• Jurywedstrijd - spelling

    Ik heb toestemming van een wedstrijd mod.

    madeupyou: Je mag beginnen!


    Hallo iedereen ! =]
    Ik heb even nagedacht en ben deze jurywedstrijd toch maar begonnen!
    Deze jurywedstrijd is geen normale jurywedstrijd. Deze jurywedstrijd gaat alleen maar over spelling. Ik ga hierna een schrijfwedstrijd houden, maar ik moet daar natuurlijk wel een goede spellingschecker voor hebben. Daarom organiseer ik ook deze wedstrijd.

    Elke twee weken komt er een nieuwe opdracht. Elke opdracht heeft iets te maken met spelling checken. Dit kan gaan over werkwoordspelling, grammatica en nog veel meer. Het is de bedoeling dat je deze opdracht goed maakt. Degene met de meeste fouten, ligt uit de wedstrijd. Je hebt een week de tijd om een opdracht in te leveren. Aan de hand van het aantal deelnemers dat mee doet, vallen er een aantal deelnemers per ronde af.

    Als je je antwoord niet op tijd inlevert, lig je meteen uit de wedstrijd. Bij mij heb je geen jokers. Als je de opdracht echt niet kon inleveren door een speciale reden, kan je het altijd met mij overleggen voor uitstel.

    Ik heb een paar keer de vraag gekregen waarom ik zo'n spellingschecker zoek. Mijn eerste reden is dat ik zelf geen pro ben in spelling. Als ik deze opdrachten maak dubbelcheck ik alles omdat ik het zelf schrijf. Als ik andermans spelling moet gaan checken, lukt het bij mij vaak niet en mis ik veel fouten. Ten tweede is het ook gewoon handig. Ik kan me op het verhaal storten en de spellingchecker echt alleen op de spelling. Zo ben je meer geconcentreerd op één ding en moet je niet meerdere dingen tegelijkertijd doen.

    Wil jij meedoen? Stuur mij (Romia) een PB, of reageer op dit topic. Mijn gastenboek check ik niet. Er kunnen maximaal zes leden meedoen.
    Als je je inschrijft, is het handig om een abo te nemen op dit topic en een story die ik ga openen. Zo ben je altijd op de hoogte. Naamveranderingen graag doorgeven =].


    Hopelijk zijn er wat mensen die geïnteresseerd zijn in deze wedstrijd, en die zich inschrijven C:

    Deze wedstrijd is vol.

    Deelnemers:
    1 Presence
    2 Cenation
    3 Lipari.
    4 Ravenswood
    5 Scorpia
    6 Reezy



    Let op! Als je deze wedstrijd wint, wil ik best wel wat reclame voor je maken. Het enige wat ik van je vraag is om jury te zijn bij mijn volgende schrijfwedstrijd.


    STORY JURYWEDSTRIJD

    [ bericht aangepast op 13 okt 2013 - 12:13 ]

    Er waren nog drie plekken beschikbaar,

    De eerste drie die antwoorden waren: Lipari, Scorpia en Reezy.

    Ik zet jullie erbij!

    Ik heb een story voor deze wedstrijd geopend:

    Klik

    Yay. (:
    Wanneer zou de eerste opdracht ongeveer komen?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik heb geabonneerd op de story, maar ik neem geen abo op topics, sorry. Dit om te voorkomen dat mijn inbox overstroomd wordt met dezelfde berichten. :')
    En inderdaad, wanneer zal de eerste opdracht ongeveer komen?


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    Ik heb geabonneerd op de story, maar ik neem geen abo op topics, sorry. Dit om te voorkomen dat mijn inbox overstroomd wordt met dezelfde berichten. :')
    En inderdaad, wanneer zal de eerste opdracht ongeveer komen?


    16 - 09 - '17

    Opdracht 1 staat in de story c:

    De uiterste inleverdatum voor die opdracht is 21 oktober om 23:59.

    Oei, wat lastig! Aangezien ik maar rond de drie fouten zie, haha.
    Maar even een vraagje, diegene die het minst fouten kan vinden, valt uit, toch?

    [ bericht aangepast op 14 okt 2013 - 15:59 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    Oei, wat lastig! Aangezien ik maar rond de drie fouten zie, haha.
    Maar even een vraagje, diegene die het minst fouten kan vinden, valt uit, toch?


