• One Direction krijgt regelmatig te maken met hysterische fans, maar Liam Payne maakte gisteren wel iets heel vreemds mee. Fans klommen namelijk op zijn balkon en namen zijn boxershorts mee.

    De populaire boyband is momenteel op tour in Australië en de zanger zat dan ook met de band in een hotel. Volgens een tweet van Payne lag hij naakt in bed toen hij plotseling geluid op het balkon hoorde. Pas later kwam hij erachter dat zijn boxershorts weg waren.

    Het ondergoed hing op het balkon te drogen nadat de jongens een dagje waren gaan surfen. Een 13-jarige fan besloot met haar vriendinnen op het balkon te klimmen om de boxer mee te nemen. Payne vond het maar een genant voorval, maar kon er later ook om lachen. De zanger berichtte op Twitter dat hij maar even bij het huis van actrice Scarlett Johansson langs zou gaan, als het toch 'Breek in bij iemand en steel zijn ondergoed-dag' is.

    Ook de jonge dader heeft gereageerd op het voorval. Ze vertelde dat ze de boxers zag hangen en dacht: 'laten we het proberen'. "Het was heel eng. Toen we op het balkon waren geklommen hoorden we iemand roepen en zijn we er meteen vandoor gegaan. Ik hoop dat we hierdoor niet in serieuze problemen komen."


    "Ja Directioners zijn helemaal niet gek ^^"

    Twist schreef:
    Ach ja... Ik vind het een beetje pervers, maar ik verwacht niks anders van dit fandom.

    ^


    Queer zijn is gewoon alles

    Rey schreef:
    Ik durf te wedden dat een paar Beliebers het ooit ook zullen doen hoor :W


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Incantatem schreef:
    (...)


    Dit ging over 1D en Directioners niet over Beliebers :Y)

    Lekker fris joh :W


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    "Ja Directioners zijn helemaal niet gek ^^"

    Kan je nog meer veralgemenen? Door dit soort dingen krijgt het hele fandom zo'n uitstraling. Het is niet omdat er een groepje dertienjarigen dat doet, dat alle fans zo zijn.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik vind een deel van de directioners echt te overdreven. Maar dat tref je helaas in elk fandom, in elk fandom zitten wel een paar rotte appels die het imago van de hele groep zwart maken. Vergelijk het maar met een paar druppels inkt in een glas water.


    26 - 02 - '16

    Anduril schreef:
    Lekker fris joh :W


    Ach ja, sommige mensen of beter gezegd 'fans'. Dat zou ik dus nooit doen, wie weet wat ie allemaal ermee heeft gedaan.


    Physics is awesome

    MaejorBieber schreef:
    (...)

    Dat durf ik ook te wedden x'D hahaha

    Stelletjes Crazy Mofos!


    Eerst geef je zo'n reactie als iemand zegt dat Beliebers dat ook zouden doen en een paar reacties verder als iemand quote wat diegene zegt dan zeg je dat het over 1D en Directioners gaat en niet over Beliebers. Beetje raar vind ik.


    Physics is awesome

    En nog een reden waarom sommige 1D fans echt fucked up zijn. Stel mongolen, ugh.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    MaejorBieber schreef:
    Sommige Directioners zijn echt gestoord in hun hoofd! Gelukkig ken ik alleen maar leuke Directioners in het echt die niet gek in hun hoofd zijn. Er zijn ook gekke
    Beliebers op de wereld hoor, maar daar hoor ik niet tussen ^^
    beliebers wilde een nagel van iemand hebben omdat Justin die nagel had aangeraakt xD?
    Maar ik heb wel heel hard gelachen,vooral om die tweets van Liam :')


    "Love Lives Forever"

    Was te verwachten.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Talk about being perverted. This is going too far (cat)
    Really, zulke fans, leven die ook nog voor iets anders?

    Oh, and by the way: Ik zou niet zeggen 'Ja Directioners zijn helemaal niet gek ^^'. Zelf ben ik absoluut geen fan, maar er zijn hier genoeg mensen die daar pissig over worden (vooral degene die je over een kam scheert).


    Tijd voor koffie.

    gheheheh ik vond het best grappig, wie gaat er nou een balkon op klimmen voor boxers gehehh ik weet niet maar als ik dan toch op het balkon gestaan had, was ik gelijk hoi gaan zeggenXD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Father schreef:
    En nog een reden waarom sommige 1D fans echt fucked up zijn. Stel mongolen, ugh.

    [ bericht aangepast op 8 okt 2013 - 19:51 ]

    Twist schreef:
    Ach ja... Ik vind het een beetje pervers, maar ik verwacht niks anders van dit fandom.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus