• -

    [ bericht aangepast op 13 okt 2013 - 9:54 ]


    Some people are art and do art at the same time

    fint niemant het so Biezonder ??? :( :( :(


    Some people are art and do art at the same time

    okeee8uhj :( hat iets Anders Verwaagt v\n july Quisleters :( nog Even en ik ga Myn storrie verwideren ,als het zo Door gaat.. :( Wille julyie da NEee :( dus reAcheer en Neem mesgien Abo Fso? :(


    Some people are art and do art at the same time

    Ik snap om eerlijk te zijn niet helemaal waar je dit voor doet. Het is een beetje jammer dat je opzettelijk dit soort onzin op Q plaatst en vervolgens ook nog eens je eigen topic volspamt. Waar is dit in vredesnaam voor nodig? :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    buuhuhuhuhuhuhuhuhh ;( sdfdgdfg


    Some people are art and do art at the same time

    Square schreef:
    Ik snap om eerlijk te zijn niet helemaal waar je dit voor doet. Het is een beetje jammer dat je opzettelijk dit soort onzin op Q plaatst en vervolgens ook nog eens je eigen topic volspamt. Waar is dit in vredesnaam voor nodig? :')

    Ik krijg eerder het idee dat er een ander persoon op haar account zit. Mocht dit niet het geval zijn, dan is het wel een beetje triest om zo aandacht te krijgen.

    Square schreef:
    Ik snap om eerlijk te zijn niet helemaal waar je dit voor doet. Het is een beetje jammer dat je opzettelijk dit soort onzin op Q plaatst en vervolgens ook nog eens je eigen topic volspamt. Waar is dit in vredesnaam voor nodig? :')

    Dit is volgens mij niet Scorpia zelf. Heb het topic al gemeld. Gister was er ook al zo'n topic en die werd ook gesloten.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Square schreef:
    Ik snap om eerlijk te zijn niet helemaal waar je dit voor doet. Het is een beetje jammer dat je opzettelijk dit soort onzin op Q plaatst en vervolgens ook nog eens je eigen topic volspamt. Waar is dit in vredesnaam voor nodig? :')


    vak jou ,MAN!
    Even Seriuus kwil Togh normaaaal Een storrie heben ,als Niemant het leesd Ja Dan wort ik beetje Ferdrietich En dan bump ik Mijn toppik :( :( Ik wil Abootjz XxxXx


    Some people are art and do art at the same time

    Is dit scorpia wel? normaal kan ze wel abn


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    RavensMoon schreef:
    Is dit scorpia wel? normaal kan ze wel abn


    ParDon da Kan ik Altyt Ik bedoel Ik ben gewoon hetselvde Als altyd warom julie so Sgynhijlig doen Omda ik een goeie Storrie hep Snap ik Nie ! WWand er is nieks Gebeurt of Veranderdt.. :( Pee es neem Gewoon een Abotjz op sjaerif Pleas?:(

    [ bericht aangepast op 12 okt 2013 - 13:23 ]


    Some people are art and do art at the same time

    RavensMoon schreef:
    Is dit scorpia wel? normaal kan ze wel abn

    Daarom. Is volgens mij een hacker. Normaal is Scorpia naar mijn weten ook gewoon vriendelijk ipv te gaan schelden tegen iemand die gewoon iets zegt :'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    She's either trolling, or has been hacked. Both is kind of pathetic.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Draculea schreef:
    (...)
    Ik krijg eerder het idee dat er een ander persoon op haar account zit. Mocht dit niet het geval zijn, dan is het wel een beetje triest om zo aandacht te krijgen.


    Dat zou ook best kunnen. Ik hoop eigenlijk dat het iemand anders is, maar dan nog is het erg triest dat hij of zij dit soort grapjes nodig vindt. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik snap om eerlijk te zijn niet helemaal waar je dit voor doet. Het is een beetje jammer dat je opzettelijk dit soort onzin op Q plaatst en vervolgens ook nog eens je eigen topic volspamt. Waar is dit in vredesnaam voor nodig? :')


    comfort in c h a o s