• voordat Quizlet stopt met een rpg-site te zijn en gewoon weer een leuke site wordt met leuke topics over vanalles (: ?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 12 okt 2013 - 23:23 ]

    DeVanity schreef:
    (...)

    wauw wat slim van je. Alleen vroeger was het niet zo'n ''schrijverssite'' wat de topics betreft en dat vond ik leuker.


    Dingen veranderen, net als het layout. Dat zijn mensen. Je hebt drie opties.
    1) Niet meer op het forum komen.
    2) Een GM aanschaffen
    3) Ermee leren leven
    Zoals je ziet is klagen daar geen van. Klagen helpt niet en zorgt alleen maar voor ruzie.
    Succes met kiezen!


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Malafide schreef:
    (...)
    Precies. Misschien dat je koppie het dan snapt. :] En vroeger is nu niet. Als je hier alleen bent voor de topics en shit, moet je gewoon GM worden of weggaan: dan heb je d'r geen last van. :]


    hahaha rustig, maak je niet zo boos.

    DeVanity schreef:
    (...)

    wauw wat slim van je. Alleen vroeger was het niet zo'n ''schrijverssite'' wat de topics betreft en dat vond ik leuker.

    Seriously? Word jij nu ook al zo'n "vroeger was alles beter!" type? Zoals ik al zei: Begin dan zelf met leuke topics te maken. Verlangen naar het verleden heeft geen zin, we gaan alleen maar vooruit en daar horen veranderingen bij.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Mugen schreef:
    (...)

    Dingen veranderen, net als het layout. Dat zijn mensen. Je hebt drie opties.
    1) Niet meer op het forum komen.
    2) Een GM aanschaffen
    3) Ermee leren leven
    Zoals je ziet is klagen daar geen van. Klagen helpt niet en zorgt alleen maar voor ruzie.
    Succes met kiezen!


    dankjewel ik zal alles goed overwegen.

    Barnabas schreef:
    (...)
    Seriously? Word jij nu ook al zo'n "vroeger was alles beter!" type? Zoals ik al zei: Begin dan zelf met leuke topics te maken. Verlangen naar het verleden heeft geen zin, we gaan alleen maar vooruit en daar horen veranderingen bij.


    ken ik jou ofzo? want misschien ben ik altijd al zo'n type geweest.

    DeVanity schreef:
    (...)

    ken ik jou ofzo? want misschien ben ik altijd al zo'n type geweest.

    Nee. Ik jou wel.


    "Well, well. Look who we've got here!"


    ars moriendi

    Barnabas schreef:
    (...)
    Nee. Ik jou wel.


    Oh das creepy

    DeVanity schreef:
    (...)

    Oh das creepy


    Nu ik idd naar jouw vorige usernames kijk, herken ik jou ook wel hoor ;)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Mugen schreef:
    (...)

    Nu ik idd naar jouw vorige usernames kijk, herken ik jou ook wel hoor ;)


    oh dear god, moet ik me verstoppen?

    DeVanity schreef:
    (...)

    oh dear god, moet ik me verstoppen?


    Zolang men normaal met elkaar kan praten, lijkt me dat niet nodig :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    DeVanity schreef:
    (...)

    hahaha rustig, maak je niet zo boos.

    Rustig maar hoor, popke. Ik ben bij lange na niet boos ;].


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Malafide schreef:
    (...)
    Rustig maar hoor, popke. Ik ben bij lange na niet boos ;].


    Oké dan liefje. (;;;;

    Ik irriteer me een beetje aan het gebrek aan hoofdletters in jouw posts, maar dat ben ik weer.
    Quizlet is niet alleen maar een forum, het is ook een site waar men RPG't, creaties maakt, ...
    Als je daar niet mee kan leven, dan is dat jammer voor jou .


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    DeVanity schreef:
    (...)

    Oh das creepy

    Weet je wat ik creepy vind? Dat mensen klaarblijkelijk nooit opgroeien en altijd blijven trollen. Ik heb het over jou, als dat nog niet duidelijk was.


    "Well, well. Look who we've got here!"