• Hey, ik was op zich wel benieuwd naar jullie obsessies . Zoals jullie misschien kunnen zien op mijn profiel. ben ik erg geobsedeerd door jc caylen en de rest van O2L. maar ik heb ook echt een obsessie voor one direction. je kan voor alles een obsessie hebben bijvoorbeeld voor dieren of weet ik veel.
    Maar laat het weten, Ik vind het altijd leuk om te lezen :)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    ~O2L and One direction are the best things that ever happened to me :)

    The hunger games en lezen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Quizlet, boeken, muziek, Little Mix, One Direction, Larry Stylinson, zwemmen en taal. Oh, soms wiskunde.

    Edit: hoe kon ik eten vergeten?

    [ bericht aangepast op 14 okt 2013 - 22:16 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    One Direction en oude Nederlandse series/films van de jaren 80&90.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Eten, dat is mijn obsessie. En social media.


    Life is hard and then we die

    Ik ben geobserdeerd met Wesley Westenberg, de geur van de smederij op school en de muziek die ik met koor zing. Verder ben ik ook nog enorm verslaafd aan verschillende series, maar als ik daar een lijst van maak, ben ik nog wel even bezig en laat ik bovendien waarschijnlijk nog erg veel weg, omdat ik vergeetachtig en slaperig ben. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Make-up, tassen, schrijven, boeken en films/series.


    Take risks and conquer your fears.

    Mijn vriend XD

    Jared Leto heb ik een obessie van xD


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    One Direction, Pretty Little Liars, Boston Legal en Desperate Housewives. Oh, en T-Bag van Prison Break, want die is awesome.


    We need a bigger boat.

    SCHATTIGE KINDEREN IS MIJN OBSESSIE!!


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Once Upon A Time, Game of Thrones, Community en ik heb een enorme superhelden-obsessie. :Y)


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    • Quizlet
    • Egeltjes
    • Films
    • Muziek
    • Dieren
    • Mijn uiterlijk
    • De middeleeuwen

    Dat voorlaatste klinkt redelijk erg maar ik kan het niet anders beschrijven.
    Ik ben erg veel bezig met mijn uiterlijk en ga echt nooit de deur uit zonder dat alles tot in de puntjes is verzorgd.
    Mijn haar moet perfect zitten en mijn make up moet er goed uit zien.
    Ik ben geen ijdeltuit of zo, ik ben alleen erg onzeker over mijn uiterlijk. :W


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Britney freakin' Spears:Y)


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Series, boeken, muziek, schrijven en Tumblr. :Y)


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Wiarda schreef:
    Ik ben geobserdeerd met Wesley Westenberg, de geur van de smederij op school en de muziek die ik met koor zing. Verder ben ik ook nog enorm verslaafd aan verschillende series, maar als ik daar een lijst van maak, ben ik nog wel even bezig en laat ik bovendien waarschijnlijk nog erg veel weg, omdat ik vergeetachtig en slaperig ben. :')

    WESLEY! :Y) I knew that would be on your list. :'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Niet een échte obsessie , maar ,
    Boeken
    Harry Potter'
    Muziek
    One Direction


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa