweest, daarna ong tien maanden met hm gehad en toen maakte ik t uit omdat ik t niet echt aan kon meer.. nu praten we soms nog meer nie^^
    En wat Royals zegt, ik denk dat je hem eerst naar jou moet laten komen, deed ik ook

    [ bericht aangepast op 16 okt 2013 - 19:02 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Royals schreef:
    Als hij een ontmoeting uit blíjft stellen, moet je misschien gaan twijfelen aan hoe betrouwbaar hij nou eigenlijk is?


    Dat is het hem nou, hij ís betrouwbaar. Als ik 's avonds met hem skype zie ik hem ook op de boot zitten enzo. En hij naar mij toe komen zou ook geen probleem zijn, graag zelfs! Maar hij heeft gewoon simpelweg de tijd niet op dit moment...


    If you had the chance to change your faite, would you?

    Tussen mn vriendin en mij zit meer dan 200km. (lees: Nederland-België ) en het werkt prima, dus nee, Long Distance killt je niet, zolang t van beide kanten komt. maar idd, als hij blijft uitstellen, en sowieso als ie om de zoveel tijd 2-3 weken weg is, gaat dat je wel killen ja.. Oppassen, maar ja, doe waar jij je goed bij voelt.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2013 - 19:34 ]


    It's high noon.

    Ik zou toch even nadenken. Is er toekomst? Niet voor volgende week, maar voor binnen enkele jaren? Wacht in dat geval nog een beetje, je wil liever tot dan je maatje dan een afstandsrelatie.
    Gaat hij dat werk voor altijd doen? Dan lijkt het me wel heel moeilijk...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    McDonagh schreef:
    (...)

    Dat is het hem nou, hij ís betrouwbaar. Als ik 's avonds met hem skype zie ik hem ook op de boot zitten enzo. En hij naar mij toe komen zou ook geen probleem zijn, graag zelfs! Maar hij heeft gewoon simpelweg de tijd niet op dit moment...

    Ooh, wait. Ik slaap half.

    Ja, ik denk dat je het hem gewoon het beste kunt vertellen en er met hem over praten. Dat je het gewoon jammer vind, en zo. En er nu zelfs om twijfelt of onzeker om wordt.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2013 - 19:39 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Malafide schreef:
    (...)
    Waarom niet? Als ik vragen mag.


    Omdat hij met zijn tweelingbroer en zussen een paar weekenden lang iets georganiseerd heeft de trouwdag van zijn ouders, en hij op het moment gewoon vaker op het schip is, omdat het nogal druk is daar. Ze zijn onderbemand ofzo geloof ik.


    If you had the chance to change your faite, would you?

    McDonagh schreef:
    (...)

    Omdat hij met zijn tweelingbroer en zussen een paar weekenden lang iets georganiseerd heeft de trouwdag van zijn ouders, en hij op het moment gewoon vaker op het schip is, omdat het nogal druk is daar. Ze zijn onderbemand ofzo geloof ik.

    Hehe, ik had het al bijgewerkt.

    En tweelingbroer? Hehehe. Tweeling hier! Ik ben zelf tweeling, misschien kan ik met mijn telepathie hem bereiken en zeggen dat hij met jou moet afspreken? :'). Hehe, okay, ja, dat is inderdaad druk. Misschien kun je aan hem vragen wanneer hij denkt genoeg tijd te hebben voor jou, zodat hij die tijd vrij kan houden voor jou.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hij kan toch gewoon langs komen zodra hij niet op die boot zit? Ik snap het probleem niet zo.


    ars moriendi

    Ramses schreef:
    Hij kan toch gewoon langs komen zodra hij niet op die boot zit? Ik snap het probleem niet zo.


    26 - 02 - '16

    Als je werkt op een binnenvaartsschip, ben je ook drie weken onder de pannen en heb je geen tijd om 3 uur lang te skypen. Ik bedoel dit niet lullig, maar ik zou oppassen met deze gozer als ik jou was.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Mijn vriend en ik wonen niet extreem ver uit elkaar maar wel zo ver dat we elkaar alleen in het weekend kunnen zien. Het is dus wel te doen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ben kort maar krachtig: als hij het echt zou willen zou hij er wel alles aan doen om wel tijd vrij te maken.

    En zoals hierboven gezegd; hij heeft wel drie uur per dag tijd om te skypen?


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Ach mijn ex/bijna weer vriendje woont bijna 9.000 kilometer -lees LA- van mij vandaan dus die zie ik ook niet vaak :'D En mijn allerbeste vriendin woont in Australië dus tja. Het ligt denk ik vooral bij ons dat we vertrouwen in elkaar hebben :$


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Dat skypen gebeurt vooral 's avonds mensen. Natuurlijk heeft hij overdag geen tijd! Maar zodra ze achter anker liggen skypen we, en dat wil nog wel eens uitlopen :3


    If you had the chance to change your faite, would you?