• Justin Bieber heeft zondag geholpen met het bouwen van een school in een arm dorpje in Guatemala.

    "Vandaag was waarschijnlijk een van de meest magische dagen uit mijn leven. Ik heb een dorpje bezocht waarvan ik niet eens wist dat het bestond met zoveel mooie en lieve kinderen", aldus Bieber in een videoboodschap.
    De kinderen die hij bezocht hebben erg weinig om van te leven. "Niet eens arm, ze hebben helemaal niks. Ze wonen met z'n tienen in een soort schuur. Dit was echt een wake-up call voor mij", aldus de zanger.
    "Als ik een probleem heb dan is dat niks in verhouding met wat zij hebben. Ze hebben geen eten, geen water, geen scholing, maar toch zijn ze gelukkig." Bieber bedankt vervolgens zijn fans dat ze hem altijd steunen. "Iedereen, het maakt niet uit hoe oud, kan het verschil maken."
    Op de website van TMZ staan foto's van Bieber terwijl hij helpt met het bouwen van de school. Op een ander kiekje is te zien hoe Bieber zijn schoenen aan een jong jongetje geeft.

    Bron

    Ik vind het zelf goed dat hij zoiets doet. Hij heeft er ook een filmpje overgemaakt en op youtube gezet:


    Wees wie je bent, dan ben je wie je bent.

    Dus soms doet die dipshit toch wel wat goeds.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Leuk dat hij voor de verandering geen asshole is.


    -

    Reezy schreef:
    Dus soms doet die dipshit toch wel wat goeds.


    Queer zijn is gewoon alles

    Reezy schreef:
    Dus soms doet die dipshit toch wel wat goeds.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Dus soms doet die dipshit toch wel wat goeds.'" ff serieus mensen.. -.-' Ja Bieber de dipshit doet toch wel wat goeds, dat deed hij altijd al voordat zijn gedrag "veranderde" maar dat zien jullie gewoon niet..

    Dat celebraties dit soort dingen doen waardeer ik enorm. Ze hebben toch geld zat, dus waarom dat niet steken in mensen die het minder hebben dan zij? Maakt niet uit of het nou Justin Bieber is of iemand anders. Ik vind deze dingen goed. Deze acties maken het verschil.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Erg goed van hem.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Celebs verdienen bakken met geld. Het is in mijn ogen hun morele plicht dit soort dingen te doen. Heel goed dit dus.


    ars moriendi

    En op dat soort momenten zie je maar weer eens dat hij het hart toch echt op de goede plek heeft.=)


    You were born original, don't die as a copy.

    Spotgaai schreef:
    Dus soms doet die dipshit toch wel wat goeds.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Dumbledore schreef:
    Erg goed van hem.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Gylvie schreef:
    Leuk dat hij voor de verandering geen asshole is.


    El Diablo.

    Ah, Pencils of Promise.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Robbery schreef:
    Celebs verdienen bakken met geld. Het is in mijn ogen hun morele plicht dit soort dingen te doen. Heel goed dit dus.

    +
    Spotgaai schreef:
    Dus soms doet die dipshit toch wel wat goeds.

    +
    Grappig dat fans meteen weer beledigd zijn als je zoiets zegt. Personal opinion is still allowed.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    SuckJerry schreef:
    Dus soms doet die dipshit toch wel wat goeds.'" ff serieus mensen.. -.-' Ja Bieber de dipshit doet toch wel wat goeds, dat deed hij altijd al voordat zijn gedrag "veranderde" maar dat zien jullie gewoon niet..

    Wees blij dat men vindt dat hij iets goed doet.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2013 - 22:28 ]


    Take me to wonderland