• Iedereen kent de mythen die over Atlantis verteld worden. De gezonken stad zou nog bewoond zijn, vervloekt.
    Little did everyone know...
    Atlantica is inderdaad bewoond, door een mythisch volk: zeemeerminnen.
    Het is een vredig bestaan, midden in de oceaan. Niemand weet van het bestaan van zeemeerminnen, niemand geloofd de verhalen, net als van Atlantica. Behalve een vijftal onderzoekers van een eiland dichtbij. Zij trekken uit over de oceanen, duiken op diepe plekken, allemaal op zoek naar de gezonken stad. Maar deze ligt goed verborgen tussen vele troggen en rotsen.
    Ook zijn er vier uitverkorenen. Zij hebben de gave in een meermin te veranderen zodra ze het water aanraken. Hun doel is Atlantica buiten bereik van de mensen te houden.
    Tijdens een nieuwe zoektocht komen de onderzoekers in de buurt van Atlantica, waardoor de stad op z'n kop staat.
    Zal het de onderzoekers lukken de stad te vinden en het geheim van Atlantica en de zeemeerminnen te onthullen, om vervolgens wereldberoemd te worden? Zullen de uitverkorenen de vrede weten te behouden? Ook nadat een van de uitverkorenen verliefd wordt op de meerminnenprinses? En wat zullen de zeemeerminnen doen om hun geliefde stad te beschermen?


    Rollen:

    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    [alleen voor onderzoekers]Waarom zo geïnteresseerd in Atlantica?:
    Extra:


    Uitverkorenen: Vol!
    Zij zijn mensen, maar veranderen in meerminnen bij een aanraking met water.
    -
    - Damianne Abigail Darce - BarnOwl. 1,4
    - Lavoir (Larv) Sharktale - LyraPhoenix. 1,3
    - Lordeanne 'Lorde' Zeyra Callister - Bronze. 1,4

    Onderzoekers: Mogen nog aangemaakt worden!
    Zij zijn normale mensen, die enorm nieuwsgierig zijn naar Atlantica en haar mythen.
    - Ethan Joshua Rosefield - Raccoon. 1,3
    - Linn Severges - MinimuisBeta. 1,4
    - Sam Winther - LyraPhoenix 1,6

    Meerminnen: Mogen nog aangemaakt worden!
    Zij zijn half mens, half vis. Ze zijn ook sirene van oorspronkelijk, waardoor ze allen een melodieuze zangstem hebben. Hiermee lokten ze vroeger mensen mee onder water, om ze te verdrinken.
    Koning: Triton Ocean - Mag door iedereen bespeeld worden! 1,6
    Koningin: Loretta Ocean - walkingfar. 1,4
    Prinses: Sephora Eleonora Ocean - Pebble. 1,1
    - Eloise Niamh LIandrindod - Regbo. 1,2
    - Avalon 'Ava' Marina Royals - Aquari. 1,1
    - Dealorian Khaleesi Elvira - Meliora. 1,2
    - Michael David Cristal - Raccoon. 1,5
    - Mako Christian Fin - Pebble. 1,5
    - Thalia Rose Yae - Stillinski. 1,6


    Regels:
    - Geen oneliners! Minstens 7 regels.
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat het voor iedereen te volgen is!
    - Reservaties blijven 24 uur staan, daarna vervalt deze!
    - Schelden mag, maar houdt het gepast.
    - Maximaal 2 personages per persoon.
    - Het liefst al een beetje ervaren RPG'ers.
    - Geen perfecte personages
    - Melden als je een tijd niet kunt posten.
    - Alleen ik, Pebble, maak nieuwe topics aan.


    Begin:
    De onderzoekers zijn een nieuwe onderzoeksreis aan het plannen.
    De vier uitverkorenen komen achter hun gave of gaan op onderzoek uit.
    Het onderwaterleven gaat gewoon door, maar er zijn roddels over uitverkorenen en mensen die op zoek zijn naar meerminnen.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2013 - 18:11 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    (Mon topics :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (Mon topics :3 )


