• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast op 11 okt 2013 - 15:43 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    And then I knew the problem... My social skills. Ik moet echt meer contact leggen met anderen, anders blijven mijn weekenden leeg en zit ik enkel alleen op mijn kamer met mijn gedachten. Ja, vind je het gek dat ik dan zo negatief van mezelf word. Ugh.

    Helado schreef:
    Crying so damn hard right now. It was so perfect. I still can't believe it though. We miss you, Cory <3


    Vatican Cameos

    Boy, seriously, you are something else.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Omg, Eminem.. you've done it again you sexy beast.


    The odds are néver in our favor.

    Ik voel me leeg.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik kan er echt niet tegen als mensen geen interpunctie of hoofdletters gebruiken. Je leert al in groep drie dat dat hoort, hoe moeilijk kan het zijn?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mijn ouders zijn al naar bed en mijn ogen beginnen dicht te vallen, maar ik moet en zal dat hoofdstukje afschrijven!


    Stenenlikker

    Ik kan gewoon niet geloven dat iedereen zo homofobisch is, zelfs mijn moeder. Ik ben zelf geen holebi, maar ik ken heel veel mensen die zo zijn en ik ben nou eenmaal extreem anti-racistisch. Ik trek het me bijna persoonlijk aan :/.

    [ bericht aangepast op 11 okt 2013 - 23:28 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Knight schreef:
    Omg, Eminem.. you've done it again you sexy beast.

    Wait, did I 'hear' someone say Eminem? :9~:9~:9~


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Smoak schreef:
    Ik kan er echt niet tegen als mensen geen interpunctie of hoofdletters gebruiken. Je leert al in groep drie dat dat hoort, hoe moeilijk kan het zijn?
    oeh dat je dit zegt doet best wel even zeer. ik heb heel erg veel moeite met leestekens hoe makkelijk jij dit ook vind. ik heb pas leestekens leren gebruiken (en ik faal er vaak ook nog in) sinds ik me op Q heb aangemeld....


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    RavensMoon schreef:
    (...)oeh dat je dit zegt doet best wel even zeer. ik heb heel erg veel moeite met leestekens hoe makkelijk jij dit ook vind. ik heb pas leestekens leren gebruiken (en ik faal er vaak ook nog in) sinds ik me op Q heb aangemeld....


    Het is niet perse op jou gedoeld, maar gewoon op iedereen die het doet. Het is gewoon iets wat je op de basisschool al leert en ook op de middelbare school móét je het gewoon doen. Vaak krijg je er punten aftrek voor als je dat niet doet, dus ik snap gewoon niet hoe iemand dat niet kan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jij geeft ook alleen maar om mijn cijfers hè. Je komt één keer in de week thuis en het enige wat je vraagt, is hoe het met mijn cijfers staat >.< Rot toch een eind op.

    Okay, fijn. Ik krijg honger. Hopelijk val ik trouwens dit keer wel snel in slaap, want heb vannacht alleen maar 3 á 4 uur kunnen slapen. Thanks to Abby, the dog.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wat een kutstad is dat hier? oO Je vindt hier werkelijk niets meer om te eten om 12u 's nachts. Zelfs mijn ouders besloten om twee dagen geen eten meer te maken. Ik weet dat jullie ruzie hebben, maar dat is trouwens geen reden om niet meer te eten. -.-

    [ bericht aangepast op 12 okt 2013 - 0:41 ]


    Take me to wonderland

    Opeens krijg ik de neiging om mensen te knuffelen, alleen niemand is in de buurt. Muh.


    "Well, well. Look who we've got here!"