• Zijn hier mensen met een tatoeage op de bovenarm (aan de buitenkant) en kunnen die dan zeggen of het een gevoelige plek is of niet? Ik ben namelijk al jaren aan het nadenken over een tattoo en ik ben er al voor aan het sparen. Ik wil er een op mijn bovenarm, omdat ik die makkelijk kan bedekken, maar doet het pijn op die plek?


    26 - 02 - '16

    Volgens mij is dat één van de plekken die het minst gevoelig is daarvoor, want dat zijn vooral de handen+voeten, binnenkant van armen (geloof ik) en nog wat plaatsen, lol.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2013 - 20:50 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik heb horen zeggen van wel. Veel mannen tatoeëren zo'n ring vaak niet volledig omdat het pijn doet aan de binnenkant van je arm. Andere zeggen dan weer dat ze niks voelen. Ikzelf kan er jammer genoeg niet op reageren. Ik wil graag een tat op mijn pols, maar ik ben bang dat ik er spijt van zal hebben, dus ik doe het dan liever niet.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Oh, kijk, ik heb 'm gevonden:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    Oh, kijk, ik heb 'm gevonden:



    Nice!


    26 - 02 - '16

    Domme ik, je bent over buitenkant bezig en ik zit hier over de binnenkant te lullen. :'D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Domme ik, je bent over buitenkant bezig en ik zit hier over de binnenkant te lullen. :'D


    Haha, maakt niet uit.

    Maar nu heb ik nog een vraag:

    Hoe voelt het om een tattoeage te laten zetten?


    26 - 02 - '16

    Orianna schreef:
    (...)

    Haha, maakt niet uit.

    Maar nu heb ik nog een vraag:

    Hoe voelt het om een tattoeage te laten zetten?

    Mijn tante heeft er een op haar pols en zei dat het voelde alsof je steeds geknepen wordt zeg maar, en iemand anders weer alsof je wordt gekrabd door een kat. Het verschilt per persoon, geloof ik. :]

    Ik wil er zelf ook heel graag één, daarom weet ik al deze dingen, lol

    [ bericht aangepast op 20 okt 2013 - 20:53 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik heb een vriend die eentje op zijn onderarm heeft gezet langs de binnenkant. Dat doet normaal wel zeer, maar hij had er eigenlijk niet echt last van. Het hangt volgens mij de persoon af.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb er een op me bovenarm aan de buitenkant en eerlijk gezegd ik voelde er zo weinig van dat ik er slaperig van werdt. Het ging alleen schrijnen op een gegeven moment.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik heb een tattoo op mijn bovenarm/schouder en ik kon het perfect verdragen. Enkel als de tattoeëerder echt aan de bovenkant van mijn schouder kwam, begon het wel te irriteren aan mijn keel. :') Daarbij heeft iedereen een andere pijngrens. ^^

    [ bericht aangepast op 20 okt 2013 - 21:06 ]


    Take me to wonderland

    Bij je keel? O.o bij mij prikkelde t maar niet bij me keel xD


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Tonto schreef:
    Bij je keel? O.o bij mij prikkelde t maar niet bij me keel xD

    Ja, ik voelde het echt irriteren aan mijn keel ipv aan mijn schouder. :p


    Take me to wonderland

    Orianna schreef:
    Haha, maakt niet uit.

    Maar nu heb ik nog een vraag:

    Hoe voelt het om een tattoeage te laten zetten?

    Ik voelde er bijna niks van (enkel) ik had het dan ook vele malen erger verwacht.


    Chaos is a ladder.

    Nu ben ik stiekem benieuwd naar iedereen zijn tattoo. :p


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Orianna schreef:
    (...)

    Haha, maakt niet uit.

    Maar nu heb ik nog een vraag:

    Hoe voelt het om een tattoeage te laten zetten?


    Volgens mijn vader voelde het alsof je met een schaar in je huid aan het krassen bent.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2013 - 21:16 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."