• voordat Quizlet stopt met een rpg-site te zijn en gewoon weer een leuke site wordt met leuke topics over vanalles (: ?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 12 okt 2013 - 23:23 ]

    Aragog schreef:
    (...)
    Valt niet op? De top staat er vol mee, evenals de spotlight. Zeg me alsjeblieft niet dat het niet opvalt dat Q is gebombardeerd met slappe boybandjes, alsjeblieft zeg. Op het forum weet ik het niet, gefilterd. (cat)

    Op het forum worden ze continu weggejaagd (:


    From these ashes, I will rise

    Leonhardt schreef:
    (...)
    Op het forum worden ze continu weggejaagd (:

    Ah oke, beter. :'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dunno, hopelijk snel.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Hoelang nog totdat iedereen stopt met zeuren?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Leonhardt schreef:
    Quizlet was oorspronkelijk een quizzensite, dus als we dan terug gaan naar "vroeger", kunnen we net zo goed al die stories en het hele forum wegdonderen. Lekker weer terug naar vroeger.
    Seriously, leer er mee leven.


    Queer zijn is gewoon alles

    Leer ermee leven. Moet je af en toe eens doen in het leven.


    Take me to wonderland

    Escritura schreef:
    Hoelang nog totdat iedereen stopt met zeuren?


    Dan kun je lang wachten. Mensen hebben altijd wel iets te zeuren.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Aragog schreef:
    (...)
    Valt niet op? De top staat er vol mee, evenals de spotlight. Zeg me alsjeblieft niet dat het niet opvalt dat Q is gebombardeerd met slappe boybandjes, alsjeblieft zeg. Op het forum weet ik het niet, gefilterd. (cat)


    Indeed. Hoe lang voordat de slappe boybandjes opsodemieteren en ze plek maken voor echte artiesten? Sorry dat ik het allemaal zo bot zeg, maar het begint mij behoorlijk te vervelen dat de hele spotlight en top ermee vol staan. Ik wil ook wel eens wat anders in de spotlights dan die slappe verhalen over een verliefde fangirl die depressief is (of een af ander iets waardoor er iets met haar is) en dat een af andere celeb wel even als geneesmiddel komt spelen. Zo gaan die dingen gewoon niet. Als mijn favoriete artiest een relatie met me zou krijgen, iets dat sowieso al onmogelijk is, zou ik ook niet één-twee-drie van mijn depressie af zijn. Ik haat het gewoon dat het allemaal niet realistisch is en daar wil ik graag van af. Er mogen van mij heus wel fanfics geschreven worden, daar echt niet van, maar please schrijf het gewoon realistisch of schrijf het niet!

    [ bericht aangepast op 13 okt 2013 - 19:54 ]


    26 - 02 - '16

    Maven schreef:
    (...)

    Indeed. Hoe lang voordat de slappe boybandjes opsodemieteren en ze plek maken voor echte artiesten? Sorry dat ik het allemaal zo bot zeg, maar het begint mij behoorlijk te vervelen dat de hele spotlight en top ermee vol staan. Ik wil ook wel eens wat anders in de spotlights dan die slappe verhalen over een verliefde fangirl die depressief is (of een af ander iets waardoor er iets met haar is) en dat een af andere celeb wel even als geneesmiddel komt spelen. Zo gaan die dingen gewoon niet. Als mijn favoriete artiest een relatie met me zou krijgen, iets dat sowieso al onmogelijk is, zou ik ook niet één-twee-drie van mijn depressie af zijn. Ik haat het gewoon dat het allemaal niet realistisch is en daar wil ik graag van af. Er mogen van mij heus wel fanfics geschreven worden, daar echt niet van, maar please schrijf het gewoon realistisch of schrijf het niet!

    Amen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    VanGogh schreef:
    Het is o.a. een RPG-site, punt.


    Nou nee hoor, dat is pas sinds een jaar een hele hype geworden :S

    Van mij mag die onzin ook wel verdwijnen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    (...)

    Nou nee hoor, dat is pas sinds een jaar een hele hype geworden :S

    Van mij mag die onzin ook wel verdwijnen.


    Je zal altijd wel hypes hebben. Deal with it.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Escritura schreef:
    Hoelang nog totdat iedereen stopt met zeuren?


    Dat zal nooit gebeuren.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    nerveus schreef:
    (...)

    Nou nee hoor, dat is pas sinds een jaar een hele hype geworden :S

    Van mij mag die onzin ook wel verdwijnen.

    Ik vind RPG'en niet zo zeer een hype hoor.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    hmm ik ben het wel deels met je eens want er zijn best wel veel rgp's maarja ik erger me er niet echt aan..?


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Ik ben al lang blij dat niet meer heel het topic naar verhalen zoekt of zich ergert aan dit en dat... Vroeger was dat het topic, altijd 'ik zoek een verhaal' 'story gezocht' 'ik erger me aan de 'ik zoek story' topics' 'ik erger me aan jb' 'ik erger me aan...'
    dus zo erg vind ik rpg dan niet, maar die speel en praattopics zijn wel kak. Ik dacht dat er iets was als in haakjes als je in je echt persoon wat wilt zeggen, en euh... gb en pb. Geen hele topics, laat de rpg's maar die extra topics er rond zijn te veel


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.