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ethan Joshua Rosefield

    Een koele windbries ,raasde door mijn warrige bruine haren heen en de zon scheen vrolijk en straalde warmte uit. Een perfecte dag zou je zeggen. Ik haalde een hand door mijn haar en liep door ,richting het onderzoekcentrum. Ik had bericht gekregen te komen ,omdat ze nieuws hadden over de ligging van Atlantica. Zelf was ik er erg enthousiast over, want we waren weeral een stap dichter. De laatste keer dat ze nieuws hadden ,was dat ze met sonarsignalen verschillende voorwerpen konden winden in het diepste van de zee. Dus Atlantica moest vast nog dieper gelegen zijn. Aangezien ik net een Starbucks passeerde en ik veel te vroeg opgestaan was ben ik een koffie gaan halen ,die me meteen weer oppepte. Na zo'n kwartier wandelen zag ik het gebouw al in de verte. Het was afgezonderd op een van de kleine bij-eilandjes van deze stad. Ik dronk mijn lekkere koffie en gooide het brikje dan in de dichtsbij zijnde vuilnisbak om vervolgens dan het gebouw binnen te gaan. Zoals gewoonlijk moet ik een labjas aan en was ik mijn handen om dan de vergaderzaal binnen te gaan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Sephora Eleonora Ocean II Mermaid.
    Zuchtend opende ik mijn gouden ogen. Het was nog vroeg in de ochtend, maar de zon stond al hoog aan de hemel en weerspiegelde door de oceaan mijn kamer binnen. Ik draaide me om in mijn van zacht koraal gemaakte bed en zwom daarna op. Voor mijn spiegel haalde ik een gekartelde schelp door mijn lange, lichtblonde haren, vlocht een grote, roze onderwaterbloem in mijn haar en wreef in mijn ogen, voor ik mijn kamer uit zwom, het paleis door.
    Mijn maag knorde en ik zwom even vlug door naar de keuken, waar het personeel al druk bezig was. Zo ook de vader van mijn beste vriend, Mako. Mako zal vast en zeker nog slapen, aangezien vandaag zijn vrije dag was.
    'Goedemorgen meneer Fin,' glimlachte ik de wat oudere man toe, voor ik wat te eten pakte, het vlug op at en de keuken weer uit zwom, het paleis door. Mijn ouders sliepen vast allebei nog en ik wilde ze niet storen. Ik greep mijn zelf gevlochten mandje van zeewier en zwom het paleis uit, het dorp door. Hier was het al wat drukker, meermensen zwommen heen en weer. Ik glimlachte mensen vrolijk toe en begroette er een paar.
    Ik stopte bij een bloemenwinkeltje, waar prachtige onderwaterbloemen verkocht werden en ging naar binnen.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Mt


    Vampire + Servant = Servamp

    Michael David Cristal

    Het was vroeg in de ochtend. Het was zonnige ,want je zag de zonnestralen vrolijk doorheen het waters schijnen. Vandaag moest ik werken in het kleine winkeltje van mijn grootouders. ik had het hun immers beloofd om een uurtje te komen werken in de ochtend terwijl hun achter een andere lading waterbloemen zijn. Ik keek op toen ik een gedaante de winkel zag binnen komen.Mijn ogen werden groot toen ik zag dat het koninklijk bezoek van ,van prinses Sephora.
    "G-Goede morgen." stotter ik zacht. Er komt nou niet iedere dag iemand van adel hier binnen. Misschien een keer per week iemand die daar werkt...Ik haalde vlug een hand door mijn haar en keek de prinses dan even aan. "Wat wilt u graag bestellen?" vroeg ik zacht ,maar toch beleefd. aan haar. Mijn verlegenheid ging echt niet samen met dit soort werk. Liever zat ik nu in de grotten op mijn eentje op gewoon thuis op mijn gemak. Ik wende mijn blik even kort af en liet deze dan hangen bij een paar van de onderwaterbloemen. Deze zouden bij haar roze achtige staart passen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Sephora Eleonora Ocean II Mermaid.
    Mijn ogen gleden door het kleine winkeltje, toen ze op een jongen vielen. Hij was niet veel ouder dan ik was. 'G-Goede morgen,' stotterde hij zacht. Ik had hem vast laten schrikken. Verontschuldigend wierp ik hem een glimlach toe. 'O- Hallo,' glimlachte ik.
    Zacht zwom ik wat dichterbij, zodat ik de bloemen die ons omgaven beter kon bekijken. De jongen haalde een hand door zijn blonde haar en vroeg toen wat ik wilde bestellen. Twijfelend keek ik om me heen. Alle bloemen waren mooi. 'Om heel eerlijk te zijn, ik heb geen idee. Ik wil het paleis wat opvrolijken,' vertelde ik de jongen. Ik kon me zo niet herinneren wie hij was. Vast en zeker had ik hem al vaker gezien, maar ik kon niet op zijn naam komen. 'Is deze winkel van jou?' vroeg ik hem nieuwsgierig, terwijl ik nog steeds rondkeek naar bloemen die goed in het paleis zouden passen. Mijn blik viel op een onderwaterbloem die prachtig bij mijn staart zouden passen. 'Ik wil sowieso een paar van die,' glimlachte ik de jongen toe, wijzend naar de bloemen.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Larvior (larv) sharktale

