• Met toestemming van Jingim



    Story
    Het onderwerp van deze wedstrijd is YouTubers, het is dus wel van belang dat je er een aantal kent. Welke YouTubers dat zijn, maakt niet echt uit.


    Deelnemen
    Voor deze themawedstrijd zoeken we tien tot vijftien deelnemers, die enthousiast mee willen doen. Als er mensen zijn die zich uitschrijven tijdens de wedstrijd, kun je niet zijn/haar plaats innemen, vol is vol! Je kan je opgeven door een bericht in dit topic te plaatsen, via PB/GB of de story tellen we niet mee!

    Prijzen
    Eerste plek: Één creatie naar keuze in de spotlight, twee creaties naar keuze op onze profielen en de eer.
    Tweede plek: Twee creaties naar keuze op onze profielen.
    Derde plek: Één creatie naar keuze op onze profielen.
    Troostprijs: Er komt een blog met alle creaties die gemaakt zijn bij deze wedstrijd, ze komen er echter alleen in als je de wedstrijd hebt afgemaakt. Dit als dank voor jullie deelname.

    Puntentelling en uitstel
    De puntentelling verschilt per opdracht, aangezien alle opdrachten anders zijn. Wat wel hetzelfde blijft, is dat je een cijfer van 1 tot en met 10 krijgt. Tijdens de wedstrijd valt niemand af, de winnaar berekenen we door het gemiddelde van alle cijfers te nemen.
    Bij de uitslagen van alle opdrachten komt er ook een tussenstand, zodat je altijd kan zien wie er op kop ligt. Natuurlijk gaat dit niet om het winnen, maar om de lol, al blijft het leuk om te zien als je bovenaan staat.
    Wanneer de wedstrijd begint, krijgt iedereen een joker. Deze kun je één keer inzetten, zodat je niets meer hoeft in te leveren en dat cijfer dus niet meetelt voor je uiteindelijke gemiddelde. Als je de joker aan het einde van de wedstrijd nog niet hebt ingezet, kun je hem inzetten op één van je cijfers. Ben je niet blij met die vier van de tweede opdracht? Dan gebruik je je joker en telt hij niet meer mee. Natuurlijk is dit niet verplicht, al is het wel handig om te doen.
    Bij elke opdracht kan je maximaal drie dagen uitstel krijgen, als het écht nodig is, zijn meer dagen wel mogelijk. Houd hierbij wel rekening dat dit de andere opdracht kan overlappen en je daar dus minder tijd voor hebt. Uitstel kan je aanvragen tot de normale deadline.

    Opdrachten
    In totaal komen er zes opdrachten, die gemiddeld twee weken duren. Per opdracht krijg je tien dagen de tijd, de overige vier dagen zijn voor uitstel, de inzendingen beoordelen en het berekenen van de uitslag.
    Als je te laat bent met het inzenden van je opdracht, krijg je één punt aftrek. Per dag loopt dit op, dus twee dagen te laat, is twee punten aftrek. Als je uiteindelijk helemaal niet inlevert, maar je hebt aangegeven nog wel mee te willen doen, krijg je een 1. Als je geen reactie meer geeft, lig je uit de wedstrijd.
    Je levert in door een PB te sturen naar Shipping en Shippings, met een link naar de opdracht.

    Regels en FAQ
    -De regels van Quizlet. Klik!
    -Kraak elkaars werk niet af, iedereen doet zijn best om goede resultaten te leveren.
    -De opdrachten zijn in het Nederlands, tenzij anders aangegeven.
    -Naamsveranderingen doorgeven in het topic, blauw en dikgedrukt.
    -Uitstel vragen in het topic, groen en dikgedrukt.

