• Heey, ik ben binnenkort jarig en ik word 16. Ik zou graag een sweet 16 willen houden, maar ik heb geen ontwerp voor een uitnodiging. Aangezien hier veel mensen zijn die creatief zijn, vraag ik me af of iemand een ontwerp voor mij kan maken? (: Ik ben niet super meisjesachtig, maar ook niet echt jongensachtig. Ik houd van piano spelen, lezen, schrijven en tekenen. (Misschien helpt dat. :'D) Zou iemand mij kunnen helpen? (:

    [ bericht aangepast op 12 okt 2013 - 15:06 ]


    The sun will rise and we will try again.

    Ik kan wel iets proberen. Wil je een tekening of een fotobewerking? (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Presence schreef:
    Ik kan wel iets proberen. Wil je een tekening of een fotobewerking? (:


    Yaay, dankje! Een fotobewerking graag. (:


    The sun will rise and we will try again.

    Ik probeer ook wat! Eventuele voorkeur voor kleur, formaat en andere dingen?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Chocolata schreef:
    Ik probeer ook wat! Eventuele voorkeur voor kleur, formaat en andere dingen?


    Dankjewel! Formaat maakt me niet uit. Ik wil niet dat het knal roze wordt, maar als je bijvoorbeeld zacht roze doet vind ik het goed. Het maakt me niet echt heel erg uit, zolang het maar niet echt een hele donkere uitnodiging wordt. (:


    The sun will rise and we will try again.

    DiCaprio schreef:
    (...)

    Dankjewel! Formaat maakt me niet uit. Ik wil niet dat het knal roze wordt, maar als je bijvoorbeeld zacht roze doet vind ik het goed. Het maakt me niet echt heel erg uit, zolang het maar niet echt een hele donkere uitnodiging wordt. (:

    Aah, ik vind het altijd leuk om vrijheid te krijgen als ik foto's moet bewerken (:. Moet er ook tekst bij, of doe je dat zelf?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    *Stuurde voor dr sweet sixteen gwn massa bericht op whap*
    Haha xD


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Chocolata schreef:
    (...)
    Aah, ik vind het altijd leuk om vrijheid te krijgen als ik foto's moet bewerken (:. Moet er ook tekst bij, of doe je dat zelf?


    Hihi dat komt goed uit. (: Ja, 'Sweet 16' moet er op staan. (: Voor de rest zet ik de info over het feest er zelf bij. (:


    The sun will rise and we will try again.

    dance4ever schreef:
    *Stuurde voor dr sweet sixteen gwn massa bericht op whap*
    Haha xD


    Hahahaha, omg haha, dat kan op zich ook eigenlijk maarja. XD


    The sun will rise and we will try again.

    Ik heb gekozen voor een roze kaart, met leuke accenten en verschillende tinten roze. Ik kan eventueel nog dingen aanpassen of iets maken dat helemaal anders is. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Presence schreef:
    Ik heb gekozen voor een roze kaart, met leuke accenten en verschillende tinten roze. Ik kan eventueel nog dingen aanpassen of iets maken dat helemaal anders is. (:



    Ik vind het wel een leuke kaart, maar toch iets te roze. Die siersels vind ik erg leuk, alleen ik wil liever niet zo'n ovaal in het midden om in te schrijven / typen, maar ik zou graag op de achterkant willen schrijven. (: Maar ik houd deze sowieso in gedachten!


    The sun will rise and we will try again.

    DiCaprio schreef:
    (...)

    Ik vind het wel een leuke kaart, maar toch iets te roze. Die siersels vind ik erg leuk, alleen ik wil liever niet zo'n ovaal in het midden om in te schrijven / typen, maar ik zou graag op de achterkant willen schrijven. (: Maar ik houd deze sowieso in gedachten!


    Ik zal iets anders proberen. (:
    Is het lettertype trouwens goed?

    [ bericht aangepast op 12 okt 2013 - 16:34 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Presence schreef:
    (...)

    Ik zal iets anders proberen. (:
    Is het lettertype trouwens goed?


    Okee! (: Ja hoor, of je kan iets sierlijkers proberen. Maar deze is op zich goed. (:


    The sun will rise and we will try again.

    Dit ontwerp vind ik persoonlijk een stuk leuker. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Presence schreef:
    Dit ontwerp vind ik persoonlijk een stuk leuker. (:



    Mooi! Ik zal hem zeker in gedachten houden. Heel erg bedankt! (:


    The sun will rise and we will try again.

    Ik ga ook iets proberen ^^


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.