• Ik zoek een leuk plaatje .Weet iemand iets leuks?


    If you can dream it , you can do it. ( Rein van Duivenboden)



    :Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    'Een leuk plaatje' is wel heel erg breed. :'D Wat voor dingen vind jij leuk? Waar heb je het voor nodig?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    'Een leuk plaatje' is wel heel erg breed. :'D Wat voor dingen vind jij leuk? Waar heb je het voor nodig?


    16 - 09 - '17

    Een leuk plaatje? Een leuk plaatje vind je overal. Facebook, Google, ander social media. Zelfs hier op Quizlet. Zoals Square al zegt is dat inderdaad heel erg breed. Een beetje meer uitleg en dan kan ik je waarschijnlijk ook helpen.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2013 - 18:34 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    Een leuk plaatje? Een leuk plaatje vind je overal. Facebook, Google, ander social media. Zoals Square al zegt is dat inderdaad heel erg breed. Een beetje meer uitleg en dan kan ik je waarschijnlijk ook helpen.


    -

    weheartit of tumblr, daar heb je leuke plaatjes!


    Alleen maar tranen van geluk

    Square schreef:
    'Een leuk plaatje' is wel heel erg breed. :'D Wat voor dingen vind jij leuk? Waar heb je het voor nodig?


    Van alles en nog wat.
    Gewoon als achtergrond of in mijn galerij.


    If you can dream it , you can do it. ( Rein van Duivenboden)

    Dan heb je onze hulp niet eens nodig! Zoals ik al gezegd heb, vind je leuke plaatjes overal. Gewoon eens iets intypen bij Google, je vindt er duizenden (;

    [ bericht aangepast op 7 nov 2013 - 17:05 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Doe Thranduil als achtergrond en je voelt je meteen geweldig. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Rowling schreef:
    weheartit of tumblr, daar heb je leuke plaatjes!

    Er bestaat zoiets als Google Afbeeldingen.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it