• Hoi allemaal,

    Gezien hier allerlei mensen rond zwerven met achtergronden ben ik even benieuwd. Ik heb besloten om alles uit te gaan zoeken om ergens hopelijk volgend jaar maar zeker voor mijn 25e op mijzelf te kunnen gaan.

    Momenteel ben ik 23 (april 24), woon ik thuis en zijn de enigste vaste kosten die ik heb auto verzekeringen en kleine uitgaven voor oa scouting. Mijn ouders betalen tot nu toe mijn zorgverzekering en dat maakt ook dat ik eigenlijk 0 kennis heb over alles.

    Ik werk nu 18 uur op contract, maar ga deze maand als het goed is naar 24 uur vastcontract en ik heb een aardig spaarcentje op mijn rekening staan.
    Ik ben nu op Independer aan het uitzoeken maar ik ben benieuwd of jullie nog tips hebben. Sites met handige weetjes, Linkjes of tips. Alles is welkom.

    Ik wil het liefst kopen. Ik heb mij niet ingeschreven voor huur en dat duurt anders onwijs lang.

    Alvast bedankt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Hoi! Over het kopen van een huis heb ik niet zoveel weet, maar een huis huren kan ik wel! :) Ik woon al bijna tien jaar op mezelf en ben al iets van vier of vijf keer verhuisd (en nog tig keer met m'n ouders XD).

    Dus.. Geen idee wat je vragen zijn, maar misschien kan ik je 'n beetje helpen?


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Adamantium schreef:
    Hoi! Over het kopen van een huis heb ik niet zoveel weet, maar een huis huren kan ik wel! :) Ik woon al bijna tien jaar op mezelf en ben al iets van vier of vijf keer verhuisd (en nog tig keer met m'n ouders XD).

    Dus.. Geen idee wat je vragen zijn, maar misschien kan ik je 'n beetje helpen?


    Wel voor nu heb ik nog niet echt persé vragen want ik moet eerst eens gaan uitzoeken wat ik zou kunnen lenen etc en daar weet mijn vader wel alles vanaf dus die mag mij mooi helpen ;)

    Maar als je tips hebt over waar op te letten bij de voorbereidingen of zo dan hoor ik het graag.
    Ik merk dat ik tot nu toe vrij kieskeurig ben waar ik wil wonen en ik vermoed dat dat vanzelf wel verzwakt naarmate de zoektocht echt gaat beginnen.
    Ook scheelt het dat ik een complete uitzet heb inmiddels en dus enkel grootmeubels en electronica etc. hoef te kopen en een bed en kasten.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan