• One Direction krijgt regelmatig te maken met hysterische fans, maar Liam Payne maakte gisteren wel iets heel vreemds mee. Fans klommen namelijk op zijn balkon en namen zijn boxershorts mee.

    De populaire boyband is momenteel op tour in Australië en de zanger zat dan ook met de band in een hotel. Volgens een tweet van Payne lag hij naakt in bed toen hij plotseling geluid op het balkon hoorde. Pas later kwam hij erachter dat zijn boxershorts weg waren.

    Het ondergoed hing op het balkon te drogen nadat de jongens een dagje waren gaan surfen. Een 13-jarige fan besloot met haar vriendinnen op het balkon te klimmen om de boxer mee te nemen. Payne vond het maar een genant voorval, maar kon er later ook om lachen. De zanger berichtte op Twitter dat hij maar even bij het huis van actrice Scarlett Johansson langs zou gaan, als het toch 'Breek in bij iemand en steel zijn ondergoed-dag' is.

    Ook de jonge dader heeft gereageerd op het voorval. Ze vertelde dat ze de boxers zag hangen en dacht: 'laten we het proberen'. "Het was heel eng. Toen we op het balkon waren geklommen hoorden we iemand roepen en zijn we er meteen vandoor gegaan. Ik hoop dat we hierdoor niet in serieuze problemen komen."


    "Ja Directioners zijn helemaal niet gek ^^"

    MaejorBieber schreef:
    Ik vraag me af wat ze met die boxers gaat doen x'D serieus maar sommige Directioners zijn echt gestoord x'D

    Niets, ze is namelijk opgepakt en moest ze uitrekken, want ze had ze aangetrokken, lol. Er zijn foto's van op Tumblr.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Hahaha waar gaat het heen...

    Dat mensen zo zielig zijn om boxers te stelen.


    A good book on your shelf is a friend that turns its back on you and remains a friend. ~Author Unknown

    Rey schreef:
    Hahaha, zielig grappig gewoonweg :W


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Prinsloo schreef:
    (...)
    Niets, ze is namelijk opgepakt en moest ze uitrekken, want ze had ze aangetrokken, lol. Er zijn foto's van op Tumblr.


    Als ik Liam was zou ik die boxers gewoon verbranden of nooit meer aantrekken. Gewoon het idee dat een over geobsedeerde fan ze heeft aangehad :'D


    26 - 02 - '16

    Cozart schreef:
    Ik moest er wel om lachen. :')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!