    Het was drie-drie als het fluitje van de scheidrechter over het veld te horen was. Het voetbalveld was in rep en roer, iedereen juichde. Ik glimlach naar een vriend van me die me vriendelijk op de schouders klopte. 'Volgende week de finale,' zei hij, waarbij ik hijgend knikte.
    Iedereen rende naar de zijkant van het veld, als ik een uitweg zocht naar de douches. Ik trok mijn voedbalkleren uit en gooide het in mijn sporttas. Snel dribbelde ik naar een van de douchecabines en draaide de kraan open. Het water stroomde uit de kleine kraan boven de cabine en liep met kleine stroompjes over mijn lichaam richting de grond.
    Ik voelde dat ik wat misselijk begon te worden, maar negeerde het. Het zal vast door het rennen komen.
    Even begon ik zwarte vlekken voor mijn ogen te zien. Ik wilde de kraan dichtdraaien als ik door mijn knieen zakte en op de grond flauwviel.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2013 - 19:51 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    [Mt]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Michael David Cristal

    'O- Hallo,' zei ze met een glimlach. Ik glimlachte lichtjes terug. Ze zwom wat dichterbij en bekeek twijfelend de verschillende bloemen. 'Om heel eerlijk te zijn, ik heb geen idee. Ik wil het paleis wat opvrolijken,' antwoorde ze dan op mijn vraag .Ik knikte zachtjes en keek dan ook even rond ,naar stijlvolle en opfleurende bloemen. 'Is deze winkel van jou?' vroeg ze dan plots nieuwsgierig en ik keek haar even in haar goudkleurige ogen aan en schudde dan mijn hoofd om vervolgens mijn blik weer af te wenden ,naar de bloemen. "Nee, deze is van mijn grootouders. Ik help hen af en toe."legde ik dan met een glimlachje uit. 'Ik wil sowieso een paar van die,' zei ze dan wijzend ,naar de rozekleurige bloemen ,waar ik net ook al aan dacht. Ik knikte en nam een paar van de mooiste bloemen uit en bond deze al vast met wat zeewier. "Wat misschien mooi zal passen zijn deze bloemen? Of als je het liever klassieker zou hebben zou ik rozen voorstellen." zei ik dan mijn mening. Maar natuurlijk weet ik bijna niets van het paleis af, dus zal de keuze aan haar moeten liggen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Sephora Eleonora Ocean II Mermaid.
    'Nee, deze is van mijn grootouders. Ik help hen af en toe,' legde de jongen met een glimlachje uit. Ik lachte vrolijk terug. 'Dat is erg aardig van je.'
    Terwijl ik nog steeds rond zocht welke bloemen het best in het paleis zouden passen, pakte de jongen de bloemen vast in. 'Wat misschien mooi zal passen zijn deze bloemen? Of als je het liever klassieker zou hebben zou ik rozen voorstellen,' ging de jongen verder. Ik knikte bedenkelijk. 'Weet je, ik neem van allebei wel een bos mee. Dan kan ik ze thuis aan mijn ouders laten zien en hen laten kiezen.'
    Ik zwom naar een gelige bloem en streek over een blaadje, de zachte structuur gleed over mijn vingers. 'Ik denk namelijk dat mijn ouders liever de rozen nemen, maar die roze staan zoveel beter in de gangen. Daarbij, als ze dat afkeuren, kan ik ze nog altijd in mijn kamer plaatsen.'
    Ik grinnikte zachtjes om mijn vele gepraat en draaide me weer om naar de jongen. Mijn goudkleurige ogen vonden zijn kristal blauwe en ik glimlachte opnieuw, terwijl ik nogmaals nadacht over zijn naam. Ik kon er niet meer op komen. 'Dat was het denk ik wel,' zei ik toen en zwom naar hem toe, zodat ik voor hem stond.
    'Zou ik je naam mogen vragen? Ik heb je volgens mij wel vaker gezien, maar ik kan me je naam niet meer herinneren, sorry.' Ik beet op mijn lip en keek hem opnieuw aan.

    Mako Christian Fin II Merman.
    Onopgemerkt glipte ik het dorp uit en snelde ik me de grotten door. Als iemand me zou zien, zou ik zwaar de klos zijn. Niemand mocht te ver van het dorp vandaan, laat staan te dicht bij het oppervlak. Toch kon ik de verleiding niet weerstaan.
    Het oppervlak kwam tevoorschijn en ik knipperde tegen het plotse felle licht toen mijn hoofd boven water kwam. Er waren geen boten te zien en het eerste de beste eiland was twee uur zwemmen, als ik op mijn snelt zou zijn, tenminste. Een zucht verliet mijn mond en ik dook weer onder water, waarna ik in volle snelheid richting het eiland zwom. Ik wilde haar weer zien, het landmeisje waar ik al een tijdje elke week naartoe ging.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Michael David Cristal