    Jup! Of ja ik denk dat je bedoeld diegene die het meest fout heeft.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2013 - 16:03 ]

    Ik vond hem vrij makkelijk, hoewel ik moet toegeven dat ik bij sommige woordjes heb gegokt.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Het viel heel goed mee, heb al ingeleverd (:


    16 - 09 - '17

    Ik vind dit best een lastige opdracht. Niet qua opdracht, want het viel voor mij persoonlijk goed mee, maar eerder qua controleerbaarheid. Zoals je zelf al zegt, kan je mensen amper controleren. Ik geloof wel dat iedereen het zonder hulp gedaan heeft, maar stel dat mensen alles juist hebben -toevallig goed gegokt of het echt weten- zonder hulp, dan nog zullen er misschien mensen dat niet geloven. Ik bedoel dus dat sommigen anderen niet eerlijk zullen vinden, ook al is dat wel zo. Beetje vage uitleg, maar ik hoop dat je snapt wat ik bedoel? (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Lipari schreef:
    Ik vind dit best een lastige opdracht. Niet qua opdracht, want het viel voor mij persoonlijk goed mee, maar eerder qua controleerbaarheid. Zoals je zelf al zegt, kan je mensen amper controleren. Ik geloof wel dat iedereen het zonder hulp gedaan heeft, maar stel dat mensen alles juist hebben -toevallig goed gegokt of het echt weten- zonder hulp, dan nog zullen er misschien mensen dat niet geloven. Ik bedoel dus dat sommigen anderen niet eerlijk zullen vinden, ook al is dat wel zo. Beetje vage uitleg, maar ik hoop dat je snapt wat ik bedoel? (:


    Ik snap je, dat zal altijd wel zo zijn denk ik ;s


    16 - 09 - '17

    Lipari schreef:
    Ik vind dit best een lastige opdracht. Niet qua opdracht, want het viel voor mij persoonlijk goed mee, maar eerder qua controleerbaarheid. Zoals je zelf al zegt, kan je mensen amper controleren. Ik geloof wel dat iedereen het zonder hulp gedaan heeft, maar stel dat mensen alles juist hebben -toevallig goed gegokt of het echt weten- zonder hulp, dan nog zullen er misschien mensen dat niet geloven. Ik bedoel dus dat sommigen anderen niet eerlijk zullen vinden, ook al is dat wel zo. Beetje vage uitleg, maar ik hoop dat je snapt wat ik bedoel? (:


    Ik snap niet helemaal wat je bedoelt. Je zegt eerst dat je niet snapt hoe ik het controleer. Nou makkelijk; ik heb de woorden natuurlijk wel bedacht met hulp van Internet, anders zou ik nooit kunnen weten of mijn antwoorden goed zijn. Dan geef je aan dat sommige mensen het misschien niet eerlijk vinden als er iemand alles goed heeft. Dat kan zomaar voorkomen. We moeten maar gewoon allemaal op elkaar vertrouwen, en het lijk mij eigenlijk ook veel minder leuk om een wedstrijd te winnen als je vals gespeeld hebt. En je krijgt het al helemaal moeilijk bij de schrijfwedstrijd hierna, want daarbij kan je wel alles opzoeken maar duurt het wel een beetje te lang. Geeft dit antwoord op je vraag? =]

    Romia schreef:
    (...)

    Ik snap niet helemaal wat je bedoelt. Je zegt eerst dat je niet snapt hoe ik het controleer. Nou makkelijk; ik heb de woorden natuurlijk wel bedacht met hulp van Internet, anders zou ik nooit kunnen weten of mijn antwoorden goed zijn. Dan geef je aan dat sommige mensen het misschien niet eerlijk vinden als er iemand alles goed heeft. Dat kan zomaar voorkomen. We moeten maar gewoon allemaal op elkaar vertrouwen, en het lijk mij eigenlijk ook veel minder leuk om een wedstrijd te winnen als je vals gespeeld hebt. En je krijgt het al helemaal moeilijk bij de schrijfwedstrijd hierna, want daarbij kan je wel alles opzoeken maar duurt het wel een beetje te lang. Geeft dit antwoord op je vraag? =]


    Ik heb niet gezegd dat ik niet snap hoe je het controleert. ^^
    Ik bedoelde dat het niet te controleren valt of mensen eerlijk geweest zijn, alhoewel ik dat
    wel geloof. En ja, dat is waar. Dus ja, mijn soort van vraag is opgelost. x]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Lipari schreef:
    (...)

    Ik heb niet gezegd dat ik niet snap hoe je het controleert. ^^
    Ik bedoelde dat het niet te controleren valt of mensen eerlijk geweest zijn, alhoewel ik dat
    wel geloof. En ja, dat is waar. Dus ja, mijn soort van vraag is opgelost. x]


    Owhh nu snap ik het hehe c:
    Okee mooi !