• Het leek me handig om alle Ask-accounts van de Q-users hier in een topic te zetten zodat we elkaar kunnen doodspammen. c:
    Dankjewel Draculea, IK MAAK NOOIT. MAAR DAN OOK NOOIT MEER DEZE LIJST!! wat een &^*#&^$&(! werk xD

    Lijst:
    Elvenking -Ask
    Meereen- Ask
    Calum_Hood - Ask
    DiNozzo - Ask
    Styford - Ask
    Pulchre - Ask
    Ryess - Ask
    Leshley - Ask
    Chevalin - Ask
    PeIIegrino - Ask
    Libertas - Ask
    Haerolin - Ask X
    Nonno - Ask
    Amaretto - Ask
    Jacobsen - Ask
    Barnabas - Ask
    Soothsayer- Ask
    Dierickx - Ask
    KillianHook -Ask
    Elgort - Ask
    Schreave- Ask
    PUKKELxDING - Ask
    Anakin - Ask
    Kageyama -Ask
    JulieH - Ask
    JamesPotter - Ask
    Telcontar - Ask
    Jazzie - Ask
    Emrys - Ask
    Inquisitor - Ask
    Snakepit - Ask X
    Cheshere - Ask
    Regan - Ask
    Leighton - Ask
    Denys - Ask X
    WingsOfFreedom - Ask
    Debbaut - Ask
    Cicatrix - Ask
    x = Geen vragen stellen over Q.
    X = Geen levensvragen stellen

    Mag ik mensen erop wijzen dat sommige berichten heel erg pijnlijk kunnen zijn. Ga alsjeblieft niet zielig doen en de anonimiteit misbruiken. Schelden is niet stoer. Ik weet natuurlijk niet of de haatberichten van Q komen, maar ik wil dit gewoon even duidelijk maken.
    Mocht je dit wel doen; wat leuk, je hebt weer een paar seconden verspilt van je leven. Voel je je nu beter over jezelf door anderen de grond in te stampen?


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 22:22 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 15 okt 2014 - 20:32 ]


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Hmm, ik heb vandaag maar eens een account aangemaakt. Kan ik het hier neerdumpen?
    Mijn account.

    Ik zal even de links hiervan in het accounts + algemene topics topic zetten ='D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    Hmm, ik heb vandaag maar eens een account aangemaakt. Kan ik het hier neerdumpen?
    Mijn account.

    Ik zal even de links hiervan in het accounts + algemene topics topic zetten ='D


    Ik volg je! (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mag ik er ook nog in?
    http://ask.fm/DoctorEmrys


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Gibbs schreef:
    Ik snap iets niet en hoop dat iemand mij kan helpen:

    Wanneer ik gewoon op die hoofdpagina kom, dan zie je alle antwoorden en vragen enzo van je vrienden. En rechtsbovenaan staat een knop ''ask friends''. Hiermee kun je meerdere vrienden tegelijk een vraag stellen. Nu is het zo dat er staat dat ik 50 vrienden (ik had geen flauw benul dat ik er zoveel had, want ik heb alleen de Q'ers als vriend zegmaar) een vraag kan sturen. Maar als ik ze aan vink kan ik maar tot 23 komen. Hoe kan dit?


    Dat had ik nog geen eens gezien.


    Physics is awesome

    Wie heeft er zin om mij vragen te sturen? Dan ben ik tenminste bezig en heb ik ''geen tijd'' om boos te blijven. ;p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Kom maar op met die vragen. :Y)

    I'm bored, ask me questions. :3


    Do what people say you can't.

    I need questions. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Kan iemand me iets vragen?


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Gibbs schreef:
    (...)

    Dan wordt er bij jou in de beginpost anders een blauw kruisje neergezet waarmee bedoelt wordt dat jij geen diepe vragen wilt ontvangen? (:
    En als je ze wel krijgt: Je bent niet verplicht tot antwoorden. Je kunt de vragen ook gewoon weggooien door op het kruisje te drukken rechts van een vraag. (:

    Ah, ja, goede. Ik dacht dat zoiets niet kon of zo. Maar dan ben ik wel bereid om er eentje aan te maken mits dat er dan echt met een paars kruisje bij komt te staan. (Purple is my favorite color, so that's why. :x)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Where are the questions? D:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Where are the questions? D:


    Ik heb je al minstens vier vragen gesteld. Heb je die al allemaal beantwoord?

    Trouwens, ik zag net op mijn homepage een vraag aan Harry Styles maar die heeft toch geen Ask?


    Physics is awesome

    Oh, heb dit topic nog helemaal niet gezien, lol. Mijn topics dan maar. ^^


    Some people are art and do art at the same time

    http://ask.fm/lilohaz . ik schaam me voor mijn gebruikersnaam, maar ik kan hem niet veranderen.


    night thinking, day dreaming

    Blutbad schreef:
    (...)


    Trouwens, ik zag net op mijn homepage een vraag aan Harry Styles maar die heeft toch geen Ask?

    Lijkt me niet nee haha. Maar er zijn echt heel veel van die fake accounts.


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."