• Hey, ik was op zich wel benieuwd naar jullie obsessies . Zoals jullie misschien kunnen zien op mijn profiel. ben ik erg geobsedeerd door jc caylen en de rest van O2L. maar ik heb ook echt een obsessie voor one direction. je kan voor alles een obsessie hebben bijvoorbeeld voor dieren of weet ik veel.
    Maar laat het weten, Ik vind het altijd leuk om te lezen :)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    ~O2L and One direction are the best things that ever happened to me :)

    One Direction
    Rollplayen
    Schrijven
    De Engelse taal


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    Aardrijkskunde, Vampiers, Twilight en gek genoeg mijn engels docente...


    ©1998

    One direction
    5SOS
    Eten
    Muziek
    Quizlet
    Twitter
    Tumblr
    Slapen
    John mayer
    Chris young
    Skateboarden
    Playstation
    Schrijven
    Lezen

    Ik ben vast dingen vergeten, misschien update ik het straks nog.


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    Supernatural, Harry Potter, Muziek & Verhalen schrijven.


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Supernatural, Skins, Tumblr, Twitter, Facebook, Candy Crush Saga (Ja, ik ben serieus, level 365), eten, slapen, muziek.

    Supernatural, One Direction, Tyler Ward, The Script, Harry Potter, GONE, longboarden, Sherlock, Imagine Dragons, All Time Low.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    mn vriend, dieren (hamsters, echt, pff, addicted aan het hebben van die beestjes), muziek, sporten (en dan wel echt het actieve sporten @ the gym) en eten


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Obsessie klinkt altijd zwaar, maar laten we zeggen dat dit mijn lijst is van dingen die mij meer bezig houden dan officieel zou moeten :]

    Tom Hardy, Real Madrid ( & Sergio Ramos), films, muziek, eten, chow chows, stardoll.


    effort never betrays you

    Supernatural, One Direction, TV series kijken, muziek, boeken.

    One Direction, een aantal Youtubers, boeken, Quizlet, muziek, shoppen, Starbucks, slapen.


    Do what people say you can't.

    Ik heb al een beetje gezegd wat mijn obsessies zijn maar hier komen ze allemaal nog een keer op een rijtje :)
    - One direction
    -Our 2nd Life
    -Ijskoffie
    -Starbucks
    -Youtube
    -Twitter
    -Quizlet
    -Shoppen
    -Scouting


    ~O2L and One direction are the best things that ever happened to me :)

    League of Legends.


    26 - 02 - '16

    Supernatural, Sherlock, alle avengers, Loki! En youtube!

    One Direction, Pretty Little Liars, Troye Sivan, pizza en muziek.


    The universal language of art.

    Ik heb heel veel jaar een obsessie voor pinguïns gehad (ik vind ze nog steeds superleuk hoor) (lol)
    Maar op ten duur gingen sommige mensen op school mij daar een beetje mee pesten, en toen werd de obsessie steeds minder (mensen zeiden steeds: Dode pinguïn dode pinguïn, pinguïns zijn ***, en ja, op het gebied van dieren ben ik heel gevoelig, als mensen ze pijn doen of als ze gewoon worden opgegeten, in het bijzonder wel pinguïns, kan ik daar emotioneel van worden. Ik trok me er maar niets van aan. :P
    Nu zijn er nog wel mensen die zoiets zeggen, maar die zijn dom, want ik heb geen pinguïnobsessie meer, maarja... dat even terzijde
    Nu heb ik een dikke 'Harry Potter (boeken en films) obsessie', en gelukkig accepteren de mensen dát wel :)

    Dit klinkt misschien allemaal heel dramatisch, maar dat is het niet hoor

    [ bericht aangepast op 12 nov 2013 - 16:40 ]


    Never mistake a woman's meekness for weakness.