• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2013 - 22:12 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ieeee. Ik ben allergisch voor klefbekken.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Maven schreef:
    (...)

    Je snapt echt niet wat ik bedoel. Het is verdorie net uit en ik heb alle reden om verdrietig te zijn.


    Sorry, ik wilde je niet beledigen.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Taka schreef:
    (...)

    Liefde is niet de enige bron van geluk.

    Er zijn meerdere bronnen waar je gelukkig van kan worden, maar ieder mens heeft uiteindelijk liefde nodig.


    You are beautiful, you are love.

    I can't see this

    Taka schreef:
    (...)

    Sorry, ik wilde je niet beledigen.


    Ik kwam misschien ook wel een beetje hard uit de hoek, sorry daarvoor, ben een beetje geprikkeld op het moment..


    26 - 02 - '16

    Felina schreef:
    (...)
    Er zijn meerdere bronnen waar je gelukkig van kan worden, maar ieder mens heeft uiteindelijk liefde nodig.


    Ligt eraan in welke vorm, liefde kan zich uiten in veel vormen, maar je hebt niet alle vormen ervan nodig. Slechts het deel dat ervoor zorgt dat je vooruit komt en je leven het waard maakt om niet op te geven.

    Maven schreef:
    (...)

    Ik kwam misschien ook wel een beetje hard uit de hoek, sorry daarvoor, ben een beetje geprikkeld op het moment..


    Aahh, maakt niet uit hoor, ik begrijp het wel, wss heb je veel meegemaakt en maak je nog veel mee op het moment waar emoties een grote rol spelen. Ik was miss iets te voorbarig daarin.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Godver, wat was vandaag een drukke dag. *-*


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Bah, helemaal geen inspiratie.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Ik heb genoeg gegeten. En waarom ben ik dan nog zo leeg?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Taka schreef:
    (...)

    Ligt eraan in welke vorm, liefde kan zich uiten in veel vormen, maar je hebt niet alle vormen ervan nodig. Slechts het deel dat ervoor zorgt dat je vooruit komt en je leven het waard maakt om niet op te geven.

    Ja, dat klopt inderdaad. Met liefde bedoel ik ook niet per se liefdespartners, maar ook gewoon liefde/waardering van familie/vrienden.


    You are beautiful, you are love.

    Malafide schreef:
    Ik heb genoeg gegeten. En waarom ben ik dan nog zo leeg?


    That's life. She's a bitch and she likes us fat.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    I break myself..

    Malafide schreef:
    Ik heb genoeg gegeten. En waarom ben ik dan nog zo leeg?


    ^This ;3 zat zelfs overvol kon geen hapje meer bij.. still i feel so empty


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Theodora schreef:
    (...)

    That's life. She's a bitch and she likes us fat.

    I don't think you know what I mean.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben zo blij dat je me ff gebeld heb <3 het deed me zo veel goed je stem ff gehoord te hebben <3


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]