• In een land ver weg van hier, is elke avond een user de dupe van een groep rebellen. Elke avond gaat de server van Quizlet uit en komen de rebellen hun nest uit. Ze kiezen willekeurig een user uit en stoppen een chip in zijn/haar huid. Voor een lange tijd wist niemand ervan, totdat er op een dag stuk voor stuk users beginnen te verdwijnen. Verslagen blijven de overgeblevenen achter, maar al gauw slaan hun angst om in wraaklucht. Vastbesloten, de rebellen te ontmaskeren, vechten ze een onzekere toekomst tegen. Maar ze moeten wel op hun hoede zijn. Tussen hun liggen verraders. Het is aan jullie om hun op tijd te ontmaskeren voordat Quizlet helemaal dood is.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 okt 2013 - 20:07 ]


    -

    Rosarum schreef:
    (...)
    Het is Lasaraline, nu Aravis ;P.


    Dat had ik ook door. Gelukkig stond Lasarine ergenst gequote.


    Queer zijn is gewoon alles

    Jeej! Dat is echt wel super leuk.
    Laat ik me even een berichtje bedenken en inzenden.

    @DDVO. Ik had allang gereageerd? Vaagjes. (cat)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Jeej! Dat is echt wel super leuk.
    Laat ik me even een berichtje bedenken en inzenden.

    @DDVO. Ik had allang gereageerd? Vaagjes. (cat)

    Toen was ik net on, ik had dat niet gezien.^^


    Queer zijn is gewoon alles

    Dooddoenervo schreef:
    (...)

    Toen was ik net on, ik had dat niet gezien.^^


    Maar, dooddoeners weten altijd alles.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Maar, dooddoeners weten altijd alles.


    Ik ben niet de enige op Q die alles controleert! Jij wordt door Billy (Dooddoener) in de gaten gehouden.


    Queer zijn is gewoon alles

    Waarom stel ik steeds alles uit. Wil deze RPG in het spotlight zetten maar oef moet een heleboel eerst aanpassen.


    -

    Minions schreef:
    Waarom stel ik steeds alles uit. Wil deze RPG in het spotlight zetten maar oef moet een heleboel eerst aanpassen.

    Ach, je moest eens weten hoe vaak ik er wel niet aan dacht om 'm in the Spotlight te zetten, alleen werkt de sms-functie niet in België, dus ...


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Rosarum schreef:
    (...)
    Ach, je moest eens weten hoe vaak ik er wel niet aan dacht om 'm in the Spotlight te zetten, alleen werkt de sms-functie niet in België, dus ...


    -


    Queer zijn is gewoon alles

    Rosarum schreef:
    (...)
    Ach, je moest eens weten hoe vaak ik er wel niet aan dacht om 'm in the Spotlight te zetten, alleen werkt de sms-functie niet in België, dus ...


    Nog steeds niet? Maar goed dat ik nog niet bereid was credits te kopen, oef


    16 - 09 - '17

    LacieChan schreef:
    Sorry, had het een beetje druk met school :$


    Ik ook.:$ En met beoordelingen schrijven. Maar ik zal proberen om nog voor dinsdag een post geschreven te hebben. Anders schrijf ik me uit. Maar dat is waarschijnlijk niet het geval.[:

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 13:12 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ik zit mezelf te vloeken met alle werk dat ik heb met aanpassen -.-


    -

    Ik zal proberen morgen een post te plaatsen, maar ik wil me deze week voornamelijk concentreren op de voorbereidingen voor NaNoWriMo. Moet mijn bureau etc. nog opruimen en nog een Book Bible maken en nog meer. Ik word nu al gek -.-


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen


    Terug van weggeweest! En het was awesome! In de loop van het weekend / week ga ik posten, aangezien ik eerst nog veel te veel in te halen heb en met van alles achterloop. Maar Turkije was dus echt tof en het is dus zeker niet dat ik deze RPG vergeten ben :'D
    Ik zat gewoon een week zonder internet :'D

    [ bericht aangepast op 2 nov 2013 - 12:18 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Yay, en doe eindelijk eens moeite om de gevangenen te redden.xD


    Queer zijn is gewoon alles