• One Direction krijgt regelmatig te maken met hysterische fans, maar Liam Payne maakte gisteren wel iets heel vreemds mee. Fans klommen namelijk op zijn balkon en namen zijn boxershorts mee.

    De populaire boyband is momenteel op tour in Australië en de zanger zat dan ook met de band in een hotel. Volgens een tweet van Payne lag hij naakt in bed toen hij plotseling geluid op het balkon hoorde. Pas later kwam hij erachter dat zijn boxershorts weg waren.

    Het ondergoed hing op het balkon te drogen nadat de jongens een dagje waren gaan surfen. Een 13-jarige fan besloot met haar vriendinnen op het balkon te klimmen om de boxer mee te nemen. Payne vond het maar een genant voorval, maar kon er later ook om lachen. De zanger berichtte op Twitter dat hij maar even bij het huis van actrice Scarlett Johansson langs zou gaan, als het toch 'Breek in bij iemand en steel zijn ondergoed-dag' is.

    Ook de jonge dader heeft gereageerd op het voorval. Ze vertelde dat ze de boxers zag hangen en dacht: 'laten we het proberen'. "Het was heel eng. Toen we op het balkon waren geklommen hoorden we iemand roepen en zijn we er meteen vandoor gegaan. Ik hoop dat we hierdoor niet in serieuze problemen komen."


    "Ja Directioners zijn helemaal niet gek ^^"

    ik las het op de twitter van liam....
    sommige fans zijn gewoon idioten, ik ben ook een fan. Maar soms schaam ik me gewoon voor de anderen haha...


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Jezus, dertien jaar.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Één woord: Idioten c':


    That is a perfect copy of reality.

    Hahaha, zielig grappig gewoonweg :W


    -

    Ik durf te wedden dat een paar Beliebers het ooit ook zullen doen hoor :W


    -

    Javier schreef:
    ik las het op de twitter van liam....
    sommige fans zijn gewoon idioten, ik ben ook een fan. Maar soms schaam ik me gewoon voor de anderen haha...


    Dat heb ik dus ook, heeeel soms schaam ik me als Belieber en Directioner. Maar gelukkig kunnen ze wel leuk zijn <3

    But i'm proud to being one of them.. ^^

    [ bericht aangepast op 8 okt 2013 - 17:59 ]

    Rey schreef:
    Ik durf te wedden dat een paar Beliebers het ooit ook zullen doen hoor :W


    Dat durf ik ook te wedden x'D hahaha

    Stelletjes Crazy Mofos!

    [ bericht aangepast op 8 okt 2013 - 18:00 ]

    Javier schreef:
    ik las het op de twitter van liam....
    sommige fans zijn gewoon idioten, ik ben ook een fan. Maar soms schaam ik me gewoon voor de anderen haha...


    Ik sluit me toch hierbij aan ^^


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik moest er wel om lachen. :')


    Do what people say you can't.

    Sommige Directioners zijn echt gestoord in hun hoofd! Gelukkig ken ik alleen maar leuke Directioners in het echt die niet gek in hun hoofd zijn. Er zijn ook gekke

    Beliebers op de wereld hoor, maar daar hoor ik niet tussen ^^

    Rey schreef:
    Hahaha, zielig grappig gewoonweg :W


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik vraag me af wat ze met die boxers gaat doen x'D serieus maar sommige Directioners zijn echt gestoord x'D

    El oh el.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ach ja... Ik vind het een beetje pervers, maar ik verwacht niks anders van dit fandom.


    Take me to wonderland

    Cozart schreef:
    Ik moest er wel om lachen. :')


    To love is to destroy.