• In een land ver weg van hier, is elke avond een user de dupe van een groep rebellen. Elke avond gaat de server van Quizlet uit en komen de rebellen hun nest uit. Ze kiezen willekeurig een user uit en stoppen een chip in zijn/haar huid. Voor een lange tijd wist niemand ervan, totdat er op een dag stuk voor stuk users beginnen te verdwijnen. Verslagen blijven de overgeblevenen achter, maar al gauw slaan hun angst om in wraaklucht. Vastbesloten, de rebellen te ontmaskeren, vechten ze een onzekere toekomst tegen. Maar ze moeten wel op hun hoede zijn. Tussen hun liggen verraders. Het is aan jullie om hun op tijd te ontmaskeren voordat Quizlet helemaal dood is.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 okt 2013 - 20:07 ]


    -

    Dooddoenervo schreef:
    (...)
    En 16+? Ik ben 14ö
    Hadden we al gedaan, dus we moeten echt rebellen faken en gemarteld worden.:'D toch maar de strohoeden.:')

    Wat moet ik dan zeggen? Ik ben twaalf ;O.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2013 - 17:04 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Rosarum schreef:
    (...)
    Wat moet ik dan zeggen? Ik ben twaalf ;O.


    Haha! Jonkie!


    Queer zijn is gewoon alles

    Dooddoenervo schreef:
    (...)

    Haha! Jonkie!

    Oh, shut up, you.
    Stiekem probeer ik mij voor te stellen hoe de gevangenen in hun koude cel gezellig dirty zitten te praten en strippen :Y).


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Rosarum schreef:
    (...)
    Wat moet ik dan zeggen? Ik ben twaalf ;O.

    D:
    Dat mogen we je tere kinderzieltje dan ook niet aandoen :') Maar 16+ in deze RPG zal waarschijnlijk nog meer awkward worden dan het verhaal dat ik nu schrijf (GEEN 16+, mocht je dat denken :'D), en dat is al heel awkward om te schrijven :')


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ghehe arme jullie ^^ :Y)

    DDVO: Ik heb me de gevangenis alleen van binnen voorgesteld. Zo'n beetje de gevangenis in Dark Knight rises, die grotendeels onder de grond was.







    Zo zag de gevangenis van buitenaf:

    [ bericht aangepast op 13 okt 2013 - 17:11 ]


    -

    Minions schreef:
    Ghehe arme jullie ^^ :Y)

    DDVO: Ik heb me de gevangenis alleen van binnen voorgesteld. Zo'n beetje de gevangenis in Dark Knight rises, die grotendeels onder de grond was.







    Zo zag de gevangenis van buitenaf:


    Oh, dan kan er dus nooit zonlicht naar binnen vallen :'D En dan klopt mijn post dus niet meer, trololo. Maar goed, ik heb DKR nog nooit gezien, dus ik kan me ook niet echt een voorstelling van de gevangenis maken.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2013 - 17:11 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ooh oh, ik bedacht me net iets. Misschien kunnen jullie stukjes nadoen van DKR? Die tweede plaatjes in mijn eerdere post in de 'pit'. Gevangenen mochten proberen via daar naar buiten te komen en dus klimmen ze naar boven. Op den duur moet je van een plank naar de andere springen en daar gingen velen dood. Misschien kunnen jullie dat eens nadoen.


    Verder moet je voorstellen dat daar beneden er snel ziektes zullen uitbreken.


    -

    Minions schreef:
    Ooh oh, ik bedacht me net iets. Misschien kunnen jullie stukjes nadoen van DKR? Die tweede plaatjes in mijn eerdere post in de 'pit'. Gevangenen mochten proberen via daar naar buiten te komen en dus klimmen ze naar boven. Op den duur moet je van een plank naar de andere springen en daar gingen velen dood. Misschien kunnen jullie dat eens nadoen.


    Verder moet je voorstellen dat daar beneden er snel ziektes zullen uitbreken.

    Oh, ik laat me wel ziek worden dan. Maar nu niet, want ik heb al een post geschreven en volgens mij ben ik dan nog kiplekker. De volgende dag misschien? :3

    En wat krijgen we te eten/drinken? Water en brood, of is het toch nog ietsje luxer (waterige soep, klonterige pap etc.)?


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Mirik schreef:
    (...)
    Oh, ik laat me wel ziek worden dan. Maar nu niet, want ik heb al een post geschreven en volgens mij ben ik dan nog kiplekker. De volgende dag misschien? :3

    En wat krijgen we te eten/drinken? Water en brood, of is het toch nog ietsje luxer (waterige soep, klonterige pap etc.)?

    Vraag aan JDDVO, die is opperhoofd ;)

    [ bericht aangepast op 13 okt 2013 - 17:26 ]


    -

    DDVO, bij dezen:

    Wat schaft de pot? (:


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Mirik schreef:
    (...)
    Oh, ik laat me wel ziek worden dan. Maar nu niet, want ik heb al een post geschreven en volgens mij ben ik dan nog kiplekker. De volgende dag misschien? :3

    En wat krijgen we te eten/drinken? Water en brood, of is het toch nog ietsje luxer (waterige soep, klonterige pap etc.)?

    Vind jij waterige soep en klonterige pap luxueus? :'D
    Maar goed, ik begrijp wat je bedoelt, dat is het belangrijkste.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Rosarum schreef:
    (...)
    Vind jij waterige soep en klonterige pap luxueus? :'D
    Maar goed, ik begrijp wat je bedoelt, dat is het belangrijkste.

    Vergeleken met water en brood... :')
    Ik verwacht ook geen driegangenmenu :'D


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Mirik schreef:
    DDVO, bij dezen:

    Wat schaft de pot? (:


    Een halve kom soep, een stuk brood en een homp kaas.


    Queer zijn is gewoon alles

    Dooddoenervo schreef:
    (...)

    Een halve kom soep, een stuk brood en een homp kaas.

    Woehoe. En om te drinken? Of is dat de soep?


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ohh en die gevangenis is Nice!


    Queer zijn is gewoon alles