• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Ik weet dat ik niet de laatste reactie had, maar na tien minuten denk ik niet dat er nog een nieuw topic wordt gemaakt door diegene :]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    *future conversations*
    "Wat heb je mooi blond haar!"
    "Dus je vindt bruin haar stom? RACIST!"


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    *future conversations*
    "Wat heb je mooi blond haar!"
    "Dus je vindt bruin haar stom? RACIST!"


    Indeed. En geen blanke vla meer, alleen nog dubbelvla!


    You are beautiful, you are love.

    Felina schreef:
    (...)

    Indeed. En geen blanke vla meer, alleen nog dubbelvla!

    Neeeeeeee! Hoe kun je dat zeggen?! De Aziaten, Indianen, Afro-Amerikanen en latino's kun je niet vergeten, dat is echt racistisch.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2013 - 22:47 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Neeeeeeee! Hoe kun je dat zeggen?! De Aziaten, Indianen, Afro-Amerikanen en latino's kun je niet vergeten, dat is echt racistisch.

    Ow damn! I'm racist.


    You are beautiful, you are love.

    Weet je waar ik echt niet over kan? Over mensen die nooit eens vrijgevig zijn, terwijl je dat andersom wel bent. Gierig kreng, terwijl je bulkt van het geld. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ugh, I hate my new hair. Het lijkt totaal niet als op de foto.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hmm, lekker met mn kat knuffelen, heerlijk :Y)


    Stenenlikker

    Even mijn hart luchten, ik erger me helemaal dood! Bah. Lekker ongeïnteresseerd.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Man man man ..


    16 - 09 - '17

    Zombie's zijn binnen.

    o.o


    "I shut my eyes in order to see.'

    Stress voor school. En ik ben ook geërgerd door dat stomme Sinterklaas/Zwarte Piet gedoe. Laat ons gewoon met rust.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Waarom ben je zo leuk en kan ik je niet vergeten? >.<

    Ugh, waarom begin ik hieraan? Het is te laat voor discussies. -.-


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik ben echt weer een ster in dingen verpesten als ze net weer goed gaan. Ik had verdomme niks moeten zeggen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Thanks for always being there, standing next to my side. Even if I'm being a bitch to you, you always cheer me up on sad days.


    Don't walk. Run, you sheep, run.