• In een land ver weg van hier, is elke avond een user de dupe van een groep rebellen. Elke avond gaat de server van Quizlet uit en komen de rebellen hun nest uit. Ze kiezen willekeurig een user uit en stoppen een chip in zijn/haar huid. Voor een lange tijd wist niemand ervan, totdat er op een dag stuk voor stuk users beginnen te verdwijnen. Verslagen blijven de overgeblevenen achter, maar al gauw slaan hun angst om in wraaklucht. Vastbesloten, de rebellen te ontmaskeren, vechten ze een onzekere toekomst tegen. Maar ze moeten wel op hun hoede zijn. Tussen hun liggen verraders. Het is aan jullie om hun op tijd te ontmaskeren voordat Quizlet helemaal dood is.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 okt 2013 - 20:07 ]


    -

    Ik ga ook posten.


    Queer zijn is gewoon alles

    Rosarum schreef:
    Ik heb nog een vraag voor Sylvie en Gail. Hebben de verraders al dingen ingestuurd die in de nieuwsbrief zullen moeten komen? Hoe zit het met de nieuwsbrief? ^^


    Ik heb nog niks gehad, ik weet niet hoe het bij Gail zit, maar ik denk ook niet dat er nog heel veel mensen actief zijn hier ..


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Ik heb nog niks gehad, ik weet niet hoe het bij Gail zit, maar ik denk ook niet dat er nog heel veel mensen actief zijn hier ..


    Stuur anders naar iedereen een herinerings GB/PB?


    Queer zijn is gewoon alles

    Dooddoenervo schreef:
    (...)

    Stuur anders naar iedereen een herinerings GB/PB?


    Ik heb daar nu momenteel geen tijd voor, sorry


    16 - 09 - '17

    Ik zal mijn goed hart laten zien en een GB naar alle niet actieve leden sturen.:)


    Queer zijn is gewoon alles

    Dafuq? Lasarine bestaat niet.

    Voor de rest heeft iedereen (behalve de actieve leden) een GB gekregen.


    Queer zijn is gewoon alles

    Sorry, had het een beetje druk met school :$


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Geeft niet. Maar we willen niet dat de RPG stopt.:)


    Queer zijn is gewoon alles

    Sorry. Maar ik weet niet precies wat ik moet posten/hoe ik moet beginnen. Dus tja.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Jij bent overgeblevene, (staat in speeltopic) je kunt het best thuis beginnen als je opstaat bijvoorbeeld.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ja, ik doe nog mee, maar ik had geen idee hoe ik telkens met mezelf moest RPG'en. Of alle gevangen moeten een keer bij elkaar komen of zo.


    Do what people say you can't.

    Dooddoenervo schreef:
    Dafuq? Lasarine bestaat niet.

    Voor de rest heeft iedereen (behalve de actieve leden) een GB gekregen.

    Het is ook niet Lasarine, maar Lasaraline. ;]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Waaw, ik vind dit nu pas. Ik moet zeggen. De links van bepaalde dingen worden hier echt slecht gegeven.
    Mag er nu een onderzoeksteam worden opgesteld?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dooddoenervo schreef:
    Ik zal mijn goed hart laten zien en een GB naar alle niet actieve leden sturen.:)


    Awh dankjewel! (K)

    @Patholoog, geen idee, moet je aan Gail vragen


    16 - 09 - '17

    Ik zit echt met prive dingen, ik denk dat ik me maar uit moet schrijven.


    26 - 02 - '16