• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2013 - 22:12 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Donder op fucking racist!
    Ja, Ik heb een twee Poolse vriendinnen, een Chinese vriend, een Japanse vriendin, een Iraanse vriend en een Spaanse vriend.. So what?
    Jemig.. Dat sommige Nederlanders zo over buitenlandse mensen kunnen zeiken zeg -.-


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Héérlijk, die reacties op mijn verhaal. Wat een linkje op Facebook wel niet kan doen. (:

    [ bericht aangepast op 14 okt 2013 - 23:06 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    T.T..

    whatthefckdoyouwantmetodo? D:

    *sigh*


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Oh hell no! You did not just say that about my crush, you fucking shit!


    Take me to wonderland

    Rosarum schreef:
    Toch dom wanneer mensen op Facebook doen alsof ze het 'perfecte' leventje hebben: shoppen, afspreken, slaapfeest houden (waarvoor ik natuurlijk niet ben uitgenodigd), een tien voor wiskunde, een dansoptreden, afspraak met het vriendje, ... en het ergste van al is dat iedereen die domme statussen nog liket ook.

    Omg, je bent niet de enigste hoor die zich daar aan ergert. Ik heb ook mensen op Facebook die om de haverklap die fucking status update. Word er echt gek van. De domste status word geliket, wat ik voor geen fuck snap D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mwuhahahahahaha! (duivel) *wrijft kwaadaardig in haar handen*


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Mooi. De wereld is mooi. Zo mooi zo- waarom zit dit in mijn hoofd?


    Miep

    Misschien krijg ik hier spijt van, misschien typ ik dit impulsief, hoogstwaarschijnlijk helpt het niet. Want vandaag is weer zo'n dag; zo'n ik-red-het-niet-en-ik-trek-het-niet-meer-en-ik-weet-niet-wat-ik-moet-dag. Ik kan niet zeggen dat ze frequent voorkomen, maar wel veel vaker dan goed voor me is.
    Het doet pijn, dat we eens zo op dezelfde golflengte zaten en dat we nu twee treinen lijken die elkaar telkens missen. Het doet zoveel pijn dat ik er haast geen woorden voor heb. Het doet pijn, dat ik niet goed genoeg was, dat iedereen verwacht dat ik er maar overheen kom, dat ik nog nooit zoiets eerder gevoeld heb voor iemand en dat het er niet eens wat meer toe doet.
    Misschien heb ik me onmogelijk gedragen. Misschien was het al voorbij voor het begon. Maar dat neemt niet weg dat het brandt vanbinnen, alsof ik helemaal verteerd word, dat ik niet verder kan terwijl jij niet meer omkijkt. Waarom zou je ook? Ik kan het je niet eens kwalijk nemen.

    You remember that place, between sleep and awake?
    That place where you still remember dreaming?
    That's where I'll always love you.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    .

    [ bericht aangepast op 14 okt 2013 - 23:33 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Malafide schreef:
    (...)
    Omg, je bent niet de enigste hoor die zich daar aan ergert. Ik heb ook mensen op Facebook die om de haverklap die fucking status update. Word er echt gek van. De domste status word geliket, wat ik voor geen fuck snap D:

    Inderdaad, argrgr. En dan van die foto's - die niet eens mooi of van goede kwaliteit zijn - die honderd likes halen. -.- Meestal is de persoon in kwestie gewoon populair.

    OT: Vannacht gedroomd dat iemand me lsd had gegeven en ik totaal in paniek aan het hallucineren was. (cat)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Trusten Q! (doeg)

    [ bericht aangepast op 14 okt 2013 - 23:26 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Twist schreef:
    Oh hell no! You did not just say that about my crush, you fucking shit!

    Na enkele posts over je crush begin ik me werkelijk af te vragen hoe hij is.

    OT: Mijn zus moet niet meer posten. Hiermee is er dan ook een slotje op gezet ^^.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2013 - 23:30 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mensen, hou nou eens eindelijk op met iemands geaardheid als scheldwoord te gebruiken, willen jullie? (cat)

    [ bericht aangepast op 14 okt 2013 - 23:36 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Morticia schreef:
    (...)
    Na enkele posts over je crush begin ik me werkelijk af te vragen hoe hij is.

    OT: Mijn zus moet niet meer posten. Hiermee is er dan ook een slotje op gezet ^^.


    een slotje op je posts ? x3 huh


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Rosarum schreef:
    (...)
    Inderdaad, argrgr. En dan van die foto's - die niet eens mooi of van goede kwaliteit zijn - die honderd likes halen. -.- Meestal is de persoon in kwestie gewoon populair.

    OT: Vannacht gedroomd dat iemand me lsd had gegeven en ik totaal in paniek aan het hallucineren was. (cat)

    Ja indeed. Snap d'r geen fuck van, maar dat ligt idd aan populariteit-shit. Heb ik altijd al bullshit gevonden, maar goed. Wij hebben geen volgers nodig, cuz' we handle it on our own way. [a']


    Don't walk. Run, you sheep, run.