• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast op 11 okt 2013 - 15:43 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    HURRY THE FUCK UP


    Because I love him, do I need another reason?

    Waarom vraag je me om meter te worden als je de andere alles laat doen? Hallo?! Ik ben er ook, ik wil ook voor dat kind zorgen!


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Waarom moet ik altijd pech hebben? D:


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Heeeeerlijk. Weekend.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik heb het ijskoud, sterf van de honger en dingen lopen niet zoals ik het wil. Goed begin van het weekend, haha. :'D

    mmhh waar doe ik het in godsnaam allemaal eigenlijk nog voor...


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Een dagje korter weekend.. But I deserve it.


    Some people are art and do art at the same time

    Het is zó irritant om jou elke dag over hem te moeten aanhoren >.< Het is je eigen schuld! Had je maar moeten laten merken dat je hem leuk vond in plaats van hem te gaan negeren >.<

    Oh, gosh, ik hoefde geen precies doormidden gesneden koe te zien, terwijl ik een hap vla in mijn mond had...


    Stenenlikker

    Le 0000000000000000000,0000000 crewleden online. Wie komt mee Quizlet onveilig maken? ='D


    Some people are art and do art at the same time

    Damn.. Waarom zijn die mini-stroopwafeltjes zo lekker -.-


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Zo veel zin in zondag! Walibi frightnights here i come!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    RavensMoon schreef:
    Zo veel zin in zondag! Walibi frightnights here i come!


    Ik ga morgen!

    OT: God. I'm crying. This is so sad.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Zuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuucht. Waarom zorgen ze er niet voor dat mijn foto erbij komt te staan, dit is oneerlijk!

    Iemand heeft iets tegen mij
    Was ik deze week eindelijk niet meer zo verkouden
    Kreeg ik keelpijn
    En dat bleek dus een zware keelontsteking te zijn
    En daar ben ik nu echt zo ziek van


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one