• ////

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 19:45 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ackerman schreef:
    I know the problem with long wigs. :'D
    Ik heb je niet gezien.

    Dit is het falende ik, als foto's het via facebook doen tenminste...
    Met de Fairy Tail guild:


    En met een vriendin en een random Titan:



    Ik heb jou nog zien lopen, maar ik wist niet dat jij ook van Q. was.. Ik zei nog telkens tegen een vriend van me dat tie op de foto moest met jou, aangezien je als Erza ging, maar hij wou niet, ofzo XD
    Ik vind dit falend van mezelf XD

    De volgende keer ga ik knuffelen met iedere dude/gast/persoon die ik zie van SnK!!
    Ik heb deze keer maar 3 foto's gemaakt, Ik was niet zo in de mood om er meer te maken >.<

    En ik heb m'n crush de hele dag ontlopen (omdat ik dacht dat die me ook aan het ontlopen was, wat niet zo bleek D: )


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Enterprise schreef:
    (...)

    Ik heb jou nog zien lopen, maar ik wist niet dat jij ook van Q. was.. Ik zei nog telkens tegen een vriend van me dat tie op de foto moest met jou, aangezien je als Erza ging, maar hij wou niet, ofzo XD
    Ik vind dit falend van mezelf XD

    De volgende keer ga ik knuffelen met iedere dude/gast/persoon die ik zie van SnK!!
    Ik heb deze keer maar 3 foto's gemaakt, Ik was niet zo in de mood om er meer te maken >.<

    En ik heb m'n crush de hele dag ontlopen (omdat ik dacht dat die me ook aan het ontlopen was, wat niet zo bleek D: )

    Dan weet je dat nu. :'D
    Wie was die vriend dan? Misschien heb ik hem zien lopen of zo.

    Ik heb ook niet zoveel foto's gemaakt. Dit zijn de enige twee. Maar er zijn wel foto's van mij gemaamt door een fotograaf, waar ik nog steeds op wacht... D:

    Ontlopen, haha, moest ik ook doen, maar dan voor een gozer die mij leuk vindt, maar ik hem niet. XD
    Maarja, de volgende keer gewoon op hem af lopen, because, just blah. Misschien gebeurt er nog wat. 8D

    [ bericht aangepast op 27 nov 2013 - 18:47 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ackerman schreef:
    (...)
    Dan weet je dat nu. :'D
    Wie was die vriend dan? Misschien heb ik hem zien lopen of zo.

    Ik heb ook niet zoveel foto's gemaakt. Dit zijn de enige twee. Maar er zijn wel foto's van mij gemaamt door een fotograaf, waar ik nog steeds op wacht... D:

    Ontlopen, haha, moest ik ook doen, maar dan voor een gozer die mij leuk vindt, maar ik hem niet. XD
    Maarja, de volgende keer gewoon op hem af lopen, because, just blah. Misschien gebeurt er nog wat. 8D


    Hij was als Reborn, (van een of andere vage anime die ik toch niet ken).

    Wachten duurt veel te lang als je benieuwd bent naar de resultaten D:

    Haha, ik weet het, maar het was zo awkward enzo en toen spraken we elkaar 's avonds en toen leek er niks te zijn enzo :$


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    iRobin schreef:
    (...)

    Hij was als Reborn, (van een of andere vage anime die ik toch niet ken).

    Wachten duurt veel te lang als je benieuwd bent naar de resultaten D:

    Haha, ik weet het, maar het was zo awkward enzo en toen spraken we elkaar 's avonds en toen leek er niks te zijn enzo :$

    Meh, nee, ken ik ook niet. :'D

    Ja, echt, zeker nu de eerste paar foto's online staan.

    Aye, that's awkward.. Ahm, try it again? XD. I suck at love and stuff.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ackerman schreef:
    (...)
    Meh, nee, ken ik ook niet. :'D

    Ja, echt, zeker nu de eerste paar foto's online staan.

    Aye, that's awkward.. Ahm, try it again? XD. I suck at love and stuff.


    Ik had echt geen idee waar hij het telkens over had, hij belaagde me met foto's van zijn cosplay >_<

    Cool, zijn het mooie foto's??

    Ik heb em uitgenodigt voor Oud en Nieuw, en als ie tijd heeft komt tie misschien langs >____________________________<


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    iRobin schreef:
    (...)

    Ik had echt geen idee waar hij het telkens over had, hij belaagde me met foto's van zijn cosplay >_<

    Cool, zijn het mooie foto's??

    Ik heb em uitgenodigt voor Oud en Nieuw, en als ie tijd heeft komt tie misschien langs >____________________________<

    Van mij zijn het maar drie foto's, waarvan er twee echt zwaar klote zijn. Ik heb nog nooit echt geposeerd voor foto's, dus 1/3 foto's die goed gelukt zijn, vind ik behoorlijk knap. XD.

    Oooh, Oud en Nieuw, spannend. 8D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ackerman schreef:
    (...)
    Van mij zijn het maar drie foto's, waarvan er twee echt zwaar klote zijn. Ik heb nog nooit echt geposeerd voor foto's, dus 1/3 foto's die goed gelukt zijn, vind ik behoorlijk knap. XD.

    Oooh, Oud en Nieuw, spannend. 8D


    Meh, ik ken dat. Ik vind dat ik er altijd enorm falend uit zie op foto's....

    Noesh, het is eerst maar hopen dat tie langs kan komen *bites nails*


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky