• In een land ver weg van hier, is elke avond een user de dupe van een groep rebellen. Elke avond gaat de server van Quizlet uit en komen de rebellen hun nest uit. Ze kiezen willekeurig een user uit en stoppen een chip in zijn/haar huid. Voor een lange tijd wist niemand ervan, totdat er op een dag stuk voor stuk users beginnen te verdwijnen. Verslagen blijven de overgeblevenen achter, maar al gauw slaan hun angst om in wraaklucht. Vastbesloten, de rebellen te ontmaskeren, vechten ze een onzekere toekomst tegen. Maar ze moeten wel op hun hoede zijn. Tussen hun liggen verraders. Het is aan jullie om hun op tijd te ontmaskeren voordat Quizlet helemaal dood is.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 okt 2013 - 20:07 ]


    -

    Stelletje spammers dat jullie zijn :'D.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Whajoo! Is er al een tweede praattopic?


    26 - 02 - '16

    Rosarum schreef:
    Stelletje spammers dat jullie zijn :'D.


    Ach. En bedank me maar, ik bescherm je.:P


    Queer zijn is gewoon alles

    Terug stil?(huil)


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik ben tussendoor bezig met een post ^_^ Maar ben ook tussendoor aan het opruimen en inpakken, morgen krijgen we de sleutel van het nieuwe appartement, dus deze week nog vollen bak verhuizen en dan is het eindelijk weer wat rustiger, om dan de 25ste lekker een weekje met m'n gat in Turkije te zitten :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    Ik ben tussendoor bezig met een post ^_^ Maar ben ook tussendoor aan het opruimen en inpakken, morgen krijgen we de sleutel van het nieuwe appartement, dus deze week nog vollen bak verhuizen en dan is het eindelijk weer wat rustiger, om dan de 25ste lekker een weekje met m'n gat in Turkije te zitten :3


    Gelukzak!


    Queer zijn is gewoon alles

    Dooddoenervo schreef:
    (...)

    Gelukzak!

    Mihi Cadeautje van m'n ouders, en ik heb er dus echt al zo'n zin in om een week totaal niks te doen behalve luieren en nog meer luieren :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)
    Mihi Cadeautje van m'n ouders, en ik heb er dus echt al zo'n zin in om een week totaal niks te doen behalve luieren en nog meer luieren :3


    Wait, dan ben je niet op Q?


    Queer zijn is gewoon alles

    Dooddoenervo schreef:
    (...)

    Wait, dan ben je niet op Q?

    Ik ga inderdaad een week lang met afkickverschijnselen zitten :'D
    Maar voor de RPG verzin ik wel iets dat de Admin een weekje 'verdwijnt' XD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)
    Ik ga inderdaad een week lang met afkickverschijnselen zitten :'D
    Maar voor de RPG verzin ik wel iets dat de Admin een weekje 'verdwijnt' XD


    HahahaxD


    Queer zijn is gewoon alles

    Wie behalve Merrow gaat nog posten?

    Van Merrow weet ik het al. :[)


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik, maar ik moet eerst alles bijlezen.


    -

    MT, al 4 pagina's verder zonder mij hallooooo


    16 - 09 - '17

    DDVO, Fort van Breendonk? Oh gosh, je weet niet wat je zegt, ik ben daar ooit op bezoek geweest ..


    16 - 09 - '17

    Ik ook, maar bij gebrek aan inspiratie. Dus ik weet heel goed waar ik over praat, Auschwitz ga ik ook bezoeken.


    Queer zijn is gewoon alles