• Ik zag dat er al een topic was geopend voor een meeting op de 25ste.
    helaas zijn er denk ik veel meer directioners die tickets hebben voor de 24ste.
    dus leek het mij ook wel een leuk idee om voor de 24ste een meeting te organiseren.

    de vraag is natuurlijk of dit jullie een leuk idee lijkt,
    en of ik jullie daar ga zien (:



    [ bericht aangepast op 15 okt 2013 - 22:54 ]


    True friends stab you in the front.

    Festus schreef:
    (...)
    Twee verschillende dagen twee verschillende meetings is het niet? En als je het zo erg vind zet je de 1D topics gewoon uit en heb je er geen last meer van.


    Jeetje.. Er zijn altijd wel mensen die zeiken. Ten eerste zijn het inderdaad 2 meetings maar op twee verschillende dagen. Dus vandaar dat er twee topics zijn hierover. Ten tweede maakt het eigenlijk niet uit waar dit topic staat, want het staat ook bij actieve topics dus mensen komen deze topics daar ook tegen. Zelfs al staat het bij de 1D topics dan nog zeuren mensen over dat het bijv. Onnodig is. Tuurlijk mag je je mening geven maar dit is een 1D topic dus als je hier niks over wil lezen moet je de topic niet lezen. Laat ons nou maar die meetings organiseren and cut the crap. Thanks! (:


    WISH IT. DREAM IT. DO IT.

    Er is een algemene topic voor het concert ja, daar kan je praten etc.
    maar dit is echt voor een meeting voor het concert, aangezien we toch nog wel even moeten wachten voordat we naar binnen mogen leek het mij wel leuk om dan een meeting te organiseren, andere directioners ontmoeten of je vrienden van Q.
    dan heb je gelijk 2 vliegen in een klap.
    1. je kan je vrienden van Q of andere directioners ontmoeten waar je ook gelijk mee in contact kan blijven via Quizlet.
    en 2. je gaat naar het concert van One direction geweldig toch?
    en als je dit irritant vind, niemand heeft gezegd dat je moet reageren hierop.
    Als het je een leuk idee lijkt of je wilt gewoon even kijken dat kan, maar dan hoef je niet zo negatief erover te doen.
    (:


    True friends stab you in the front.

    FlyAwayAvis schreef:
    Er is een algemene topic voor het concert ja, daar kan je praten etc.
    maar dit is echt voor een meeting voor het concert, aangezien we toch nog wel even moeten wachten voordat we naar binnen mogen leek het mij wel leuk om dan een meeting te organiseren, andere directioners ontmoeten of je vrienden van Q.
    dan heb je gelijk 2 vliegen in een klap.
    1. je kan je vrienden van Q of andere directioners ontmoeten waar je ook gelijk mee in contact kan blijven via Quizlet.
    en 2. je gaat naar het concert van One direction geweldig toch?
    en als je dit irritant vind, niemand heeft gezegd dat je moet reageren hierop.
    Als het je een leuk idee lijkt of je wilt gewoon even kijken dat kan, maar dan hoef je niet zo negatief erover te doen.
    (:


    I agree! (:


    WISH IT. DREAM IT. DO IT.

    IrishNialler schreef:
    Zitplaats vak 401


    Maar wil je meeten dan of niet?


    Physics is awesome

    Vivere schreef:
    (...)

    Er is een algemeen topic over het concert van One Direction, als ik dan toch even nadenk dan kom je toch echt dat de conclusie dat meetings daar ook gewoon bij horen. Er zijn nu namelijk 2 topics over meetings van 1D, iets wat me best wel heel erg overdreven lijkt. ;')


    En dat algemene topic is niet voor meetings bedoeld. Ja, het heeft te maken met de concerten maar het gebeurt niet tijdens de concerten. En zoals al eerder werd gezegd, er zijn twee concerten en dus ook twee meetings. Want ik neem aan dat jij ook wel begrijpt dat het geen zin heeft voor de mensen die naar het concert van 24 juni gaan om een meeting te organiseren met mensen die naar het concert van 25 juni gaan.


    Physics is awesome

    Zoals ik al had gezegd, er word een meeting gepland voor de 25ste voor de gene die de 25ste gaan, maar er zijn ook heel veel die nar het concert op de 24ste gaan daarom orginaseer ik er een voor de gene die op de 24ste gaan. Het is geen gesamelijke meeting voor de 24&25ste dus het zijn twee aparte meetings op twee verschillende dagen. (:

    [ bericht aangepast op 16 okt 2013 - 21:42 ]


    True friends stab you in the front.

    lol
    ehm ligt eraan, ten eerste weet ik niet of ik dan nog stage heb en ik weet niet tot hoelaat ik school heb. darbij weet ik niet of mijn vriendin proefwerkweek heeft want dan moet ik nog iemand anders zien te vinden.
    Dus het hangt er vanaf. als het allemaal mee zit enzo en ik kan optijd er zijn zonder te veel files dan wil ik het wel dus ik houd alles gewoon in de gaten. maar ik ben van de week ook naar amsterdam geweest (het is echt mega) en toen zijn we 2 uur onderweg geweest dus ik moet zoiezo uitelrlijk al om half 4 weg kunnen vanuit hier


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Misschien is het goed idee om dit topic in de spotlight te zetten, er komen nog bijna geen mensen.
    Ik wil wel, maar er moeten wel iets meer mensen komen... ;$

    Mullingford schreef:
    Mij lijkt het ook wel leuk, maar ik heb wel een zitplaats.

    Awh die foto, Larry. ;3


    Pretty is just a pretty word.

    Mullingford schreef:
    (...)


    Maar het maakt toch niet uit of je een zitplek of staplek hebt? Ik neem aan dat we voor het concert gaan meeten als de meeting door gaat.


    Physics is awesome

    Romia schreef:
    Misschien is het goed idee om dit topic in de spotlight te zetten, er komen nog bijna geen mensen.
    Ik wil wel, maar er moeten wel iets meer mensen komen... ;$


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    Musai schreef:
    (...)

    Maar het maakt toch niet uit of je een zitplek of staplek hebt? Ik neem aan dat we voor het concert gaan meeten als de meeting door gaat.


    Klopt, maar als de forum starter dit topic niet bij houdt..


    Pretty is just a pretty word.

    Ik ga ook (:

    Ik heb zitplaatsen in vak 119 rij 5 !!!!!
    IMSOHAPPPYYYY


    May the odds be ever in your favour...