    Een vrolijke glimlach ,vormde zich rond haar zalmroze lippen. 'Dat is erg aardig van je.' zei ze en ik glimlach zwakjes. Bij mijn voorstellen knikte ze bedenkelijk. 'Weet je, ik neem van allebei wel een bos mee. Dan kan ik ze thuis aan mijn ouders laten zien en hen laten kiezen.' zei ze en ik knikte ,waarna ik alvast een boeketje van de roze bloemen begon te maken. 'Ik denk namelijk dat mijn ouders liever de rozen nemen, maar die roze staan zoveel beter in de gangen. Daarbij, als ze dat afkeuren, kan ik ze nog altijd in mijn kamer plaatsen.' zei ze dan en ik knikte even. Met bloemen kon je niet veel misdoen. Ik had nu al twee boeketjes af en begon dan aan de rode rozen. Ik haalde er ook de mooiste uit ,maar ik prikte me aan een van de doorns ,die mijn grootmoeder vast niet had gezien. Ik beet even kort op mijn lip,maar deed dan toch dor met mijn werk en haalde de doorn ervan.'Dat was het denk ik wel,' zei ze dan en zwom naar me toe. 'Zou ik je naam mogen vragen? Ik heb je volgens mij wel vaker gezien, maar ik kan me je naam niet meer herinneren, sorry.' zei ze dan en beet even op haar lip. "Euhm. Ik ben Michael Cristal." zei ik dan wat zacht. Ik durfde niet echt te zeggen ,dat niet veel mensen me kenden,dus hield ik mijn mond maar.
    "Zo ,hier zijn je boeketjes."zei ik dan maar vriendelijk met een zwak glimlachje en overhandigde haar dan de boeketjes


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Even een belangrijk berichtje tussendoor:

    Het is in het topic deze nacht een volle maan. Meerminnen zijn hier erg gevoelig voor, waardoor de koning en koningin ook elke volle maan een feest geven. Dat is voor het hele meerminnenvolk. Dit is de enige keer dat de meerminnen in de buurt van het oppervlakte mogen komen, om de kracht van de maan op te nemen. Het feest is in het paleis, waar nu ook de voorbereidingen plaats vinden.
    Dit is ook waarom de uitverkorenen voor de eerste keer veranderen, door de maan.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Sephora Eleonora Ocean II Mermaid.
    Ik keek hoe de jongen mijn bloemen inpakte, en daarbij zijn vinger openhaalde aan een doorn van een roos. Hij beet heel even op zijn lip, maar zei verder niets. Ook ik zei niets, en bekeek hoe zijn vingers vliegensvlug de bloemen bij elkaar bond. 'Euhm. Ik ben Michael Cristal,' antwoordde Michael. Ik glimlachte hem opnieuw toe. Zijn naam kwam me niet bekend voor, ik denk dat ik zijn naam nooit geweten had.
    'Zo, hier zijn je boeketje.' Michael gaf me met een zwak glimlachje de bloemen aan en ik pakte ze dankbaar aan, waarna ik ze in het mandje legde. 'Dank je. Hoeveel meermunten krijg je van me?' Ik haalde een bundeltje met munten uit het mandje. 'Kom je vanavond ook naar het maanfeest?' vroeg ik toen. Hij leek me erg aardig en ik zou hem graag wat beter leren kennen. Daarbij denk ik dat ook Mako het wel goed met hem zou kunnen vinden.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Michael David Cristal

    Sephora glimlachte naar me en stak daarna de bloemen in haar zeewier gevlochten mandje. 'Dank je. Hoeveel meermunten krijg je van me?' vroeg ze dan van me. Ik kon mezelf wel slaan ,hoe kon ik de muntstukken nou vergeten. "Euhm. Ja..." begon ik en er verschenen lichte blosjes op mijn wangen en vlug reken ik alles uit. Het totaal kwam op 12 meermunten, vooral omdat de rozen erg duur waren, maar het was wel de beste kwaliteit. "Dat zijn dan twaalf meermunten." zeg ik dan zacht. 'Kom je vanavond ook naar het maanfeest?' vroeg ze me dan plots en ik kijk haar even aan. "I-Ik weet het niet." mompel ik zacht. Mijn ouders gingen me vast dwingen en dan zou ik toch ertussenuit glippen. "Ik heb het niet echt zo op feesten, meestal sta ik gewoon in de weg. "zeg ik er dan bijna fluisterend achterna. Ik schud vluch de slechte gedachten weg en keek dan weer even naar de Prinses. "Hopelijk vinden je ouders de bloemen mooi."zei ik dan met een zwak glimlachje om het onderwerp weer te veranderen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH