• Hey, ik was op zich wel benieuwd naar jullie obsessies . Zoals jullie misschien kunnen zien op mijn profiel. ben ik erg geobsedeerd door jc caylen en de rest van O2L. maar ik heb ook echt een obsessie voor one direction. je kan voor alles een obsessie hebben bijvoorbeeld voor dieren of weet ik veel.
    Maar laat het weten, Ik vind het altijd leuk om te lezen :)

[ topic verplaatst door een moderator ]

~O2L and One direction are the best things that ever happened to me :)

JamesPotter schreef:
    Union J & Harry Potter(en dan vooral James/maraudertijd)

Ja union j is ook best cool vooral george omg xd

~O2L and One direction are the best things that ever happened to me :)

Oh en ik heb ook een vreemd soort obsessie met mind control. Ik vind dat echt ongelofelijk interessant.

"No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

Mythen, halloween, sport, muziek en Quizlet ofcourse.

These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

Magie, Fantasie, Griekse Mythologie (de Romeinse is ook wel leuk, maar ik vind de namen van de Griekse goden leuker) en boeken. OH AND ENGLISH FOR SURE :Y)
    I love vampires, werewolves (the real deal, not the Twilight stuff, although I did read those books and kind of liked them), fae, elves, je begrijpt het wel (:

[ bericht aangepast op 14 okt 2013 - 20:55 ]

"Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

Harry Potter, slecht geacteerde scripted reality (leedvermaak, snap je), One Direction (licht), chocolade en de meeste voedingswaren die met een C beginnen, schrijven, fotobewerking en Quizlet.

I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

Let me think.
    Harry Potter. Horses. Hopkins my sweetie Goes to Bria. Honing a person Buys' THE manege and THE horses who were there...
    Talking english.

take me back to the basics and the simple life

Heel veel soorten muziek, dieren, sport, boeken, films, mythen en legenden, eh...

:)

LOTR, A Song of Ice and Fire & Game of Thrones JON SNOW :9~:9~:9~, Harry Potter.

"She was fury, she was wrath, she was vengeance."

Fringe, eigenlijk. En Game of Thrones zodra het nieuwe seizoen weer begint. :Y)

"I shut my eyes in order to see.'

Ik hád een obsessie voor de Milennium-trilogie en Zweden, ik héb een obsessie voor Harry Potter, kunst en Vincent van Gogh.

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

Calypse schreef:
    Draco Malfoy, Harry Potter (niet de persoon zelf), Draco Malfoy, Tom Felton, oh en natuurlijk Draco Malfoy :Y)

Oh ja, Fantasie, Mythe's, tekenen, boksen

'The best way to predict the future is to create it'.

En lezen

'The best way to predict the future is to create it'.

Quizlet, I guess. En schrijven, boeken, fanfic, en een heleboel fandoms die ik niet allemaal op zal noemen, maar waarvan Harry Potter, Supernatural en Veronica Mars (edit: En Welcome to Night Vale! Oh God, ik voel me ontzettend schuldig dat ik Cecil vergat. D: ) op dit moment waarschijnlijk de belangrijkste zijn. ^^
    Ik verzin straks vast nog wel meer dingen, maar dit is het eerste waar ik op kan komen. :'D

[ bericht aangepast op 14 okt 2013 - 21:09 ]

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

Boeken, vampieren, One Direction, muziek, voetbal, series/films, chocolade en natuurlijk Quizlet. :Y)

To love is to destroy.