• Ik luisterde dus naar 'Daniel in the Den' en toen bedacht ik een verhaallijn, alleen nu vroeg ik me af of het was is. Aangezien het echt anders is van wat ik normaal schrijf:

    Al jaren heerst er onrust in het koninkrijk Semparae. Boeren voelen zich onderdrukt door de belastingen, die ze moeten betalen, ondanks de lage prijzen die de koninklijke familie betaald voor de gewassen.
    Een groep, extreem goede strijders, komen in opstand en trekken naar het paleis, waar koning Ephraim woont samen met zijn gezin, bestaand uit zijn vrouw en zijn vijf zonen. De koning is erg trots op zijn zonen.
    Hij twijfelt dan ook niet lang om zijn oudste twee zonen - Edgar en Leander - op klopjacht te sturen. De zonen zien dit als kans om zich te bewijzen tegenover hun vader. Hij moet de troon tenslotte overdragen aan een van zijn zonen.
    Melchior, Aldwin en Balthasar blijven thuis met dubbele gevoelens. Ergens hopen ze dan hun broeders falen, zodat zij zich ook nog kunnen bewijzen, maar dat zou betekenen dat hun broers dood zijn.
    Als de twee broers dood terugkomen, is iedereen in rep en roer. Edgar en Leander kwamen namelijk het meest in aanmerking. Een strijd tussen de overgebleven drie broers barst los.
    Maar de opstandige strijders komen steeds dichterbij en niemand is meer te vertrouwen.


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Klinkt leuk! Maar ik zou wel uitkijken voor clichés. (;
    Waarschuw je me als je begint? Ik wil wel lezen. c:

    [ bericht aangepast op 16 okt 2013 - 23:03 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Nope.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Hm, ik twijfel vaak bij dit soort verhalen. Het ligt eraan hoe het geschreven is, want hier ben ik nogal kritisch over.
    Wanneer het eerste hoofdstuk online staat, lees ik het en geef je mijn reactie erover.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik ben eigenlijk wel benieuwd. Wil je me waarschuwen als je begint?


    Take risks and conquer your fears.

    Voor de mensen, die gewaarschuwd willen worden: zal ik doen!

    Het wordt hoogstwaarschijnlijk geschreven in de derde persoon. Dat past hier wel bij, vind ik.


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Misschien dat ik het zou lezen...
    Wil je me waarschuwen als je begint?

    Hm, het klinkt gaaf! Ik hou wel van dit soort verhalen, als het goed geschreven is tenminste. Zou je mij ook kunnen waarschuwen?


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Morticia schreef:
    Hm, ik twijfel vaak bij dit soort verhalen. Het ligt eraan hoe het geschreven is, want hier ben ik nogal kritisch over.


    Amor Omnia Vincit