• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

[ bericht aangepast op 11 okt 2013 - 15:43 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

Presence schreef:
    Ik wil zo graag vertellen dat het me helemaal kapot maakt, maar dan maak ik nog meer dan mezelf stuk.

'The best way to predict the future is to create it'.

Ghehe een heel koppel plan uitstippelen is leuk :')

| 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

But.. Cory.. you-

Some people are art and do art at the same time

Life is a journey
    It can take you anywhere you choose to go
    As long as you're learning
    You'll find all you'll ever need to know

26 - 02 - '16

Math, science, history, unraveling the mysteries, that all started with the big bang.

You matter okay? Can't you see I care about you?

Because I love him, do I need another reason?

I'm sorry for blaming you for everything I couldn't do...

26 - 02 - '16

Geez, nee, fuck off. Seriously, don't be so fucking fake.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Draculea schreef:
    Math, science, history, unraveling the mysteries, that all started with the big bang.

BANG!

OT: Ik ben weer teveel afgeleid D:

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Hugh zwaar aan de schijt... dankjewel zieke klasgenoten ik houd ook van jullie.

Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

And I've hurt myself by hurting you.

26 - 02 - '16

Ik ga expeditie Robinson kijken :Y)

'The best way to predict the future is to create it'.

Goood, stop eens met me te stalken ><

I'm so happy now (:.

I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

Ik voel dat er íets gaat komen/gebeuren, maar ik weet niet wat..

Don't walk. Run, you sheep, run.