• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Ik weet dat ik niet de laatste reactie had, maar na tien minuten denk ik niet dat er nog een nieuw topic wordt gemaakt door diegene :]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Wat leven er toch verschrikkelijke individuen op deze wereld.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Zo bij familie kanon van Pachebel oefenen, maar ik heb er helemaal geen zin in...
    Mn tante en neefje zijn te goed in je overhalen en gezien ik sowieso makelijk over te halen ben. Great.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2013 - 14:32 ]


    Stenenlikker

    Ik wil naar die meeting (huil)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Waar is mijn hart :'DDD


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ugh, kut lip. Zorg er nou eens voor dat dat bultje aan de binnenkant weg is. Eten is echt vet moeilijk zo :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb echt een hekel aan dat gedrag, ugh.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Fijn, nu word ik dus verplicht om te gaan werken...

    Bah, kan je je nou niet één keer aan de afspraken houden?!


    Valar Morghulis.


    FOR FUCKS SAKE
    OMFG
    x'DDDDDD


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Wat voor een vriendin ben jij?! Je weet dat ik hem leuk vind en jij gaat met hem flirten en mij er alles over vertellen? Trut.

    Ik heb zin vanavond, morgen en overmorgen. Ik heb zin in vanavond, morgen en overmorgen. Ik heb zin in vanavond, morgen en overmorgen. :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Wat dacht ik toen ik besloot veel wiskunde-oefeningen te maken voor de toets? hahahah, I'll fail anyway.

    Onbekend en voegt me toe. Dan kom ik er achter dat hij ongelooflijk knap is, en ook een eikel. Ahw :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dimleya schreef:
    Bah, kan je je nou niet één keer aan de afspraken houden?!


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Geen zin in toetsweek :[


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    'The best way to predict the future is to create it'.