• Ik zag dat er al een topic was geopend voor een meeting op de 25ste.
    helaas zijn er denk ik veel meer directioners die tickets hebben voor de 24ste.
    dus leek het mij ook wel een leuk idee om voor de 24ste een meeting te organiseren.

    de vraag is natuurlijk of dit jullie een leuk idee lijkt,
    en of ik jullie daar ga zien (:



    [ bericht aangepast op 15 okt 2013 - 22:54 ]


    True friends stab you in the front.

    I'm in!


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    Count me in!


    Physics is awesome

    hebben jullie staan of zit plaatsen (:?
    ik heb gezien dat je met de staan plaatsen snel moet wezen en gewoon ergens moet gaan staan,
    dus als we in het zelfde vak horen te staan zouden we ook naast elkaar kunnen gaan staan.
    ik sta in iedergeval in vak GROEN.


    True friends stab you in the front.

    FlyAwayAvis schreef:
    hebben jullie staan of zit plaatsen (:?
    ik heb gezien dat je met de staan plaatsen snel moet wezen en gewoon ergens moet gaan staan,
    dus als we in het zelfde vak horen te staan zouden we ook naast elkaar kunnen gaan staan.
    ik sta in iedergeval in vak GROEN.


    Ik heb een zitplaats


    Physics is awesome

    Als je een kaartje hebt voor de 25ste ik zag dat er iemand anders een meeting wilt regelen voor de 25ste neem daar maar een kijkje (:
    KLIK!


    True friends stab you in the front.

    Ik heb zitplaatsen (:


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    Zitplaats vak 401


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Weet je dat ik 't best irritant vind? Er is een algemeen topic voor het concert gemaakt, om dit soort topics te vermijden..


    To infinity and beyond •

    Het lijkt me heel leuk, maar ik ga met een groepje die niet op quizlet zitten , dus dat wordt hem denk ik niet


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Staanplaats maar ik weet niet precies wel vak, ik dacht groen!
    Klinkt leuk, ik ben met nog iemand van Quizlet maar de andere 2 niet. Dus ik moet even kijken ;p


    Yesterday/all my troubles seemed so far away – The Beatles, uit Yesterday (Help, 1965)

    Vivere schreef:
    Weet je dat ik 't best irritant vind? Er is een algemeen topic voor het concert gemaakt, om dit soort topics te vermijden..

    Weet je wat ik best irritant vind? Mensen die hierover gaan zeiken. Er is duidelijk geen algemeen topic voor een meeting en als iedereen alles wil gaan regelen via dat topic gaan mensen weer zeiken over dat het te off-topic gaat. Het algemene topic is voor waar je zit/staat en om te praten over het concert zelf, dit topic is echter voor een meeting die, lijkt mij, voor het concert plaats gaat vinden. En alleen omdat er 1D in de titel staat gaan mensen gelijk zeggen dat er een algemeen topic voor is.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik ga trouwens ook op de 24ste maar ik denk niet dat ik dat de andere twee aan ga doen waar ik mee samen ga ^^


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Mij lijkt het ook wel leuk, maar ik heb wel een zitplaats.

    Awh die foto, Larry. ;3


    Pretty is just a pretty word.

    Festus schreef:
    (...)
    Weet je wat ik best irritant vind? Mensen die hierover gaan zeiken. Er is duidelijk geen algemeen topic voor een meeting en als iedereen alles wil gaan regelen via dat topic gaan mensen weer zeiken over dat het te off-topic gaat. Het algemene topic is voor waar je zit/staat en om te praten over het concert zelf, dit topic is echter voor een meeting die, lijkt mij, voor het concert plaats gaat vinden. En alleen omdat er 1D in de titel staat gaan mensen gelijk zeggen dat er een algemeen topic voor is.


    Er is een algemeen topic over het concert van One Direction, als ik dan toch even nadenk dan kom je toch echt dat de conclusie dat meetings daar ook gewoon bij horen. Er zijn nu namelijk 2 topics over meetings van 1D, iets wat me best wel heel erg overdreven lijkt. ;')


    To infinity and beyond •

    Vivere schreef:
    (...)

    Er is een algemeen topic over het concert van One Direction, als ik dan toch even nadenk dan kom je toch echt dat de conclusie dat meetings daar ook gewoon bij horen. Er zijn nu namelijk 2 topics over meetings van 1D, iets wat me best wel heel erg overdreven lijkt. ;')

    Twee verschillende dagen twee verschillende meetings is het niet? En als je het zo erg vind zet je de 1D topics gewoon uit en heb je er geen last meer van.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."