    Vorige opdrachten
    -

    Planning
    |
    Start
    Deadline
    Deadline uitstel
    Opdracht 1
    28-jan
    14-feb
    18-feb
    Opdracht 2
    22-feb
    4-mrt
    8-mrt
    Opdracht 3
    12-mrt
    22-mrt
    26-mrt
    Opdracht 4
    30-mrt
    9-apr
    13-apr
    Opdracht 5
    17-apr
    27-apr
    1-mei
    Opdracht 6
    5-mei
    15-mei
    19-mei


    Jury
    Shipping - Loeka
    Shippings - Yong Qing

    Deelnemers [OPEN]
    Reigns - Sylvie
    MadCry - Bell
    Floriale - Vera
    _Forgetten - Madelon
    STEREOKICKS - Marije
    Canoodle - Sanne
    Hajime - Romy
    quietisviolent - Shay
    mysterieus - Stefanie


    De eerste opdracht
    Je schrijft een verhaal van 500 tot 1000 woorden over één van je favoriete YouTubers, waarin je de volgende dingen vertelt:
    -Wie is deze YouTuber? Stel hem/haar voor, met eventueel een link naar zijn/haar account.
    -Wat voor video’s maakt deze YouTuber? Denk aan welk genre het is, welke onderwerpen hij/zij over praat.
    -Wat trekt jou aan tot deze YouTuber en waarom raad je andere mensen aan hem/haar te kijken? Denk aan zijn/haar uiterlijk, de manier hoe de video’s overkomen of de onderwerpen van de video’s.
    Je mag zelf weten hoe je dit invult, als de bovenstaande dingen er sowieso maar in staan.
    Wil je wat vertellen over je favoriete video? Post een link, met de redenen waarom je deze video zo leuk vindt! Vertel ons met welke YouTuber hij/zij goed omgaat, of misschien zelfs een relatie heeft!
    Raak je niet aan de 500 woorden? Geef reacties van een aantal video’s van hem/haar!
    Bij deze opdracht kun je je helemaal uitleven, veel succes en plezier!

    Waar letten we op?
    Connectie met de opdracht [30/100]
    Originaliteit [25/100]
    Spelling, grammatica, etc. [30/100]
    Woordenaantal [15/100]
    In totaal krijg je dus 100 punten, dit delen we door tien om op je uiteindelijke cijfer te komen.

    Reigns - Sylvie - Ingeleverd
    MadCry - Bell - Ingeleverd
    Floriale - Vera - Uitstel
    _Forgetten - Madelon - Te laat!
    STEREOKICKS - Marije - Ingeleverd
    Canoodle - Sanne - Ingeleverd
    Hajime - Romy - Ingeleverd
    quietisviolent - Shay - Ingeleverd
    mysterieus - Stefanie - Te laat!

    Deadline: 14-02-2015 tot en met 23.59 uur
    Deadline met uitstel: 18-02-2015 tot en met 23.59 uur

    [ bericht aangepast op 19 feb 2015 - 16:19 ]

    Originele wedstrijd! Ik wil wel meedoen (:


    16 - 09 - '17

    Tylan schreef:
    Originele wedstrijd! Ik wil wel meedoen (:


    Yay, je staat erbij! ^^

    --

    Ik ben nog een beetje aan het puzzelen, de story staat nu ook online. c:

    Het lijkt me echt heel leuk, maar ik ga niet mee doen. Te weinig tijd enzo xp


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ik wil ook wel meedoen! Wat voor opdrachten komen er allemaal?


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    MadCry schreef:
    Ik wil ook wel meedoen! Wat voor opdrachten komen er allemaal?


    Denk aan dingen als een fanfictie schrijven, een quiz maken, foto's bewerken, etc. Wel allemaal over/van een YouTuber, natuurlijk. ^^

    --

    @Mortrydd
    Jammer! Maar dingen als school blijven belangrijker. ^^ Ik neem aan dat het door school komt, haha.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2015 - 21:12 ]

    Mijn naam is trouwens Bell c:


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Moeten we opgeven over welke YouTuber we het gaan hebben, of is dat niet nodig?


    16 - 09 - '17

    Nee, dat mag je zelf weten. Het hoeft ook niet bij elke opdracht dezelfde te zijn. c:

    Ok.


    16 - 09 - '17

    Oeh, oeh, oeh, ik doe meehee! (kan ik eindelijk mijn liefde voor youtubers in iets nuttigs gooien xD)


    We only have eachother, just you and me, what are we gonna do? Do you want to build a snowman?

    Mijn topics.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2015 - 17:52 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Mag je eigenlijk al inzenden?


    16 - 09 - '17

    Ik wacht eerst even op tien deelnemers, daarna ga ik een deadline zetten. Inzenden mag natuurlijk al wel. ^^

    Okay.


    16 - 09 - '17

    Jammer van de weinge deelnemers.


    16 - 09 - '17